Camping Capfun Les Aubrèdes

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurPuget-sur-Argens

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Capfun Les Aubrèdes voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 63 reviews
+24/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.3GoedScore uit 63 reviews
  • 6.1Eetgelegenheden
  • 7.3Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

Contact

64 Reviews over Capfun Les Aubrèdes

• 3Nicolas24-08-2019

Ça ne vaut pas un 4*

Camping à fuir. Animations à revoir où est la dose rouge ??? Aucune lumière le soir. Mobil Home les uns sur les autres. On demande deux places de parking a la réservation après paiement acompte en novembre on nous dit c'est pas possible. Pas de place parking juste 3 en face de l'accueil. En face c'est parking école et peu de place. On se gare sur trottoir certes on n'a pas le droit mais pas d'école en août et on gênait personnes. Résultats une amende. Personnel pas aimable du tout. On ose enlever commentaires Facebook et on nous dit on doit respecter code de la route. On aurait dû passer vacances dans la voiture en attendant des places. Pire vacances

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 10roel jereskes09-08-2019

geweldig!!

hadden voor de 2e keer geboekt op deze camping, 2 jaar geleden ook geweest, nu weer, camping op enkele plaatsen weer vernieuwd en in mooie dingen geïnvesteerd, goed om te zien, super ontvangst! konden meteen in onze caravan, leuke animatie (wel Frans, maar werden goed geholpen). Zeer vriendelijk personeel, fijn zwembad, met 3 glijbanen. Heerlijk restaurant, prijs kwaliteit top! zeer goede en leuke gastvrouw. Daarnaast uitstekende uitval basis om veel te doen, aqualand, waterworld, met de trein naar Monaco, Gorges du verdon, zwemmen aan t strand bij St. Aygulf, top omgeveving. alleen na 3,5 dagen hadden we pech dat onze dochter ernstig gevallen was, 4 hechtingen in elke knie waardoor ze niet meer mocht zwemmen en in de zon, waardoor we helaas genoodzaakt waren om na 5 dagen weer naar huis te gaan. Overigens is onze dochter geweldig geholpen door andere camping gast waar ze voor de caravan was gevallen, zelfs mee gegaan naar het ziekenhui

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9Smith07-08-2019

Leuke camping met goede voorzieningen ,vriendelijke personeel,ruim opgezet en mooie uitval basis om diverse steden te bezoeken. Zo zijn wij naar Cannes,Monaco ,San Remo en Nice geweest. Mooie stranden en diverse meren in de buurt. Een aanrader.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Bart18-07-2019

Uitstekend

Prima camping. Geen winkel. Geen restaurant. Maar dit alles is in de omgeving prima te vinden. 98% is Frans. Maar ja je bent in Frankrijk. Zwembad ok. Ook voor kinderen van 9 en 12. Gezellige indeling van de sta caravans. Veel schaduw door de bomen. Veel te doen/bezoeken in de omgeving.

• 2Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8Veer21-09-2018

Leuke camping voor 1 keer

Huisje was prima. Mooie grote veranda bij de top presta huisjes. Ontzettend veel muggen...veel mensen met grote rode bulten gezien. Alleen ondiep zwembad. Wel groot genoeg. Vloer doet wel pijn aan je voeten. 98 procent is frans. Heel veel in omgeving te doen. Aqualand is een fastpass een must. Anders heb je 4 glijbanen gehad en is je dag voorbij. Wel geweldig om te doen.

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9Marcel07-08-2018

Prima camping voor kids tot 12 jr! Top animatie

Prima camping, zeker voor kids tot 12 jaar. Veel te doen (voetbalveld, pingpong, jeu de boules, springkussens, klimmenrek, schommels Zwembaden niet al te groot, maar prima te doen. Vaak 1 x per week 'te vol' (wisseldagen). Huisje ook top. Schoon en netjes. Let wel op waar je staat op de camping. Sommige huisjes staan met de veranda niet naar de 'doorgaande weg op de camping'. Met kids heb je dan geen toezicht. Broodjes haalde wij altijd in het dorp, camping uit, naar links, bij stoplichten weer naar links en bij 1e rotonde naar rechts. Super goede bakker, goede prijs en een grote mooie versmarkt er naast! Was prachtig en erg goed!!! Op camping beperkte soorten brood te krijgen. Camping ligt vlakbij meerdere uitstapjes en strand. Strand bij Aygulf super voor jonge kinderen (tot circa 70 meter ondiep water, wel golven en geen overvol strand). Er zit een wit huisje ( met horeca, prima prijzen voor zowel eten als drinken). Erg vriendelijk!

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Anna12-07-2018

Top camping!

De camping is een heel gemoedelijke Franse familiecamping met top animatie. Een nadeel is dat de animatie alleen Franstalig is. Maar zowel ons zoontje van 3 als onze zoon van 16 hebben zich uitstekend vermaakt. Er zijn twee zwembaden en daarnaast zijn er nog drie glijbanen en is er een peuterbad met glijbaan. Het water is schoon en heeft een aangename temperatuur. Wij hebben een cottage voor zes tot acht personen gehuurd. Deze was heel schoon en ruim. In de keuken zit een groot vriesvak en een vaatwasser. De cote d'Azur heeft genoeg te bieden voor iedereen om van je verblijf een topvakantie te maken. Nadelen kunnen zijn: de cottages staan dicht op elkaar, er zijn niet veel Nederlanders en zoals al eerder genoemd de animatie is Franstalig en niet alle medewerkers spreken Engels.

Wij zijn dik tevreden over de camping!

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 7Bart van der Vegt17-09-2017

Prachtige omgeving

Een kleine, verzorgde en mooie camping.

Pluspunten: - Nette accomodaties - Rustige camping - Mooi zwembad - Prachtige omgeving

Minpunten: - Personeel spreekt nagenoeg geen Engels - Geen peuterbad bij het zwembad - Restaurant gesloten

• 2Eetgelegenheden
  • 9J.Bruinsma08-08-2017

Supervakantie

Te weinig engelstalig personeel. Centrale ligging er is veel te doen in directe omgeving. Levendige camping maar om 23.00 rust. Flexibele in uit check kregen om 9.30 sleutel en mochten tot 12.00 blijven hoefde alleen sleutel in kluis te leggen. Zwembad was wel klein voor onze jongens 14 en 16 jaar, maar wij gingen alleen aan het eind van de dag even zwemmen. Op 10 min van de camping lopen bakker en supermarkt. Avondmarkt Frejus zeker doen,als je rond 1800 er heen rijdt heb je een goede kans op gratis parkeren zijkant haven. Supergezellig.Als je naar Cannes geweest bent is het heel mooi om via de kust terug te rijden.Monaco was fantastisch maar eigenlijk moet je zoals wij deden 2 dagen besteden. Ondanks dat het een simpele kleinschalige camping is, zouden we hier best nog wel een keer terug willen, en dat zeggen we niet gauw. Wij hadden huisje 609 die echt top was.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Kim Sprenkeler21-07-2017

De beste Capfun camping tot nu toe!!

We hebben al op verschillende Capfun campings vakantie gevierd, maar dit is tot nu toe de beste!! Ons huisje (Nr. 113) was netjes en schoon bij aankomst. Verder hebben we alleen maar buiten geleefd ivm het zeer warme weer. Helaas had dit huisje geen airco en dat is toch echt een aanrader in dit gebied. Er is geen campingwinkeltje maar je kunt 's morgens wel stokbrood en croissantjes kopen. Zwembad is heerlijk warm, helaas geen ligbedjes alleen stoelen. Elke avond wordt er door de animatie iets leuks georganiseerd: disco, schuimparty, voorstellingen (in ons geval Frozen & Alladin) Helaas waren er voor onze zoon van 12 geen Nederlandse leeftijdsgenootjes. In de omgeving zijn aanraders: Gorges du Verdon, Frejus, het strand van St. Aygulf, St. Tropez, Nice

Camping Capfun Les Aubrèdes info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar