Camping Prés du Verdon

Camping Prés du Verdon

26 reviews over Camping Prés du Verdon in het Nederlands

Wij komen niet meer terug

Simone, 8-8-2016

Wij raden tohapi aan om deze camping niet voor Nederlanders beschikbaar te stellen. De camping is voor ruim 90% met Fransen bezet en ook volledig op de Fransen gericht! De receptie praat slecht Engels, de manager van de camping spreekt geen woord Nederlands. Ook worden de Fransen voorgetrokken. En het ergste vonden wij dat onze kinderen van 3 en 5 niet met het animatieteam mee mochten doen omdat ze Nederlands waren. Leg je kind maar eens uit dat zij niet op de zeepbaan mogen glijden en zo'n 15 Franse kinderen wel! Ze werden gewoon weg gestuurd terwijl ze keurig in de rij stonden.

De camping zelf is een prima basic camping. De rivier bij de camping is echter ijskoud! Wij zijn elke dag met de auto op pad gegaan naar het meer bij esparron of lac saint Croix.

We wilden nog een dagje naar de zuidkust maar dat is toch nog wel 2 uur rijden. Het rijden valt overigens langer uit doordat je de maximum snelheid niet haalt met alle slingerende bergweggetjes.

Brood is te halen in het dorpje.

Kajak kajak !

bincis, 19-3-2014

Zicht op het watersportgebied van Quinson, indien u van een groene omgeving houdt, bent u aan het juiste adres ! Het was ideaal om te leren kajakken, mijn 15-jarige dochter heeft er van genoten ! De ligging van de camping is een voordeel, de service is prima, we zijn goed ontvangen en hebben alles gekregen waar we recht op hadden ☺

Niet echt een topcamping

Nico van der Werf, 13-8-2013

De omgeving is prachtig, daar ligt het zeker niet aan. De camping is ook wel mooi gelegen in een vallei in een erg frans stukje van het stroomgebied van de Verdon. De camping is een beetje saai van opzet met straatjes en heel veel huisjes die officieel stacaravans zijn. Wij zochten een rustige plek op een rustige camping en kregen de rustigste, grote, schaduwrijke plek maar het was onrustig vlak buiten de camping, ook 's nachts. Het personeel is erg strict met de regeltjes en dat gaat soms erg ver. Verder niet veel op aan te merken. Het sanitair is redelijk en regelmatig gesloten wegens schoonmaakwerkzaamheden. Het is dan ook meestal redelijk schoon. De prijs is relatief laag en daar krijg je best wat voor. Het is wonderbaarlijk hoe ze het zwembadwater zo koud weten te houden als het week in week uit boven de 30 graden is buiten. Als je dicht bij het zwembad staat zit je regelmatig in de luide muziek 's avonds. Dat stopt wel voor 11 uur. Kortom, redelijk, niet top.

Gezellige camping!

E. Flier, 28-7-2013

We hebben een geweldige tijd gehad op deze camping. Er was een jong enthousiast animatieteam dat jong en oud wist te enthousiasmeren om aan allerlei activiteiten deel te nemen. Zo kwam je goed in contact met vnl. Franse campinggasten. Ook de gastheer van touroperator was zeer loyaal en vriendelijk!

Het was over het algemeen een rustige camping waar jong en oud zich op zijn plek kan voelen.

De omgeving is heel mooi en gevarieerd. Aangezien wij nog lang niet alles gezien hebben, gaan we hier zeer zeker nog eens naar toe.

TOP

Baily, 1-11-2012

We hebben een heel goede tijd gehad, omring door een goedgehumeurd en behulpzaam team. Het meer waar kinderen kunnen vissen is TOP. Goed onderhouden terrein, perfecte service in het restaurant en er worden goede maaltijden geserveerd. We komen graag nog eens terug op Les Prés de Verdon.

Gemengde gevoelens

lieve_sterckx, 6-8-2012

Pluspunten: 1) Goede ligging: de camping ligt vlak bij de Verdon en is een prima uitvalsbasis voor tochtjes op het water. Ook Lac de Ste Croix en Lac d'Esparron zijn dichtbij. 2) Quinson is een gezellig dorpje op wandelafstand. 3) Sanitair werd uitstekend schoongehouden. 4) De camping is rustig. 5) Meestal ruime, beschaduwde plaatsen en er werd rekening gehouden met wensen bij reservatie.

Minpunten: 1) Er staan hoofdzakelijk huisjes en huurtenten waardoor het kampeergevoel verdwijnt. Zo is er op zaterdag een massale leegloop en daarna weer toestroom. 2) De camping komt algemeen slordig over. 3) Het publiek op de camping is bijna uitsluitend Frans. Wij geven de voorkeur aan een gemengd publiek. 4) De camping nodigt weinig uit tot contact. De 'huisjesmensen' zie je bv. niet aan de afwas, er is geen barretje o.i.d. 5) Deze camping maakt deel uit van een keten waardoor wij persoonlijkheid misten.

Wij willen zeker nog terug naar dit gebied, maar we proberen dan een andere camping uit.

Heel goede tijd gehad

Louis, 19-6-2012

Heel goede tijd gehad, gezellige en gemoedelijke sfeer, en het team stond altijd voor ons klaar. Complimenten, we komen zeker terug!!!!

Over het geheel tevreden

Achillco, 9-5-2012

Over het geheel tevreden. We zaten voor het eerst in een ingerichte tent van 2 sterren, met 3 kleine kinderen. De omgeving is super, de ontvangst vriendelijk en de miniclub en de activiteiten voor kinderen ook. Je krijg korting op de toegang van het prehistorisch museum. ‘s Avonds zijn er mosselen met friet en je kunt ook pizza’s laten bezorgen. Museum, haven en prachtige grotten in de buurt!

Typisch Franse camping

Fam. de Ruiter, Arnhem, 28-8-2011

Wij zijn deze zomer met onze 2 dochters ( 13 en 15) op deze camping geweest en dat is goed bevallen. Het is een echte Franse camping, dus je kan de taal goed oefenen. Jammer dat hun Engels zeer beperkt is, mn voor mensen die de Franse taal totaal niet machtig zijn. Het sanitair was netjes en schoon en werd 2 -3 keer per dag grondig schoon gemaakt! Als het al vuil was, komt het door de bezoekers zelf!Voor 2 sterren is de prijs/kwaliteit prima.

Erg veel te zien en doen, moet er echter wel op uit trekken wat geen straf is in zo'n omgeving!Wat het weer betreft.....Wij hadden het zooo slecht!?????? Alleen maar schitterend weer en daar doen wij het voor!De jeugd ging "chillen"in het publieke park.

Al met al zeer geslaagde vakantie.

Fam. de Ruiter, Arnhem

uistekende camping!!

Carla, 24-7-2010

Mooi gelegen prima echte Franse camping!!

Genoeg te doen rondom de camping en in de nabije buurt.

Sanitair werd uitstekend schoongemaakt,als het wel eens vies was,dan komt dat door de gasten zelf!!

Kortom voor mij een TOP camping.

We hebben een aantal aanbieders voor Prés du Verdon voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Prés du Verdon in Quinson, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Prés du Verdon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Prés du Verdon scoort een 7.04 uit 10 op basis van 144 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: