Tijdelijk €25 aanbetaling

Domaine Naturiste l'Origan

We hebben de beste aanbieders voor Camping Domaine Naturiste l'Origan voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 32 reviews

Meer camping info

32 Reviews over Domaine Naturiste l'Origan

• 10Denis Michel Kleinhans20-07-2021

Geweldig verblijf

Geweldig gelegen in het achterland van Nice.Goed onderhouden domein voorzien van alle gemakken.prima restaurant, geweldig zwembad met ligbedden en sportaccommodaties. Zeer vriendelijk medewerkers. Vooral Sophie 🥰🌞😍 het zonnestraal van het domein. Het feit dat het mogelijk is om de hele dag in je blootje te leven midden een beschaafde publiek ( niet in het restaurant ) ervaar ik als een pure luxe.

• 3Brouwer08-03-2020

Vreselijk

Camping niet geschikt voor kinderen, kinderen mochten nergens rondlopen of spelen of er waren wel mensen die aan het klagen waren. Vrouw van het restaurant zeer onbeschoft. Sofie daarentegen was wel zeer vriendelijk.

• 1Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 9Bommers Dorine17-01-2019

Paradijselijke camping

Village origan is super camping gelegen op 60 km boven Nice in het midden van een magnifieke natuur. Prachtig verwarmd zwembad en terras met zicht op de bergen. Van alle accommodaties voorzien.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 10Fam van Sabben01-07-2018

Alle reden om terug te komen, we hebben genoten👍

Hartelijk ontvangst aan de receptie door Sofie. Heerlijk gegeten bij het restaurant. Sabine en crew: bedankt voor de gezellige avonden met muziek en dans! Pizza’s zijn aan te bevelen! Heerlijk zwembad, mooie en rustige omgeving met mooie aanplant. Mooie staanplaatsen in bosrijke omgeving. Wij waren met de caravan. Het sanitair is verouderd, maar schoon. Weggetje ernaar toe is smal en steil.

• 9Linda Roelofs26-07-2017

geweldige camping

Net zoals een andere bezoeker vond ik dit een heerlijke camping. Vriendelijke mede campeerders en vriendelijk staf. Iedereen groet elkaar. De natuur is overweldigend mooi. Een fijn zwembad waar het nooit te druk was en je zeker geen handdoekje hoefde te leggen in de vroege ochtend. Meerdere keren per week was er een activiteit gepland zoals een gezamelijke BBQ of muziekavonden bij het mooie terras bij het restaurant. Opvallend vond ik dat er zoveel verschillende reisgezelschappen waren. Mensen alleen op pad, stellen, maar ook genoeg gezinnen. Zodoende had mijn dochter van 9 genoeg vriendinnetjes. Het is geen lawaaicamping maar ook niet te rustig. Precies goed dus! Ik had zelf een ingerichte tent geboekt en die voldeed aan alle verwachtingen. Veel privacy en niet bij elkaar op de lip. Dus niet twijfelen gewoon komen kijken en genieten.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 10Michael22-07-2017

Aanrader!!!

Ik weet niet waar ik moet beginnen. De hartelijke sfeer, het heerlijke eten of het fantastische uitzicht. Inderdaad weinig Nederlanders. Is niet moeilijk op te lossen, gewoon gaan!

Dit is geen diehard nudisten camping maar dat maakt het voor ons zo fijn. Iedereen respecteert elkaar. Veel te doen in de omgeving en met een uur ben je on Nice, Monaco of Menton. Laatste is echt een aanrader!

• 8Expériences Naturistes19-09-2016

Belle destination

Le camping est très bien équipé, nous avons été bien accueillis et beaucoup de services y sont proposés : bar-restaurant (j’aurais préféré que le bar soit ouvert dans l’après-midi), épicerie avec pain sur commande, massages… J’ai particulièrement aimé la randonue possible en haut du domaine mais attention car l’ascension est particulièrement difficile. Mon seul bémol, c’est le manque d’espace concernant les emplacements. De plus, nous avons une caravane de taille moyenne et je recommande ce camping aux propriétaires de petites caravanes en raison des chemins étroits et escarpés.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Tjerk en Petra15-08-2015

Fijne Franse camping

We hebben een heerlijke vakantie gehad in het hoogseizoen. We logeerden in een chalet met onze twee zoons. Goed ingericht met airco. De ontvangst was vriendelijk en prettige kennismakingsbijeenkomst op zondagavond met het team en de gasten. Elke dag werden er diverse activiteiten georganiseerd: ochtendgym, excursies, wandeling naar waterval, modderbad in de rivier, petanqe, kinderclub, tafeltenniswedstrijd. De muziek 's avonds stopte rond 24 uur als het ook wat afgekoeld was. Er zijn veel Fransen en dat maakte de sfeer bijzonder. Veel dansen en Franse muziek, spelletjes bij de dansavonden, geroezemoes bij het zwembad en weinig overheersende kinderpret. Het zwembad is uitstekend en goed onderhouden met veel ligplaatsen, goed apart kinderpeuterbad met leuke glijbaan. Winkels en boerenmarkt vlakbij, leuke excursies in de omgeving, Nice en Monaco zijn op nog geen een uur rijden. Hoewel het merendeel van het personeel aangekleed is, is het naturistische gevoel goed.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 10monsieur et madame lesueur05-08-2015

tres bon sejours sauf au restaurants

pour la deuxième année nous sommes revenue au village. nous avons etaients trés bien accuelli par les personnes qui nous ont loue leurs mobihomme et par les gens de accueille merci encore a eux. ceux qu il manque une machine a laver en état de marche et un séche linge serais le bien venue. pour la restauration on a étais déçu ,non seulement ces cher exemple la bouteille d eau de 1 litre a 5 euros et la restauration n est pas bonne. qu il prenne exemple au restaurant a la gare de puget ou on ces régaler a "l oustalet" la bas c est très bon pour moins cher !

• 1Eetgelegenheden
  • 10pasian06-11-2014

un cadre exceptionnel

Nous sommes venu ma femme et moi dans ce magnifique camping qui était une première pour nous dans un camping. L'accueil est très chaleureux de la part du staff du camping. Un remerciement tout particulier à Michel et Michelle les propriétaires du camping qui nous ont accueilli très chaleureusement. Concernant, la restauration, un cadre magnifique avec une équipe exceptionnelle. La main sur le cœur et toujours très arrangeant pour les heures de restauration. Des soirées de qualités dans une ambiance très festive. La nudité est autorisé au restaurant ce qui n'est pas négligeable. Les gérants des boutiques sont très gentils et nous pouvons vaquer nu sans problèmes. A faire absolument la randonnée dans la montagne qui donne une vue exceptionnelle de beauté ainsi que la rivière. La piscine est magnifique et tous les gents sont très gentils et souriant. A recommander absolument pour tout adepte du naturisme. Merci à tout le staff pour ce séjour d'exception.

Camping Domaine Naturiste l'Origan info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar