Landhuis Romantic-Louveteaux-en-Provence

Laatste review

Super fantastisch

Familie Domburg,
11-3-2018

Een zeldzaam mooi huis op een zeldzame locatie met een heerlijk zwembad.

Weg van de bewoonde wereld (voor sommige wellicht een nadeel), maar heerlijk in de natuur en in de rust. Elke dag kijken naar de dieren op het veld (reeën en wilde zwijnen) en van alle gemakken voorzien. Inclusief de eigen originele pizzaoven. Een feest om uit te proberen. Een prachtige omgeving: binnen de 1-2 uur rijden zijn de meest prachtige bergtochten te maken en de mooiste autoritten door de bekende kloven. We hebben samen met 3 kinderen (16-23 jaar) en opa & oma 3 geweldige weken gehad. Prachtig weer en elke dag genieten op het terras, het zwembad of de natuur.

25 reviews over Landhuis Romantic-Louveteaux-en-Provence in het Nederlands

Super fantastisch

Familie Domburg,
11-3-2018

Een zeldzaam mooi huis op een zeldzame locatie met een heerlijk zwembad.

Prachtig vakantiehuis!

Marijke De Bruyne,
8-10-2017

Voor de tweede maal naar het prachtige huis geweest. Alles was terug op en top. Niks negatief.

Ondanks mijn 74 jaar nog nooit meegemaakt super

Bert Domburg,
3-8-2017

Alles was voortreffelijk Het pad naar het huis is 1 km en kan met auto,s die erg laag aan de grond liggen wat schrik geluiden opleveren, maar is goed te doen.

Prachtig vakantieverblijf !

Marijke De Bruyne
26-9-2016

We hebben er een week geweest. Het is voor ons , onze beste vakantie ooit geweest. We hebben er enorm van genoten van het prachtige huis en het mooie landschap. Bij aankomst werden we super goed ontvangen door Ron en Marlies. We kregen er voldoende uitleg over het mooie vakantiehuis. Er stond vers fruit op tafel, heel wat zoets en de koelkast was gevuld met frisdrank, bier en lekkere wijn. Het mooie grote zwembad was aangenaam om in te zwemmen, lekker warm en zeer proper. Het huis binnenin echt super gezellig. Alles was er aanwezig. We hadden niets tekort. Buiten op het terras hebben we ook veel gezeten, genieten van het mooie uitzicht. Kort samengevat het was voor ons een fantastische vakantie. We vertrokken beiden met een klein hartje en een traantje. We gaan zeker nog terug !!!!!

Te gek verblijf op mooie locatie

Fam. Koster
8-9-2016

Ons gezin van vijf heeft hier twee weken verbleven. Ontvangst was heel goed geregeld met fruit en andere versnapperingen. We waren wat later door het verkeer maar dat was niet een probleem. Van Puget naar het 'huis' is een mooie aanrij route opzich. Ga je lopen/hardlopen, dan is het nog mooier. In de omgeving (en bij het huis) is meer dan genoeg te doen. Wij hadden elke avond wild voor het terras op 15m ongeveer. Er is genoeg informatie op de 'intranet' pagina die we ook hebben aangevuld. Pizza bakken in de pizza oven is zeker aan te raden. Door dat het zwembad verlicht en verwarmd is was deze door de kinderen tot bedtijd in gebruik. Deze werd dagelijks gecontroleerd, en voor er schoonmaak of zo plaats vond werd dat overlegt.

Fantastisch!!

Fam.Callebaut
19-7-2016

We hebben enorm genoten van de rust en het prachtige zwembad. De ontvangst was in één woord fantastisch!! Wijn,bier en frisdrank in de ijskast,een grote schaal met vers fruit, een mand met streekprodukten en bij Ron konden we altijd terecht met onze vragen. Echt een aanrader!! Voor ons de ideale vakantiewoning!

Zeer mooi en zalig!

Ingrid Bonny
5-7-2016

Prachtig huis gelegen in mooi natuurgebied. De woning is van alle gemakken voorzien. Heel authentiek. Prachtig verwarmd zwembad in harmonie met de natuur. De nodige schaduwplaatsjes waren ook aanwezig wat nodig was gezien het prachtige weer. Zeer goede ontvangst van de mensen ter plaatse. We hebben een vos en een hert gespot. Een aanrader!

Alwin
27-8-2015

Het is een geweldig complex, met veel ruimte en een eigen zwembad. De omgeving is erg rustig en het contact met de terreinknechten prettig. De ontvangst was bijzonder vriendelijk en de communicatie was uitstekend.

Geweldig vakantiehuis!

Coen Rosdorff
11-8-2015

Echt een prachtig huis in een schitterende omgeving, zover je kijken kan is er geen leven te bekennen. Bij aankomst was er een schaal met fruit, delicatessen en ook nog allerlei drankjes in de koelkast, luxe! Tv met Nederlandse zenders, een laptop met printer, internet.... De kinderen hadden elk hun 'eigen' appartement bij het zwembad, heel handig en leuk. Het zwembad is heerlijk en brengt verkoeling op warme dagen (alle dagen in ons geval) en wordt goed verzorgd en schoon gehouden. De omgeving is schitterend met schilderachtige dorpen als Sigale, Gilette, Entrevaux, Aiglun, Touet sur Var, Auvare... met de woeste kloven (clues) van Riolan, Aiglun en Saint Alban en natuurlijk de prachtige gorges van de Cians en Daluis... En natuurlijk een dagje naar Nice of de kust... Kortom alle ingredienten voor een geweldige vakantie!

Dit landhuis staat middenin de bergen, met uitzicht op niks anders dan een gras, bomen en een prachtige horizon. Het huis is van (écht) alle gemakken voorzien (zoals zelfs een printer), kamers en badkamers zijn uitstekend en waar het echt om gaat: het zwembad en veranda hadden niet beter kunnen zijn. Fantastische plekken om goed te genieten van deze prachtige omgeving.

En dat is nog niet alles, er werd ook nog eens fantastisch voor ons gezorgd. Er was ontzettend veel eten reeds aanwezig in het huis, zoals vers geplukt fruit uit de omgeving, en voor vragen over wat dan ook was hulp geregeld aanwezig. Dit maakte onze vakantie 100% zorgeloos.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Romantic-Louveteaux-en-Provence in Puget Theniers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Romantic-Louveteaux-en-Provence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.