Camping Municipal Croque Loisirs

8,6

53 reviews over Camping Municipal Croque Loisirs in het Nederlands

Letterlijk en figuurlijk: hoog niveau!!

Mart,
11-12-2018

De camping is ons op het lijf geschreven. Je hebt van hier uit alle mooie wandelingen in de Écrins in een straal van goed 25 kilometer binnen je bereik. Ook vanuit de camping is het prima wandelen. De camping is fantastisch en intiem. Geen poespas (dus geen zwembad, winkel animatie en dat soort dingen), grote plekken, stil (de uilen laten ‘s avonds van zich horen...🦉), brandschoon eenvoudig sanitair, midden in de natuur en, ook niet onbelangrijk, superlekker stokbrood...🥖 Het fijne is ook dat Taco en Annemarie in het Nederlands geweldige tips geven. Ook Cindy, hun Franse hulp, is een en al vriendelijkheid en hulpvaardigheid.
Ik moet daarbij wel aantekenen dat we in het naseizoen hier waren. Hoe het in het hoogseizoen is...geen idee...maar zeker ‘anders’ denk ik. Wij hebben genoten en komen terug!!

Gereisd met partner in september 2018

Perfect

Coen,
10-9-2018

Sfeervol, rustig, perfecte ligging voor buitensporters/fietsers/wandelaars/klimmers en vooral hele gastvrije Nederlandse hosts! Zeer aan te raden als je naar de Ecrins/Val Durance gaat en de hitte van de vallei beneden wilt vermijden en op zoekt bent naar rust en ruimte. De faciliteiten zijn zeer schoon. Chapeau!

Gereisd met partner in augustus 2018

Ontspannen sfeer, prachtige omgeving

van de Meent,
20-8-2018

Heerlijk rustige en ontspannen camping met prachtig uitzicht. Faciliteiten zijn prima, al zou de receptie in het hoogseizoen wat meer uren open mogen zijn (nu spitsuur tijdens de uurtjes dat er iemand aanwezig was). Verder wel top service: bij onze aankomst in het donker rond 22.00 waren de lampjes in onze yurt (wat een leuke slaapplek, uitzicht over de bergen) voor ons aan gelaten, bij verwarring over het gebruik van de kookplaat kwam meteen hulp. In de omgeving is het fantastisch wandelen (hele mooie watervallen) en is veel gelegenheid voor andere sportieve activiteiten. Onze oudste van 15 heeft geparapend, een geweldige ervaring. Het gemopper over de trage, soms wat gebrekkige wifi was bij onze kids aanwezig maar dat weet je van tevoren als je voor dit soort prachtige plekken in de natuur kiest. Minpuntje: de stretchers voor de kinderen in de yurt lieten te wensen over (lattenbodem schoot steeds los). Wij komen graag nog een keer!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijke camping, mooie (grote) plaatsen met geweldig uitzicht op de bergtoppen. Veel mogelijkheden om actief te zijn, prachtige (lange, korte, uitdagende) wandelingen vanaf de camping of in de buurt. Mooi fietsen, mountainbiken. Gezellige, gemoedelijke sfeer (veel sportieve nederlanders).

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Slapen midden in de natuur tussen de bergen!

Michaela en Ward,
9-8-2018

Zojuist vertrokken na 8 fantastische nachten op deze camping. We hadden hier geboekt voor het uitzicht en de toegang tot wandelingen. Het overtrof al onze verwachtingen. De service was geweldig en iedereen was extreem vriendelijk! De camping ligt tussen de bomen waardoor je heerlijke schaduwplekken hebt. Door het niveauverschil was er heerlijke privacy en zat je op je eigen eilandje. Er is een broodservice waardoor je niet ver hoeft te gaan om ‘s ochtends lekkere verse broodjes te hebben. Op een 800 meter lopen is een klein (duur) supermarktje in Les Pres. De sanitair was schoon en de douche krachtig en warm, geen gehannes met muntjes. Ook is er een wasmachine en een vriezer. Echt van alle gemakken voorzien. Als je elektriciteit wil gebruiken, breng dan een lange kabel mee, misschien staat de paal wat ver. De omgeving is werkelijk adembenemend.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vakantie!

Reinders,
29-7-2018

Toplocatie Mooi kleinschalig met alles wat bij kamperen hoort bij de hand Fijne ontvangst dus gewoon doen Echte aanbeveling

Gereisd met partner in juli 2018

Zeker een bezoek waard!

Jeske,
25-7-2018

Rustige camping met een goede ligging en een te gek uitzicht! Op de camping heerst een gemoedelijke sfeer. Het sanitair is wat gedateerd, maar schoon en warm water. Overal op de camping, ook uit de kraantjes naast de plekken, kun je het water drinken. In de omgeving zijn super veel activiteiten te doen en in ons geval super mooie wandelingen!

Gereisd met partner in juli 2018

Heerlijke, rustige en aangename camping.

Maria en Jan,
25-7-2018

Hartelijke ontvangst, vriendelijk belangstellend en attent personeel. Schoon sanitair. Mooi gelegen camping op terrassen in bos. Met en zonder schaduw. Op onze in de zon gelegen plek was het in de avondzon tussen de bloemen nog heerlijk nagenieten van de dag.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Eenvoudig rustige wandel- en fietscamping.

Els Stam,
24-7-2018

Een prachtige eenvoudige camping met een mooi uitzicht! Zeer behulpzame medewerkers. Broodservice. Een gebied waar je fantastisch kunt wandelen en fietsen in de bergen.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch!

Thomas Minke,
22-7-2018

Prachtige natuurlijke camping op een schitterende locatie. Buiten hoogseizoen heerlijk rustig, in het hoogseizoen wat meer kinderen. Erg schoon sanitair, wel wat gedateerd. Beheerders erg gastvrij en vriendelijk met veel kennis over de omgeving. Broodservice fantastisch. Erg veel uitdagende activiteiten te doen in de (directe) omgeving. We komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Croque Loisirs in Puy Saint Vincent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Croque Loisirs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.