Camping Domaine Naturiste l'Origan

18 reviews over Camping Domaine Naturiste l'Origan in het Nederlands

Paradijselijke camping

Bommers Dorine,
17-1-2019

Village origan is super camping gelegen op 60 km boven Nice in het midden van een magnifieke natuur. Prachtig verwarmd zwembad en terras met zicht op de bergen. Van alle accommodaties voorzien.

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Alle reden om terug te komen, we hebben genoten👍

Fam van Sabben,
1-7-2018

Hartelijk ontvangst aan de receptie door Sofie. Heerlijk gegeten bij het restaurant. Sabine en crew: bedankt voor de gezellige avonden met muziek en dans! Pizza’s zijn aan te bevelen! Heerlijk zwembad, mooie en rustige omgeving met mooie aanplant. Mooie staanplaatsen in bosrijke omgeving. Wij waren met de caravan. Het sanitair is verouderd, maar schoon. Weggetje ernaar toe is smal en steil.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldige camping

Linda Roelofs,
26-7-2017

Net zoals een andere bezoeker vond ik dit een heerlijke camping. Vriendelijke mede campeerders en vriendelijk staf. Iedereen groet elkaar. De natuur is overweldigend mooi. Een fijn zwembad waar het nooit te druk was en je zeker geen handdoekje hoefde te leggen in de vroege ochtend. Meerdere keren per week was er een activiteit gepland zoals een gezamelijke BBQ of muziekavonden bij het mooie terras bij het restaurant. Opvallend vond ik dat er zoveel verschillende reisgezelschappen waren. Mensen alleen op pad, stellen, maar ook genoeg gezinnen. Zodoende had mijn dochter van 9 genoeg vriendinnetjes. Het is geen lawaaicamping maar ook niet te rustig. Precies goed dus! Ik had zelf een ingerichte tent geboekt en die voldeed aan alle verwachtingen. Veel privacy en niet bij elkaar op de lip. Dus niet twijfelen gewoon komen kijken en genieten.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aanrader!!!

Michael,
22-7-2017

Ik weet niet waar ik moet beginnen. De hartelijke sfeer, het heerlijke eten of het fantastische uitzicht. Inderdaad weinig Nederlanders. Is niet moeilijk op te lossen, gewoon gaan!

Dit is geen diehard nudisten camping maar dat maakt het voor ons zo fijn. Iedereen respecteert elkaar. Veel te doen in de omgeving en met een uur ben je on Nice, Monaco of Menton. Laatste is echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fijne Franse camping

Tjerk en Petra
15-8-2015

We hebben een heerlijke vakantie gehad in het hoogseizoen. We logeerden in een chalet met onze twee zoons. Goed ingericht met airco. De ontvangst was vriendelijk en prettige kennismakingsbijeenkomst op zondagavond met het team en de gasten. Elke dag werden er diverse activiteiten georganiseerd: ochtendgym, excursies, wandeling naar waterval, modderbad in de rivier, petanqe, kinderclub, tafeltenniswedstrijd. De muziek 's avonds stopte rond 24 uur als het ook wat afgekoeld was. Er zijn veel Fransen en dat maakte de sfeer bijzonder. Veel dansen en Franse muziek, spelletjes bij de dansavonden, geroezemoes bij het zwembad en weinig overheersende kinderpret. Het zwembad is uitstekend en goed onderhouden met veel ligplaatsen, goed apart kinderpeuterbad met leuke glijbaan. Winkels en boerenmarkt vlakbij, leuke excursies in de omgeving, Nice en Monaco zijn op nog geen een uur rijden. Hoewel het merendeel van het personeel aangekleed is, is het naturistische gevoel goed.

Gereisd met partner in augustus 2015

mooie locatie, maar weinig sfeer

daisyk_1
15-8-2014

Tijdens ons verblijf merkten we duidelijk dat 70% de aanwezige gasten mekaar goed kenden. Dit gaf het gevoel dat er een grote groep verbonden was en jij als toerist er wat buiten bleef hangen.Weinig warme sfeer. Bar/receptie/restaurant niet naturistisch, beetje jammer.Het uitzicht en de ligging is prachtig, vooral ook het nieuwe terras! Het eten is er jammer genoeg wat ondermaats. Thema-avonden voor 20€pp menu.Het voor-en nagerecht helaas geserveerd op plastieken! bordjes, jammer! Uiteindelijk met aperitief en wijn 2 pers 60€! Spektakel kan je vrij komen zien. Wordt echter weinig reclame van gemaakt. HJe hoort soms muziek en je weet van niets. De animatie stelt weinig voor. Schreeuwende en rennende kinderen zowel in het zwembad als in het resto. Storend, echt luid krijsen, niemand grijpt in. respect voor natuur en rust is dan ver te zoeken. Jacuzzi chloorreuk zeer sterk en allesbehalve proper. ook verboden voor kinderen, maar ook daar schreeuwen en springende franstalige kids.

Gereisd met partner in augustus 2014

Niet meer met kleine kinderen

Rob en Tine
7-8-2014

Onze eerste indruk was goed. Mooie camping, mooi gelegen, vriendelijk personeel, mooie grote plaats voor de caravan, proper sanitair. Na een paar dagen bleek echter dat het er té rustig was naar onze zin. Behalve het zwembad bleek er voor onze kids (4 en 6) niets te beleven. Geen speelplein, geen animatie en zelfs bitter weinig andere kinderen. Er stond sowieso niet veel volk en ook in de bar was, zeker overdag, bijna geen kat te bespeuren. 'savonds zo'n 2 keer per week werd er iets georganiseerd maar dan nog kwam er niet veel volk op af. Kortom, heel mooie camping maar geen sfeer. Hier kan meer uitgehaald worden. Is vooral voor oudere of kinderloze mensen die rust zoeken. Na een goeie week zijn we dan toch maar elders heen getrokken waar de kinderen zich konden uitleven.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Mooie gelegen en gezellige naturistencamping

Luc en Lieve
9-7-2014

Verzorgde en rustige naturistencamping, prijs/ kwaliteit prima (normale prijs). Supervriendelijke ontvangst (Julie), Christine in het winkeltje, en alle andere personeelsleden heel vriendelijk en behulpzaam. Respect !!! Restauranthouder ietwat eigenzinnig, maar lekker gegeten met een heel vriendelijke bediening. Niet al te grote kampeerplaatsen, maar volop keuze aan plaatsen met zon, schaduw, hoger of lager gelegen. Volop mogelijkheid voor leuke wandelingen (dorp te voet op 45 min.), de Var met strandje, de lekker-bloot wandeling rondom de camping. Zwembad was zalig, jacuzzi mocht beter zuiver gehouden worden. Voor ons een aanrader !

Gereisd met partner in juni 2014

Heerlijk vakantie gevoel!

René
10-5-2014

De camping ligt erg mooi en je kan prachtige uitstapjes/wandelingen maken in de omgeving die gedomineerd worden door de Alpen. Het sanitair is eenvoudig en wordt uitstekend schoon gehouden! De toegang tot het sanitair gebouw beneden is matig, bij regen wordt het glibberig. Het zwembad (en geen gezeur over huren van ligstoelen e.d.!) is een echte aanrader! Kortom een heel fijne camping om terug te komen!

Gereisd met partner in augustus 2013

Uniek gelegen

Rob en Leni
9-2-2014

Wij hebben hier in sept 2013 een zodanig fijne vakantie doorgebracht dat wij ook al geboekt hebben voor de zomervakantie in 2014. De ligging is fantastisch, de natuur is zeer fraai, de camping is hoog gelegen en door de vrijwel altijd onbewolkte hemel heb je een weids uitzicht. De bergwand achter de camping veroorzaakt een microklimaat met een temperatuur die hoger is dan in de omgeving. Waarschijnlijk omdat wij er in het naseizoen waren, hebben wij er geen kinderen gezien, werd het restaurant nauwelijks bezocht, ging het winkeltje dicht en was de waterglijbaan buiten gebruik. Wij, als 65 plussers vonden dat geen groot probleem. Wij waren regelmatig in het zwembad dat een zeer aangename temperatuur had, wij hebben leuke Franse stadjes bezocht, treinreis gemaakt en gewinkeld in Nice. Als minpuntjes hebben wij ervaren dat WiFi weliswaar gratis is, maar alleen beschikbaar op de meest winderige plek van de camping en dat de plek voor het vuilnis nogal ver weg is.

Gereisd met partner in september 2013

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Naturiste l'Origan in Puget Theniers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Naturiste l'Origan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.