Camping Kon Tiki

+52/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.6GoedScore uit 79 reviews
  • 7.3Eetgelegenheden
  • 7.1Staat v/h sanitair

Meer camping infoTonen op kaart

80 Reviews over Kon Tiki

• 6Jo08-06-2018

Nooit meer

Mooie locatie. Helaas voor ons de laatste keer na 4 jaar achtereen hier te zijn geweest. Momenteel is er in de omgeving een harley davidson event waardoor er ook mensen van dit event op kontiki verblijven. Deze maken er een puinhoop van qua herrie en lawaai overlast helaas doet het management hier niks aan en zelfs tot midden in de nacht wordt er met motoren hard over de camping gereden terwijl tot 00.00u de toegang is tot het park en er maar 10km per gereden mag worden. Horror is het hier

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Ron14-08-2016

Erg mooi, luxe accomodatie (Tiki Family Hutte)

Prachtig ruim chalet met 3 slaapkamers. Ruimer dan we ooit hebben gehad op ander campings (eerder regelmatig bij Yelloh! campings geweest). Lekker dicht bij het strand - we hebben het zwembad niet gemist...

Campingwinkeltje is wel schandalig duur, maar ja het is en blijft toch Saint Tropez!

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Nell31-07-2016

Geweldig paradijsje

We zijn nu 5x geweest op de kontiki en het blijft geweldig,snap ook niet dat mensen zeggen dat het personeel niet aardig is,wij ervaren dat absoluut niet,we huren een fijne stacaravan,2 minuutjes lopen naar het strand,heerlijk,koffie op de plaza,met geweldig personeel.st tropez 5 minuutjes rijden,waar altijd wel wat te zien is,en al die andere leuke stadjes in de buurt,ramatuelle,st maxim,wij zullen het zeker aanraden aan iedereen,het is inmiddels ons paradijsje geworden

• 10Eetgelegenheden
  • 8Apvdbos14-07-2016

Gewoon geweldige plek!

Zon zee en strand in een mooie omgeving Lekker sfeertje

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Miranda17-01-2016

Wederom fantastisch

Prachtige combinatie van strand, zon rust, veiligheid en alles kan maar niks moet. Je kan zelf koken maar als je geen zin hebt kun je ook gewoon lekker naar diverse restaurants lopen waar je super kan eten. Geen opgedirkte toestanden, gewoon top. Er is een supermarktketen, verzet bakker, speelhal voor de kids. Kan een huisje op rij 1 adviseren ivm fantastisch he uitzicht, onze voor keur heeft nummer 27. Boeken van maandag tot maandag. Je kan extra schoonmaak service boeken, dan krijg je elke dag schone handdoeken. Het is niet groot, maar de eigen veranda op het strand is geweldig. Geen geschouw met tassen, maar lekker je eigen koelkast, je eigen toilet, zalig

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 6Marieke12-05-2015

Prachtige ligging maar camping valt tegen

Het park op zichzelf is prachtig aangelegd en het strand meer dan mooi. Daarnaast ideaal voor kleine kinderen met ondiep zwembad, babyland en springkussen. Voor grote kinderen veel sportactiviteiten zoals een voetbalveld, pingpong, voetbaltafels, tennisbaan, bike trail. Wat fijn is is de stretching on the beach. heerlijk...

Maar en ik hoop echt dat ze hier iets mee gaan doen is het sanitair voor de campinggasten. Het is echt te vies voor woorden. Ondanks herhaalde klachten van ons en andere campinggasten werd hier niets mee gedaan. Er wordt maar 1x per dag schoongemaakt en dat is letterlijk met de franse slag. Ook geen toiletpapier, wat je voor de prijs per nacht best mag verwachten. Er wordt door de mensen van de huisjes volgens mij ook veel gebruik gemaakt van het sanitairgedeelte. Die interesseert het vervolgens niet hoe ze het achterlaten.... Plek en omgeving fantastisch maar het is echt noodzakelijk dat deze camping hun kwaliteitsstandaard voor het sanitairblok gaan verbeteren.

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 9reiziger10004-12-2013

heerlijke plek

Wat is dit een heerlijke plek. Nu 3 jaar hier geweest en 1 keer op de 2de rij gezeten en 2 keer op de 1ste rij. Het is niet goedkoop maar begin juni gelden nog net niet de echt extreme prijzen. Heerlijk dat uitzicht, lekker weer, mooi park, vriendelijke mensen en ideaal voor de kindreen die s'ochtends gewoon het strand op rennen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Familie B01-12-2013

Ons paradijsje

Week op 2e strandrij gezeten. Mooi uitzicht: je kijkt je ogen uit naar de boten die voor het strand drijven. Knus en sfeervol hutje. Klein maar duur, maar dat weet je als je bij saint tropez zit. Saint tropez op nog geen tien minuten rijden. Leuke markt op dinsdag. Volgend jaar zeker weer terug naar ons paradijsje!!

• 8Adriaan20-07-2013

super

Mooie camping aan een prachtig strand gelegen. Wij hebben gelogeerd in een tiki hutte family. Deze hebben 3 slaapkamers en zijn splinternieuw en inclusief vaatwasser. Tiki hutte family zijn aan de wijngaard (mooi uitzicht) of op een soort pleintje met zand gelegen. Deze laatste zijn ideaal met kleine kinderen, in het zand kunnen ze lekker spelen, je kunt ze in de gaten houden en er komen geen auto"s. Ook het nieuw aangelegde waterspeeltuin is super leuk. Personeel erg vriendelijk. Hele park keurig netjes. Genoeg leuke uitstapjes en betaalbare restaurantjes in de omgeving. Kortom, wij gaan nog een keertje terug.

• 8Staat v/h sanitair
  • 4De Bruin19-02-2013

Tent

Mooie camping, op het eerste gezicht. Wij waren er met een tent, en dan wordt je achteraan op een veldje gezet, op kleine plekken. Sanitair was te ranzig, stond met het sop van de buren onder je voeten te douchen, het maandverband lag op de randjes. WC's waren 's morgens te vies om te gebruiken, zal geen details geven. Verder onbeschoft personeel bij de receptie. Onze dochter (3) heeft er buikontsteking en urineweginfectie opgelopen, door de viezigheid van de camping, maar ook door de zee. Die is blijkbaar toch niet zo 'mooi' als het eruit ziet. Wij zijn nl. na ons veblijf in Kon Tiki nog ergens anders in Frankrijk wezen kamperen, en waar we dus naar een arts moesten met onze dochter. Voor ons NOOIT meer Kon Tiki!

• 6Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair