Appartement Alpinelis

9.4Fenomenaal

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Puy Saint Vincent

Op vakantie geweest naar Alpinelis?

9.4Fenomenaal

• 9.5Ligging t.o.v. pistes
  • 8.8Inrichting

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

5 reviews over Appartement Alpinelis

• 10familie Niemegeers Bart 25-02-2013

Een reis om nooit meer te vergeten! bedankt!

Met een bang hart trokken we richting Puy S. Vincent, maar dit werd de mooiste reis die we ooit samen maakten.Geweldige, behulpzame eigenaars die ons perfect begeleidden tijdens onze eerste ervaring met skiën als gezin.Ook vooraf via mail kregen we de nodige info. Prachtig, zeer ruim appartement voor 2volw+2 kleine kdrn.Alles aanwezig! Oog voor detail in afwerking en inrichting ervan: zeer gezellig met kachel! We zijn erg kritisch wat betreft de netheid van badkamer/keuken..., maar ook dat was helemaal in orde! Prima locatie voor wie houdt van rust, maar toch alles aanwezig wil hebben binnen gering bereik. We hadden het nooit durven dromen dat deze reis zulk succes zou worden! Bijna ongelooflijk, maar voor ons een 10/10 waard! We hebben alvast geboekt voor volgend jaar en nemen zus en schoonbroer mee! Dit moet je gezien én meegemaakt hebben!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 10Bart Somers10-01-2013

Mooi gelegen app. voor leuke familievakantie!!

Het appartement is ideaal gelegen voor een leuke vakantie.We zijn er met vier volwassene en twee kindjes geweest. Meer dan ruimte genoeg in het gezellig ingerichte appartement. Alle voorzieningen waren aanwezig, ruime kamers met veel opbergruimte, aparte berging. Een winkeltje op wandelafstand (50-100m) waar je alles kan vinden. Pistes zijn gelegen op korte wandelafstand van het appartement. Verhuurders zijn zeer sociale, behulpzame mensen waar we steeds terecht konden met vragen of andere zaken.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

• 9Piet van der Hoorn08-01-2013

Tja wat te zeggen; het was heel erg goed

Dit appartement is echt heel erg mooi. Alles is aanwezig en de eigenaren doen er alles aan om jet het naar je zin te maken Dicht bij de piste. Als er voldoende sneeuw is ski je zo tot voor de deur. Ook honden zij welkom (mits ze niet de hele dag blaffen), wat voor ons met twee honden wel heel fijn was. De inrichting is prima, heel veel spullen o.a een echte Senseo, een afwasmacjhine en een wasmachine. Kortom echt een aanrader!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in december 2012

• 9Allegaert Hilde04-10-2012

aangenaam verrast

gezellig, aangenaam, leuk ingericht ruim appartement op korte loopafstand van de pistes, bij veel sneeuw kan je skiën tot aan het appartement mooie en rustige landelijke omgeving zeker geen spijt van, hier komen we zeker nog terug !!!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2012

• 9ann schepdaal07-09-2012

fantastisch/warm/gezellig op alle vlakken

joviale gastdame/heer. Gezellige inrichting, prachtige omgeving.Mooie wandelingen in directe omgeving. Ski lift op een paar minuten van appartement. gelegen aan private weg, dus geen doorgaand verkeer, veilige voor kids. enige tekortkoming: een tweede toilet zou wenselijk zijn vooral als je er met verschillende gezinnen bent.( eigenaar beseft dit en zoekt oplossing) Wij hebben prachtig weder gehad en huurden(spijtig genoeg) voor één week. Zelfs onze pubers vonden het spijtig dat wij niet langer gebleven zijn.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

1 tip over Appartement Alpinelis

• ann schepdaal, 07-09-2012

prachtige wandelingen/ vraag advies aan de eigenaars... kennen de omgeving en hun dochter heeft opleiding van berggids.

0 vragen over Appartement Alpinelis

Appartement info