Géén boekingskosten

Meer chalet info

172 Reviews over AlpeLune

• 10LdK12-08-2021

Super vakantie

Alweer voor de derde keer een heerlijke vakantie gehad in AlpeLune met ons gezin. Ontspannen, uitgerust en veel gezien en gedaan. In de omgeving van AlpeLune kun je wandelen, zwemmen in mooie meertjes, steden bezoeken, raften, bergbeklimmen, zomerrodelen, naar een gletsjer en nog veel meer. Na een actieve dag is het heerlijk thuiskomen en gezellig eten met andere gasten.

• 10Tanja Weymeersch15-07-2019

Super concept

Ideale vertrekbasis voor het maken van dagwandelingen in de Franse Alpen na een uitgebreid ontbijtbuffet. s’Avonds een meer dan voldoende en super lekker 3 gangen diner om terug op krachten te komen. De totale gastvrijheid van de eigenaars Vincent en Ilonka en de superlekkere kookkunst van Annemarie zorgen voor een top vakantie met alles erop en eraan!!! Zeker en vast voor herhaling vatbaar!!!!

• 8Iris Bruin05-03-2019

Wij hebben een fantastische vakantie gehad met uiterst vriendelijke en gastvrije eigenaren van AlpeLune Vincent en Ilonka.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 10Saskia15-08-2018

TOP!!

Genoten van de prachtige omgeving en de enorme gastvrijheid van de eigenaren. Na een actieve dag staat er iedere dag weer een fantastisch diner op tafel. Ontbijt is prima. Iedere dag veel variatie. Kamers zijn ruim en keurig netjes. Lekker even ontspannen in de prachtige tuin, op het terras of in de woonkamer. of in de jacuzzi:) Je loopt vanaf het chalet zo de bergen in. Hier komen we zeker nog een keer terug!

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 10Leontine12-08-2018

Geweldig, een aanrader!

Heerlijke week gehad in Alpe Lune. Zo’n mooie plek, gastvrij, gezellig, goed verzorgd, met heerlijk eten, tips voor leuke activiteiten in de omgeving (wandelen, zomerrodelen, steden, meren en marmotten spotten) en enthousiaste begeleiding bij bergbeklimmen en abseilen op een fantastische locatie. Maar ook in en om het huis is het fijn, met oa sauna en jacuzzi. We hebben genoten! De kinderen willen hier nog wel 1000x naartoe en wij ook :-)

• 10Elma Meershoek28-07-2018

Niet te overtreffen

Afgelopen week via touroperator met ons gezin en 4 andere Nederlandse gezinnen te gast geweest in het superdeluxe groepschalet Alpelune van de Nederlandse Ilonka en Vincent. Een week die niet te overtreffen was kwa accommodatie, eten, sportieve activiteiten, gezelligheid, enthousiasme, verwennerij en het zonnige weer!! Zeer aan te raden voor groepen. Wij waren met 19 personen plus reisleidster.

• 10Martijn18-12-2017

We waren met een groep van 12 man. Het was een zeer goed verzorgt verblijf. We werden heel hartelijk welkom geheten door Ilonka. Lekkere sauna, heerlijke jaccuzi buiten en fantastisch eten. Sfeer in het huis is zeer relaxed. Kortom super! ‘s Ochtends binnen 3 min lopen op de piste, ‘s avonds prima naar het huis te skien. Geschikt voor groepen, maar ze hebben ook appartementen.

• 10Rolf en Janke Quaedvlieg30-08-2017

G-e-w-e-l-d-i-g!

Super Chalet op een droom locatie. Wij hebben gedurende ruim 3 weken een fantastische periode gehad. Zowel de full catered zeer luxe kamers als het self catered ruime appartement waren voortreffelijk. Zowel Ilonka als Vincent zijn al direct bij aankomst een fijne gastvriendin en vriend. Ook Anne Marie kookt dagelijks voor het gehele gezelschap bevlogen en laat je genieten van de Franse en mediterrane keuken. Wij hebben dagelijks lange dagen doorgebracht in de overweldigende natuur wandelend en fietsend met toer en race fietsen. AlpeLune is een prima uitvalsbasis voor de ruigste alpen wandelingen en de mooiste fiets tochten. In de ochtend en de avond kun je genieten van het meer dan overweldigende uitzicht rondom het Chalet. Voor kinderen is er direct om het Chalet in de groene tuin als in de naaste omgeving voldoende vertier. Wij hebben tijdens de gezellige avond diners genoten van de verhalen van onze mede gasten over Via Feratta , VTT, Canyoning en Rafting. Ook voor de winterperiode ligt het chalet nagenoeg aan de eerste lift. Hoger gelegen pistes zijn uitstekend gefaciliteerd en voorzien van gloednieuwe installaties. AlpeLune is een milieuvriendelijk chalet. Vincent en Ilonka hebben hier bewust voor gekozen tijdens de (zelf)bouw en laten dan ook trots hun investeringen zien welke mooi harmoniëren met de natuurlijke omgeving. In een woord G-E-W-E-L-D-I-G!! Dank voor alles Ilonka, Anne Marie en Vince!

• 10Marion11-06-2017

fantastisch

Bij aankomst in Puy Saint Vicent ruikt het al naar de natuur en avontuur. Een stukje verder rijden kom je aan bij Chalet Alpelune, gelegd op een mooi plekje net boven het dorp. De chalet zelf (zowel buiten als binnen) is zeer smaakvol gedaan met mooi details en foto's over o.a. het bouwen ervan (door de eigenaars zelf). Alles is ruim en zelfs lux, zonder dat gezellig warm thuis gevoel kwijt te raken. Kamers zijn uitstekend met uitzicht op bergen en de natuur en een mooi ingerichte badkamer. Verder zijn de eetkamer, woonkamer en de terassen gezellig en fijn om of met de groep samen te zijn of de rust op te zoeken. Zowel ontbijt als avond eten was een feest. Vers gebakken broodje's en heerlijke gerechten die niet alleen gezond waren maar ook erg lekker. De sfeer bij het eten is ook erg relaxed. Finally, de gastvrouw en heer, Ilonka en Vincent en de crew zijn vriendelijk, behulpzaam en erg betrokken met de gasten. De passie die iedereen heeft voor sport, de natuur en een fijn verblijf is zeer duidelijk. Echt een aanrader!

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 10Meriam Kuijpers-Ettema11-06-2017

Geweldige week!

Gezellig Chalet met fantastisch personeel, heerlijk eten en geweldige omgeving. Wel een vliegenmepper meenemen.

Chalet AlpeLune info

• CafeBeschikbaar (1)