Hotel St Roch

9FenomenaalScore uit 25 reviews
  • 9Waardering
  • 9.6Ligging t.o.v. pistes

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

25 Reviews over St Roch

• 10Laura Post Uiterweer04-03-2018

Fantastisch!

Het derde jaar hier met de hele familie, inclusief 5 kids. Super attente eigenaren, heel vriendelijk personeel! Direct aan de piste, eten volledig verzorgd en genieten! In overleg mag en kan alles;)

• 9Marieke08-01-2018

TOPlocatie voor een goed verzorgde wintersport

Wij hebben een TOPweek gehad rondom oud en nieuw in hotel St Roch. Eigenlijk wilden we dit niet wereldkundig maken omdat dit hotel een te goed bewaard geheim is, maar omdat we het Valentijn en Yvonne zo gunnen doen we het toch. TOPhotel, qua kamers niet megaluxe, maar wel alles wat je nodig hebt en schoon, extreem kindvriendelijk, heerlijk eten, direct aan de piste, goede skiruimtes, mooi skigebied! En supervriendelijk hardwerkend personeel dat ook nog eens superaardig voor de kinderen was! Voor herhaling vatbaar !

• 9Renée Kramer30-08-2017

Prachtige omgeving, heerlijk eten, prima service!

Heel vriendelijk personeel. Leuke bediening. Ontspannen sfeer. De laatste dag dat we er waren, wilden we vroeg vertrekken. Dat was qua ontbijt geen enkel probleem: er was voor ons al om 6.30 uur vers brood klaar gezet en fromage blanc en fruit. Fantastisch.

• 7Jolanda de Vries28-07-2017

Mooi hotel in schitterende omgeving

+super vriendelijk personeel +voor een vast bedrag mag je zelf je drinken de gehele dag door pakken + eten was goed, prima ontbijt, wij hadden een vast avond menu wat goed verzorgd was. +algehele indruk was dat het alles verzorgd en schoon uit zag.

-kamers mogen wel wat moderner/opgeknapt worden, doet oubollig aan. -sauna & Jacuzzi,beneden in de kelder, moest je per persoon(?!) extra voor betalen.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 9Erikarin01-07-2017

Geweldig!

Hotel direct aan de piste, gerund door super enthousiast en zeer behulpzaam personeel.

• 8Arend Hoeve21-06-2017

super

Fantastische ligging, vriendelijk personeel, goede bedden. Prima eten

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 9Peter08-09-2016

Fantastisch hotel

Goede uitvalsbasis voor motortochten in de Alpen. Al de toppers zijn te bereiken. In het hotel wordt je goed verzorgt door de Nederlandse eigenaren.

• 10Piet07-09-2016

Prachtige uitvalsbasis voor motorreizen.

Mooi hotel, gelegen op een prachtige locatie. Goede uitval basis om alle colletjes van de tour de Frans te rijden. Wordt gerund door een zeer vriendelijk en behulpzaam Nederlands echtpaar. Tips voor mooie routes in de omgeving.

• 10Marielle04-09-2016

één woord: TOPHOTEL

Hotel Saint Roch is de perfecte uitvalsbasis voor een outdoorvakantie. De omgeving is prachtig. Samen met vrienden verbleef ik een week in het hotel. Vanuit daar deden wij elke dag outdooractiviteiten. Van hiken en mountainbiken tot rotsklimmen, via ferrata en raften. Na een dag sporten kwamen we 'thuis' in het hotel. De huiselijke sfeer, de gezelligheid en bovenal de gastvrijheid maken dat je niet meer weg wilt. Niet eerder maakte ik een hotel van dit formaat mee waar al het personeel even betrokken, flexibel, meedenkend, enthousiasmerend en oplossingsgericht is. Het drie-gangendiner 's avonds overtrof al mijn verwachtingen. Geen grote pot pasta, maar heerlijke niet-alledaagse maaltijden. De kamers zijn niet modern, maar de bedden slapen goed en de douche is fijn. Al met al een echte aanrader. Ik ga zeker weten terug!

• 9Feike Mudde03-09-2016

Bijzondere gastvrijheid

All in= goed eten. Vers bruin brood. Sochtends lunchpakket maken voor onderweg. Avondeten is een goed 3 gangen diner gericht op actieve mensen (elke dag een volle buik). Eten was van het niveau dat ik thuis niet maak. Eigenaren zijn Nederlands, en ook mee gegaan om wat leuke fiets en loop-/hardloop plekken te laten zien. All in drinken was ook relaxed. Alsof je thuiszit en wat uit de koelkast pakt. Algemene ruimtes zien er netjes uit. Hotelkamer was netjes en schoon.

Hotel St Roch info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• HalfpensionBeschikbaar