We hebben een aantal aanbieders voor Puget Theniers voor je op een rij gezet:

Reviews over Puget Theniers

Paradijselijke camping

Bommers Dorine,
    17-1-2019

Village origan is super camping gelegen op 60 km boven Nice in het midden van een magnifieke natuur.

Prachtig verwarmd zwembad en terras met zicht op de bergen.

Van alle accommodaties voorzien.

Gereisd met partner in januari 2019

Alle reden om terug te komen, we hebben genoten👍

Fam van Sabben,
    1-7-2018

Hartelijk ontvangst aan de receptie door Sofie. Heerlijk gegeten bij het restaurant. Sabine en crew: bedankt voor de gezellige avonden met muziek en dans! Pizza’s zijn aan te bevelen!

Heerlijk zwembad, mooie en rustige omgeving met mooie aanplant.

Mooie staanplaatsen in bosrijke omgeving. Wij waren met de caravan.

Het sanitair is verouderd, maar schoon. Weggetje ernaar toe is smal en steil.

Gereisd met partner in juni 2018

Super fantastisch

Familie Domburg,
    11-3-2018

Een zeldzaam mooi huis op een zeldzame locatie met een heerlijk zwembad.

Weg van de bewoonde wereld (voor sommige wellicht een nadeel), maar heerlijk in de natuur en in de rust. Elke dag kijken naar de dieren op het veld (reeën en wilde zwijnen) en van alle gemakken voorzien. Inclusief de eigen originele pizzaoven. Een feest om uit te proberen. Een prachtige omgeving: binnen de 1-2 uur rijden zijn de meest prachtige bergtochten te maken en de mooiste autoritten door de bekende kloven. We hebben samen met 3 kinderen (16-23 jaar) en opa & oma 3 geweldige weken gehad. Prachtig weer en elke dag genieten op het terras, het zwembad of de natuur.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijk verblijf

M. vd Hurk,
    22-10-2017

Tijdens ons verblijf hebben wij enorm genoten van de accommodatie. Bij aankomst stonden er frisdrank, een gevulde fruitschaal en andere versnaperingen op ons te wachten. Erg aangenaam na een lange reis!

Het zwembad was erg mooi en het terras aan het zwembad had voldoende ligplekken (ook in de schaduw). De keuken was van alle gemakken voorzien, bij ons was helaas de koelkast defect. Dit is ter plekke door Ron (de gastheer) opgelost door middel van een extra koelkast! De woonkamer was ruim genoeg voor 8 personen. De slaapkamers waren ook aangenaam, ondanks dat er geen airco aanwezig was. Het is ook super dat elke slaapkamer zijn eigen badkamer heeft met douche én bad. De bosrijke omgeving is mooi, echter is het dichtstbijzijnde dorp (met grote Carrefour) op 30 min rijden. Er is genoeg te doen in de omgeving. Wij zijn een dagje naar Monaco en Nice geweest. We hebben Entrevaux bezocht en zijn in de omgeving wezen kanoën en canyoningen. Ook kun je in Puget Theniers en Entrevaux lekker uiteten.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Prachtig vakantiehuis!

Marijke De Bruyne,
    8-10-2017

Voor de tweede maal naar het prachtige huis geweest. Alles was terug op en top. Niks negatief.

Gereisd met partner in september 2017
Puget Theniers scoort een 7,7 uit 10, op basis van 34 reviews