We hebben een aantal aanbieders voor Puget-Rostang voor je op een rij gezet:

Reviews over Puget-Rostang

Pareltje in de Provence Alpes

Michel,
    21-9-2011

In het kleine dorpje Puget Rostang ligt een klein hotelletje (8 kamers) op een onverwachte rustige plek. Puget Rostang is een middeleeuws dorpje met 100 inwoners. De ontvangst in de Herberg de Riou was aller hartelijkst. Het hotel ligt aan de voet van het dorpje (geen enkele winkel). De kamers zijn eenvoudig, maar zeer ruim. Het menu is niet groot, maar het eten is meer dan geweldig. De weg naar het hotel is slam en bochtig, maar goed te doen; maar niet geschikt als snel doorreishotelletje. Kom niet 's avonds in het donker aan; maar gewoon overdag. Dan geniet u ook van de mooie omgeving.

Gereisd met vrienden in augustus 2011