Camping Capfun Les Aubrèdes

Camping Capfun Les Aubrèdes
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Les Aubrèdes voor je op een rij gezet:

39 reviews over Camping Capfun Les Aubrèdes in het Nederlands

Leuke camping voor 1 keer

Veer
21-9-2018

Huisje was prima. Mooie grote veranda bij de top presta huisjes. Ontzettend veel muggen...veel mensen met grote rode bulten gezien. Alleen ondiep zwembad. Wel groot genoeg. Vloer doet wel pijn aan je voeten. 98 procent is frans. Heel veel in omgeving te doen. Aqualand is een fastpass een must. Anders heb je 4 glijbanen gehad en is je dag voorbij. Wel geweldig om te doen.

Prima camping voor kids tot 12 jr! Top animatie

Marcel
7-8-2018

Prima camping, zeker voor kids tot 12 jaar. Veel te doen (voetbalveld, pingpong, jeu de boules, springkussens, klimmenrek, schommels Zwembaden niet al te groot, maar prima te doen. Vaak 1 x per week 'te vol' (wisseldagen). Huisje ook top. Schoon en netjes. Let wel op waar je staat op de camping. Sommige huisjes staan met de veranda niet naar de 'doorgaande weg op de camping'. Met kids heb je dan geen toezicht. Broodjes haalde wij altijd in het dorp, camping uit, naar links, bij stoplichten weer naar links en bij 1e rotonde naar rechts. Super goede bakker, goede prijs en een grote mooie versmarkt er naast! Was prachtig en erg goed!!! Op camping beperkte soorten brood te krijgen. Camping ligt vlakbij meerdere uitstapjes en strand. Strand bij Aygulf super voor jonge kinderen (tot circa 70 meter ondiep water, wel golven en geen overvol strand). Er zit een wit huisje ( met horeca, prima prijzen voor zowel eten als drinken). Erg vriendelijk!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Top camping!

Anna
12-7-2018

De camping is een heel gemoedelijke Franse familiecamping met top animatie. Een nadeel is dat de animatie alleen Franstalig is. Maar zowel ons zoontje van 3 als onze zoon van 16 hebben zich uitstekend vermaakt. Er zijn twee zwembaden en daarnaast zijn er nog drie glijbanen en is er een peuterbad met glijbaan. Het water is schoon en heeft een aangename temperatuur. Wij hebben een cottage voor zes tot acht personen gehuurd. Deze was heel schoon en ruim. In de keuken zit een groot vriesvak en een vaatwasser. De cote d'Azur heeft genoeg te bieden voor iedereen om van je verblijf een topvakantie te maken. Nadelen kunnen zijn: de cottages staan dicht op elkaar, er zijn niet veel Nederlanders en zoals al eerder genoemd de animatie is Franstalig en niet alle medewerkers spreken Engels.

Wij zijn dik tevreden over de camping!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Prachtige omgeving

Bart van der Vegt
17-9-2017

Een kleine, verzorgde en mooie camping.

Pluspunten: - Nette accomodaties - Rustige camping - Mooi zwembad - Prachtige omgeving

Minpunten: - Personeel spreekt nagenoeg geen Engels - Geen peuterbad bij het zwembad - Restaurant gesloten

Gereisd Met partner in september 2017

Supervakantie

J.Bruinsma
8-8-2017

Te weinig engelstalig personeel. Centrale ligging er is veel te doen in directe omgeving. Levendige camping maar om 23.00 rust. Flexibele in uit check kregen om 9.30 sleutel en mochten tot 12.00 blijven hoefde alleen sleutel in kluis te leggen. Zwembad was wel klein voor onze jongens 14 en 16 jaar, maar wij gingen alleen aan het eind van de dag even zwemmen. Op 10 min van de camping lopen bakker en supermarkt. Avondmarkt Frejus zeker doen,als je rond 1800 er heen rijdt heb je een goede kans op gratis parkeren zijkant haven. Supergezellig.Als je naar Cannes geweest bent is het heel mooi om via de kust terug te rijden.Monaco was fantastisch maar eigenlijk moet je zoals wij deden 2 dagen besteden. Ondanks dat het een simpele kleinschalige camping is, zouden we hier best nog wel een keer terug willen, en dat zeggen we niet gauw. Wij hadden huisje 609 die echt top was.

De beste Capfun camping tot nu toe!!

Kim Sprenkeler
21-7-2017

We hebben al op verschillende Capfun campings vakantie gevierd, maar dit is tot nu toe de beste!! Ons huisje (Nr. 113) was netjes en schoon bij aankomst. Verder hebben we alleen maar buiten geleefd ivm het zeer warme weer. Helaas had dit huisje geen airco en dat is toch echt een aanrader in dit gebied. Er is geen campingwinkeltje maar je kunt 's morgens wel stokbrood en croissantjes kopen. Zwembad is heerlijk warm, helaas geen ligbedjes alleen stoelen. Elke avond wordt er door de animatie iets leuks georganiseerd: disco, schuimparty, voorstellingen (in ons geval Frozen & Alladin) Helaas waren er voor onze zoon van 12 geen Nederlandse leeftijdsgenootjes. In de omgeving zijn aanraders: Gorges du Verdon, Frejus, het strand van St. Aygulf, St. Tropez, Nice

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

prijs/kwaliteit super

Kristof
16-7-2017

vrij recente mobile homes met airco, vaatwasser en overdekt terras. Wij zaten helemaal achteraan op de camping dus weinig last van (Franstalige) avondanimatie. Na 23u-23u30 is het muisstil op de camping. Nachtwacht surveilleert. Kleine speeltuintjes, levensgroot speelkasteel, springkastelen, voetbalkooi, petanquebanen. Zeer vriendelijk personeel, ook in de bar en aan het onthaal. Gemotiveerde animatoren. Zwembad is niet groot maar overzichtelijk met kinderen; met twee grotere baden, kinderbadje met slangenglijbaan en drie snelle glijbanen. Voor ons perfect! Kleine minpunten: met kinderen is fietsen buiten de camping af te raden bij gebrek aan fietspaden: druk uitgebreid industrieterrein (maar eens op de camping merk je daar weinig van met alle bomen en gezellige wegjes), je hebt dus voor alles de auto nodig. Kust is op 10min rijden (Fréjus) daar kan je goedkoop parkeren aan de 'Base Nature' Uitstappen: Waterworld in het dorp van de camping (Puget-sur-Argens) is een aanrader met kinderen vanaf 6j: opblaasbare klimtuigen op het water. Voor ons de tweede keer met Franceloc (Capfun) en geen spijt van!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Supervakantie!

Jan Willem Dorst
16-8-2016

Ontzettende leuke vakantie gehad op deze camping. Wij hadden een 4-persoons houten huisje. De ligging was perfect. Camping is kleinschalig, wat voor de kinderen (9 en 7) erg prettig was. Drie zwembaden, voor de kleine kinderen, maar ook voor de grote. Drie glijbanen, waar de kids zich prima op vermaakt hebben.

Je bent met 10 minuten op het strand van Fréjus. In de omgeving zeer veel te doen. De Gorges du Verdon blijven schitterend!!

Personeel van de camping is zeer vriendelijk. Soms gebrekkig Engels, maar ze doen er zeker de moeite voor. In het restaurantje kun je 's ochtends je croissantjes en stokbroodjes halen. Daarnaast pizza's en dergelijke te verkrijgen. Ze organiseren veel op de camping, wel in het Frans, maar ze zijn wel actief om dingen te organiseren.

Een klein minpunt. Fransen zijn blijkbaar te beroerd om met hun hond van de camping af te lopen en daar hun hond hun behoefte te laten doen. Ze ruimen het wel op, maar als een hond plast valt er weinig op te ruimen.... En kinderen lopen daar....inderdaad ook op blote voeten.

Neemt niet weg dat deze camping waarschijnlijk volgend jaar weer door ons wordt aangedaan...

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Super vakantie!!!

Priscilla-Koevermans
10-8-2016

Het is een kleinschalige camping. Met wat kleinere kinderen is dat wel prettig. Mobile home's liggen veel in de schaduw. De zwembaden zijn niet al te groot maar voor de grote van de camping is het prima. 3 leuke glijbanen. Het carabouille speelkasteel is echt geweldig voor de kinderen!!!! De mobile home waar wij in zaten was perfect!! De animatie op de camping is erg leuk, wel in het Frans maar dat is niet met alles storend! Van het speelkasteel hadden ze 's avonds een spookhuis gemaakt, er is een circus geweest, te veel om op te noemen!! Het restaurantje op de camping is prima. Verwacht geen hoge kwaliteiten maar prima te eten. In de omgeving is heel veel te doen. Leuke tips: avondmarkt van Frejus, St Tropez, Monaco, Cannes, Nice en iets wat je echt gezien moet hebben is Gorges du Verdon!!! Ook wel de Franse Grand Canyon genoemd.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Heerlijke camping (voor de meivakantie)

Jordan
19-5-2016

Zijn hier in de meivakantie geweest, heerlijk weer en niet te druk op de camping. Veel (Nederlandse) kinderen, dus voldoende levendig voor onze jongens van 5 & 11. op het park is bovendien weinig (auto) verkeer en het zwembad is afgesloten voor de jongste, dat geeft wel zo'n veilig gevoel. Wij zaten direct achter bar en zwembad en toch héérlijk rustig (huisje 508 heeft daardoor wel 24/7 WiFi) Het huisje (8 persoons) was ruim voldoende voor vier (met acht denk ik wel wat krap) en voorzien van alle luxe. De zwembaden zijn heel aangenaam (niet héél warm...) en er is voldoende zit gelegenheid. Bar is in orde, broodjes in de morgen vielen wat tegen maar alléz... op enkele minuten lopen zit een bakker die bovendien heerlijke espresso heeft. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en spreken bovendien goed Engels als je dat wil. Prima uitvalbasis voor dagjes weg; Monaco, Aix, st, Tropez etc. op 10 autominuten van het strand (Aygulf is een echte aanrader met (jongere) kinderen). Top

Gereisd Met jonge kinderen in april 2016

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Les Aubrèdes in Puget-sur-Argens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Les Aubrèdes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.