Hotel Soleil Vacances Saint Tropez

Hotel Soleil Vacances Saint Tropez
5,8

We hebben een aantal aanbieders voor Soleil Vacances Saint Tropez voor je op een rij gezet:

Laatste review

hotel ligt in een prachtig park

Vanhove philip,
24-11-2018

het is waar dat sommige kamers en appartementen gedateerd zijn maar dat doet geen afbreuk aan het hotel .

personeel zeer vriendelijk en behulpzaam ,het eten was zeer lekker elke avond een thema .ja er staan automaten voor drank .

wijn vond ik zeer lekker .je kant dit niet vergelijken met een all inn in Turkije of andere Afrikaanse landen .ik vind de prijs kwaliteit een koopje voor dit hotel gezien de ligging ( Saint tropez ligt om de hoek )en het is de cote d azur wat een zeer dure regio is voor deze prijs vind je nog geen fatsoenlijk half pension .

omdat ik dit hotel fantastisch vind ga ik er volgend jaar juni heenmet een groep van 44 mensen van alle leeftijden.

als dit echt zo slecht is als sommige hier beweren zou ik er mij niet aan wagen terug te gaan met zoveel mensen .ik ben er geweest in september 2018 .

alleen zwembad was ijskoud ondanks dat het toen nog boven de 28 graden was .

Kenmerken

15 reviews over Hotel Soleil Vacances Saint Tropez in het Nederlands

hotel ligt in een prachtig park

Vanhove philip,
24-11-2018

alleen zwembad was ijskoud ondanks dat het toen nog boven de 28 graden was .

Teleurstellend

Vanacker,
4-8-2018

Geen 4-sterrenhotel. Kamers zijn gerenoveerd maar de afwerking laat te wensen over. Hygiëne kan stuk beter. Zowel in het restaurantgedeelte als in de kamer. Ontbijt blijft liggen tot 13u.... S'avonds worden de cocktails in plastieken bekers lauw geserveerd. Ook de wijn is lauw....heel weinig kastruimte en kleine badkamer...

Nooit meer

Johan,
22-9-2017

Totaal geen 4 sterren waard. Kleine kamers welliswaar gerenoveerd maar met goedkope materialen. Badkamer zeer klein. Geen isolatie tussen de kamers. Balkon vuil. Receptiepersoneel kent de streek niet en kan geen info geven. Maaltijden : ochtend en middag identiek. Eten blijft van 7 tot 13u staan. Restaurant vergroot met 2 tenten. Warm en stank. Water komt van de kraan : javelsmaak. Vloer vuil en vies. Meubilair versleten.Koffiemachine geregeld stuk. Zwembad niet verwarmd. Strand te bereiken via camping aan overzijde drukke weg. Constant geurhinder riolering. Prijs voor 2 personen 2300euro in all inclusive. Golfterrein niet bespeelbaar. Totaal geen animatie. Verloederde infrastrctuur. Niet aan te raden. Ligging goed.

Chaos

Dm
12-9-2016

Of je nu verblijft in al-in of kamer met ontbijt, totaal geen controle, iedereen eet en drinkt er de ganse dag door, ook van de camping rechtover het hotel komen de gasten er ontbijten, en maken vrolijk een lunch pakketje klaar ...wat een lachertje... Wij betaalden all- in... Hadden beter kamer met ontbijt betaald , net hetzelfde !

Viel al bij al mee.

monique
15-8-2016

Na veel slechte recencies te hebben gelezen gingen we met een klein hart richting het hotel.maar het viel dan best wel mee.Je mag zeker geen al te grote verwachtingen hebben als je naar Frankrijk gaat. Ons app was proper en voorzien van het nodige. Je zag dat er al veel gebruik van was genomen en dat er gerenoveerd mag worden .Over het eten zeker geen klagen er was veel keuze en je kan er onmogelijk niks lusten.Het zwembad was proper en werd alle dagen gecontroleerd meermaals per dag.Ligzetels waren er genoeg voor handen zowel in de zon als in de schaduw.Zeer vriendelijke mensen in de bediening.Wij zijn tevreden naar huis gekeerd.

Gelukkig konden we weg

Schreurs
25-8-2015

Buiten de kamer over de hele lijn slecht.

Het eten is gewoon niet lekker en hotel is afgeleefd en ook niet proper.

Konden gelukkig een andere hotel krijgen na enkele dagen.

In 20 jaar niet gezien en de eerste keer dat we dit aantroffen.

Is in de verste verte geen 4 sterren waard.

Hotel deed ook niets om ons te helpen. Met dank aan reisbureau konden we na enkele dagen vertrekken naar iets anders. Zo werd het toch nog een goed verlof.

Slechte keuze

Anke10
19-7-2015

Kamers werden slecht gekuist, maar waren wel modern. Het terras was verouderd en vuil inclusief de tafels en stoelen. Wij hadden een all in: zeer beperkte all in. Vieruurtje waren koffiekoeken van 's ochtends en enkele individueel ingepakte koekjes. Van 1 u tot half 5 kon je niets eten. Frisdranken kon je wel de hele dag drinken. Bij het zwembad: oude ligstoelen eng een schaduw. Ligging van het hotel was prima: in de buurt is er zeer veel te bezichtigen.

Dit nooit meer!!!!

christineschillewaert
10-7-2015

vuil & verwaarloosd hotel. Inrichting kamer wel OK

Alles versleten vuil, zwembadstoelen kapot,stoelen aan tennis stuk, tennisterrein verwaarloosd, vuilbakken puilden uit. zwembad en terras worden nooit gereinigd. Kamers worden niet dagelijks gekuist, bedden niet dagelijks opgemaakt, handdoeken niet dagelijks ververst. 10 dagen in zelfde lakens geslapen. All in zeer beperkt, keuze tussen 2 schotels die ofwel verbrand ofwel koud waren, sauzen en soepen waren niet vers maar kwam uit dozen, van een 4uurtje was geen sprake buiten een paar droge koeken. Geen muziek, geen animatie, niets in de omgeving.

Prima hotel

Margriet
21-10-2012

Na slechte recensies te hebben gelezen verwachtten we er helemaal niets van. Dan valt alles reuze mee, zo ook dit hotel. Gedateerd interieur maar daar kijken wij op vakantie prima doorheen. Goede locatie.

ontgoocheld

Michel Dechamps
11-7-2012

Wij hebben vorige week een 5-daags verblijf gehad in dit hotel. Bij aankomst sprong de grote barst in de vloer op de kamer meteen in het oog. De koelkast stond onder water en was defect. Bij melding hiervan werd ons tot 5 maal toe beloofd deze te vervangen - bij ons vertrek was dit nog steeds niet gebeurd! Wij boekten een kamer 2 + 1 - uiteindelijk bleek een kleine kamer te zijn me twee eenpersoonsbedden waar er een reisbedje werd bijgeplaatst. Stoel op balkon defect (armleuning gebroken). Van een restaurant is geen sprake. Ontbijt middelmatig - tafels worden inderdaad niet snel afgekuist... in de namiddag staat alles nog zoals deze in de ochtend werd achtergelaten! Wij raden dit hotel niet aan bij vrienden.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Soleil Vacances Saint Tropez in Port Grimaud en Grimaud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Soleil Vacances Saint Tropez zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.