Hotel Soleil Vacances Club Résidence Les Bergers

6.4Voldoende

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Pra-Loup

6.4Voldoende

• 7.7Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Soleil Vacances Club Résidence Les Bergers voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

35 reviews over Hotel Soleil Vacances Club Résidence Les Bergers

• 2Destrebecq15-08-2014

Nooit meer

De kamers zijn zéér klein. Elekticiteit viel regelmatig uit. Weining plaats in het restaurant. We zitten op elkaar geplakt. 2uur de tijd om 300 mensen te laten eten. ONMOGELIJK Waren verplicht in 2 schiften te eten Gele bandjes van 19u tot 20u en witte bandjes van 20u15 tot 21u. met als gevolg. Er werd weining bijgevuld. Ze kijken ons buiten want de volgende schift stond klaar achter het hek om te komen eten. Onaangename zicht.We waren bijna verplicht om daar stip om 19u te komen anders geen plaats meer en moest je wachten tot 20u15 om te gaan eten. Met jonge kinderen gaat dit niet. Karafen water altijd tekort. Personeel onderbemant, te druk dus soms onvriendelijk. De bar was soms onbemant, dagen dat ze geen cola meer hadden en zelfs 4dagen na elkaar geen sinaasappelsap. Glazen en tassen soms zoek Het zwembad was koud en niet proper. Geen licht in de kleedkamers( maar 2 kleedkamers en 6 ligzelels). Directeur onvriendelijk.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 6veerle teirlynck03-11-2013

Mooie streek maar hotel is zeker geen aanrader

De kamers zijn enorm klein. Je hebt een heel klein kastje waarin je dan je bagage van 14 dagen moet inproppen. Je valies moet je dan maar ergens kwijt geraken, want er nergens plaats. het restaurant is veel te klein. als je niet bij direct aan tafel kwam, had je geen plaats meer. Tafels werden niet opgeruimd. De directeur moest overal inspringen (Ik heb hem alleen niet zien poetsen in de kamers) al de rest deed hij. Van helpen in de bar, stofzuigen in het restaurant, tafels afruimen. Dit zegt wel iets over het management. Het zwembad is veel te klein voor de capaciteit; Enkele jaren geleden werd een appartementsblok bij geplaatst maar er werd geen rekening gehouden om het restaurant, receptie, zwembad aante passen aan deze bijkomende capaciteit. De streek is wel zeer prachtig, maar ik zou de volgende keer toch opteren voor een verblijf in het dal van de Ubay.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 2Marc De Ryck05-08-2012

onvriendelijke baas vuil en gehandikapte opgelicht

Magnifieke streek maar in de zomer zou ik volgende maal een hotel in een vallei kiezen als uitvalsbasis voor uitstappen Hotel was een ramp! Kamer amper gestofzuigd, nog haar in toilet. Een kamer gereserveerd voor rolstoelgebruiker. Volgens de manager verse lakens en handdoeken dus is de kamer in orde. Kamer en hotel zogezegd aangepast. restaurantzaal met vliegen buffet 3 treden, lauwe sauna 2 treden, fris zwembad zonder trap of hellend vlak. voor de bar is een hellend vlak voorzien maar men moet langs buiten gaan , dus van de enige "bruikbare" in- uitgang naar de bar is +/-250 meter met een hoogteverschil van +/- 4 verdiepen lager en één verdiep weer naar boven duwen (in de heen richting) en dan terug. eens in de kamer sterf je van de dorst LOL Bed van 1.20m x 1.90m, kamerjashaak 1.90m hoog, handdoek baar 80cm boven bad, geen kruk of stoel in de douche, niets om shampoo of zo op te zetten vele mensen vertrokken na één of twee nachten niettegenstaande voorafbetaling GOEDKOOP MAAR SLECHT

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 6Christine16-06-2012

Kunnen all in niet waarmaken

Wij zijn hier met een groep geweest eind mei en ze kunnen hun aangeboden all-in formule niet waarmaken. 3 dagen zonder bier waarvan 1 dag vervangen door vervallen hoegaaden wit. 3 dagen zonder cola-light. Spuitwater kenden ze niet. Yoghurt bij het ontbijt ook een paar dagen op. Er was inderdaad wel keuze uit andere dingen, maar hoe doen ze dan hun stockbeheer???????

De kamers zijn mooi opgeknapt maar wij trekken het bed op en zien een rode vlek. De lakens zijn wel gewassen. De handdoeken, idem bruin achtige vlekken op.Ze wassen dus wel maar doen de moeite niet om het echt proper te krijgen, en dit voor een 3-sterren hotel. Vuilbakje in de badkamer maar om de 3 dagen leeggemaakt? Dit heb ik in nog geen enkel hotel meegemaakt, van nul sterren tot 5 sterren ...

Voor mij hun 3 sterren totaal niet waard ......

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 8Kristel26-04-2012

Leuk hotel in een mooie omgeving.

Mooi hotel, ligt in een mooie omgeving. Is nog niet zo lang geleden gerenoveerd. Het centrum van Pra-Loup is een aanrader om heen te gaan of het plaatsje Barcelonette. Verder was het eten erg goed.

• 7Ligging t.o.v. pistes

• 0alex31-12-2011

Nooit meer

Kleine stoffige kamer, tapijt vuil , onze kinderen deden er allergien op, het eten trok op niks, smorgens lag er bij het ontbijt nog spaghetti op de grond van de dag voordien. Op de kamer vuile kussens zonder overtrek, gelukkig hadden we kussens mee in de wagen. Kortom ons zien ze daar nooit meer en ook nooit meer frankrijk als wintersport.

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2011

• 10Fam Viaene - Cannaert25-07-2011

Gaan zeker nog terug!

Wij zijn net terug van een weekje,Het eten was super niks op aan te merken!De kamers zijn idd aan de kleine kant maar daar ben je toch niet veel.Wat mij vooral ergerde is dat er te weinig handdoeken waren, zelfs na meermaals te melden aan de receptie,Maar we hebben een mooie vakantie gehad zelfs tijd tekort om alles te doen,prachtige omgeving met veel wandelmogelijkheden col de larche met de marmotjes super voor de kids,op de col de la bonette lag er zelfs 10CM sneeuw.Je hebt wel een auto nodig!prijs kwaliteit is prima, wie wat meer luxe wil moet dan ook wat meer betalen vind ik!

• 0Nick H25-07-2011

deel 2

¨* omgeving: best de auto nemen naar Parc de Mercantours * minpunten: voor elk hotel kan je negatieve kritiek geven en dit geldt ook voor dit hotel. Als je echter bekijkt wat je voor deze vakantie betaald hebt en wat je ervoor in de plaats krijgt moet je niet te veel klagen. Anders ga je maar naar Turkije in het zonnetje liggen.

BESLUIT: niet aarzelen om te boeken maar besef wel dat je niet in een 5 sterrenhotel terechtkomt. De directie probeert wel alles om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

• 7Nick H25-07-2011

verhouding prijs/kwaliteit dik in orde

hierna volgt een objectieve beoordeling van een 12-daags verblijf van 2 volwassenen en 2 kinderen van 12 en 15jaar: * hotel: niet echt goede eerste indruk. Ziet er verouderd uit. Het hotel wil wel van 2 naar 3 sterren gaan en is alles aan het renoveren * kamers: klein maar proper (met flat screen en keukentje) * restaurant: eten in buffetvorm. Steeds voor elk wat wils (vis/vlees/pasta); wel niet te laat gaan eten want op is op! 's morgens steeds de mogelijkheid om een lunchpakket mee te nemen. Mensen in de keuken en de zaal steeds beleefd en gedienstig. * bar: kon niet beter: Bacardi was all in!! Colamachien was wel kapot en en werd niet hersteld. bediening soms afwezig maar met een beetje geduld kom je al een eind ver (je bent tenslotte op congé) * ontspanning: ping pong, tennis, zwemmen, fietsen, wandelen. Genoeg te doen, wel de animator vermijden (flauwe plezante en alles in het Frans) * omgeving: niet echt veel te beleven. Voor wandelingen best de auto nemen.

• 10Deborah12-07-2011

fantasische weken achter de rug!

Les Bergers is een super hotel! We zijn al 2 keer 16 dagen geweest in augustus 2009 en augustus 2010 en ik ga zeker nog terug! Super vriendelijk personeel waar je gemakkelijk een babbeltje mee kan doen... Er was altijd plezier in het hotel, zeker 's avonds!! Er was elke avond een activiteit en eten in het hotel was lekker en uitgebreid! Ik kon niet kiezen en als ik van tafel kwam had ik teveel gegeten :-) gemakkelijk is dat je ook kannetjes kon vullen met frisdrank voor de kinderen en tijdens de aperotime vorig jaar had de barman een eigen aperitief gemaakt! Je zit niet ver van het stadje Pra-loup en je kan daar mooi wandelen. Er zijn ook speeltuigen voor de kinderen en veel terrasjes. In augustus 2009 hebben we prachtig weer gehad (30°C en meer op 1700m), als we toekwamen was er onweer. In augustus 2010 was het weer minder maar dat hield ons niet tegen om weg te gaan! Lac de serre-ponçon is een echte aanrader om naar toe te gaan! Helder blauw water en een halfuur rijden van het hotel!

Gereisd met vrienden in januari 2011

Hotel Soleil Vacances Club Résidence Les Bergers info