Chalet AlpeLune

TOP!!

Saskia
15-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Genoten van de prachtige omgeving en de enorme gastvrijheid van de eigenaren. Na een actieve dag staat er iedere dag weer een fantastisch diner op tafel.

Ontbijt is prima. Iedere dag veel variatie.

Kamers zijn ruim en keurig netjes. Lekker even ontspannen in de prachtige tuin, op het terras of in de woonkamer. of in de jacuzzi:)

Je loopt vanaf het chalet zo de bergen in.

Hier komen we zeker nog een keer terug!

Geweldig, een aanrader!

Leontine
12-8-2018

Heerlijke week gehad in Alpe Lune. Zo’n mooie plek, gastvrij, gezellig, goed verzorgd, met heerlijk eten, tips voor leuke activiteiten in de omgeving (wandelen, zomerrodelen, steden, meren en marmotten spotten) en enthousiaste begeleiding bij bergbeklimmen en abseilen op een fantastische locatie. Maar ook in en om het huis is het fijn, met oa sauna en jacuzzi. We hebben genoten! De kinderen willen hier nog wel 1000x naartoe en wij ook :-)

Niet te overtreffen

Elma Meershoek
28-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Afgelopen week via touroperator met ons gezin en 4 andere Nederlandse gezinnen te gast geweest in het superdeluxe groepschalet Alpelune van de Nederlandse Ilonka en Vincent. Een week die niet te overtreffen was kwa accommodatie, eten, sportieve activiteiten, gezelligheid, enthousiasme, verwennerij en het zonnige weer!! Zeer aan te raden voor groepen. Wij waren met 19 personen plus reisleidster.

Martijn
18-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

We waren met een groep van 12 man.

Het was een zeer goed verzorgt verblijf. We werden heel hartelijk welkom geheten door Ilonka. Lekkere sauna, heerlijke jaccuzi buiten en fantastisch eten. Sfeer in het huis is zeer relaxed. Kortom super!

‘s Ochtends binnen 3 min lopen op de piste, ‘s avonds prima naar het huis te skien. Geschikt voor groepen, maar ze hebben ook appartementen.

G-e-w-e-l-d-i-g!

Rolf en Janke Quaedvlieg
30-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super Chalet op een droom locatie. Wij hebben gedurende ruim 3 weken een fantastische periode gehad. Zowel de full catered zeer luxe kamers als het self catered ruime appartement waren voortreffelijk. Zowel Ilonka als Vincent zijn al direct bij aankomst een fijne gastvriendin en vriend. Ook Anne Marie kookt dagelijks voor het gehele gezelschap bevlogen en laat je genieten van de Franse en mediterrane keuken.

Wij hebben dagelijks lange dagen doorgebracht in de overweldigende natuur wandelend en fietsend met toer en race fietsen. AlpeLune is een prima uitvalsbasis voor de ruigste alpen wandelingen en de mooiste fiets tochten. In de ochtend en de avond kun je genieten van het meer dan overweldigende uitzicht rondom het Chalet.

Voor kinderen is er direct om het Chalet in de groene tuin als in de naaste omgeving voldoende vertier. Wij hebben tijdens de gezellige avond diners genoten van de verhalen van onze mede gasten over Via Feratta , VTT, Canyoning en Rafting.

Ook voor de winterperiode ligt het chalet nagenoeg aan de eerste lift. Hoger gelegen pistes zijn uitstekend gefaciliteerd en voorzien van gloednieuwe installaties.

AlpeLune is een milieuvriendelijk chalet. Vincent en Ilonka hebben hier bewust voor gekozen tijdens de (zelf)bouw en laten dan ook trots hun investeringen zien welke mooi harmoniëren met de natuurlijke omgeving.

In een woord G-E-W-E-L-D-I-G!! Dank voor alles Ilonka, Anne Marie en Vince!

fantastisch

Marion
11-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Bij aankomst in Puy Saint Vicent ruikt het al naar de natuur en avontuur. Een stukje verder rijden kom je aan bij Chalet Alpelune, gelegd op een mooi plekje net boven het dorp. De chalet zelf (zowel buiten als binnen) is zeer smaakvol gedaan met mooi details en foto's over o.a. het bouwen ervan (door de eigenaars zelf). Alles is ruim en zelfs lux, zonder dat gezellig warm thuis gevoel kwijt te raken. Kamers zijn uitstekend met uitzicht op bergen en de natuur en een mooi ingerichte badkamer. Verder zijn de eetkamer, woonkamer en de terassen gezellig en fijn om of met de groep samen te zijn of de rust op te zoeken.

Zowel ontbijt als avond eten was een feest. Vers gebakken broodje's en heerlijke gerechten die niet alleen gezond waren maar ook erg lekker. De sfeer bij het eten is ook erg relaxed. Finally, de gastvrouw en heer, Ilonka en Vincent en de crew zijn vriendelijk, behulpzaam en erg betrokken met de gasten. De passie die iedereen heeft voor sport, de natuur en een fijn verblijf is zeer duidelijk. Echt een aanrader!

Geweldige week!

Meriam Kuijpers-Ettema
11-6-2017

Gezellig Chalet met fantastisch personeel, heerlijk eten en geweldige omgeving.

Wel een vliegenmepper meenemen.

Super vriendelijk en attent gerund mooi chalet

Martine
30-4-2017

Locatie

Eten

Vriendelijkheid

Ruime kamers en practisch appartement

Geen minpunten

Top locatie

Marjolein vd Berg
16-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super mooie plek, mooi huis en heerlijk eten. Annemarie en Taco zijn ook top gastvrouw en heer

Geweldige! Top uitvalsbasis om te mountainbiken.

Johan frooninckx
4-9-2016

De avond diners die voor ons werden gekookt waren fantastisch!

Negatieve punten: geen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet AlpeLune in Puy Saint Vincent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet AlpeLune zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.