Camping Yelloh ! Village La Bastiane

Camping Yelloh ! Village La Bastiane

30 tips over Camping Yelloh ! Village La Bastiane

gerard en truus, 7-12-2017

video v over deze camping :

97002147, 11-10-2015

Betaal niet voor de wifi op de camping. 30 euro per week en verschrikkelijk traag.

Site de malpasset is leuk om naar toe te gaan, de haven van frejus is leuk om wat te eten en/of te drinken.

Voor de sportieve fietser kan je het beste naar het noorden rijden, richting kust is veels te druk op de wegen om lekker te kunnen fietsen.

Nicky, 2-6-2015
St. Tropez altijd leuk om een beetje te flaneren. St Aygulf is een leuk strand wat ook langzaamaan dieper wordt, wel druk naarmate het seizoen vordert ben ik bang voor. Voor boodschappen raad ik de Lidl aan, goedkoop en breed assortiment.

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh ! Village La Bastiane voor je op een rij gezet:

Babette, 14-9-2014

Voor de camping zelf: Lange zwembroeken zijn verboden!

Mocht je de omgeving voor het eerst bezoeken, boek dan in juli. In augustus hebben alle Fransen vakantie en het is dan echt te druk om een fatsoenlijk uitstapje te kunnen maken naar Nice, laat staan naar St. Tropez.

Lisette, 28-8-2014
Neem een schep mee om geulen te graven. Bij een flinke regenbui heb je die nodig om het droog te houden in een tent.
inge, 21-8-2014
Een aanrader in de omgeving is het bezoeken van de doorgebroken stuwdam: barrage malpasset. Erg indrukwekkend en niet toeristisch, Verder de diverse kleine baaitjes bij Agay voor te snorkelen.

Pemmeke, 4-8-2014

Boodschappen doen? De camping winkel is duur!

Ga niet naar de Carrefour op maandag overdag. 's avonds is het heel goed te doen.

Ga je Saint Tropez e.d bezoeken, ga dan later op de middag. Dan rijdt het goed door.

Antibes, Cannes, Nice en Monaco zijn goed bereiken en ben je vaak sneller dan de kustplaatsen richting Saint Tropez. Wij vinden deze plaatsen ook gezelliger.

twijfel of je in 1 dag wil rijden. Er zijn veel hotels waar je voor 18 uur op de aankomst dag gratis kan annuleren. Flexibel.

Dave H , 3-8-2014
Voor de trekkers blijkbaar een goedkopere camping en dus daarvoor prijs/kwaliteit top!
W Oost, 27-7-2014
Schaf geen wifi aan en ga voor brood naar de Freshmarket op een paar minuten rijden. Heerlijk brood en ze hebben daar alle verse artikelen te kust en te keur
Dennis, 5-7-2014
Zorg dat je een caravan krijgt die wat verder van de ingang af ligt. Het is namelijk van 07.00 tot 0.00 rumoerig rond de centrale plek van de camping.