Hotel Soleil Vacances Saint Tropez

6.7Voldoende

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Port Grimaud en Grimaud

6.7Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Soleil Vacances Saint Tropez voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Kinderopvang

17 reviews over Hotel Soleil Vacances Saint Tropez

• 2018
    9Vanhove philip24-11-2018

hotel ligt in een prachtig park

het is waar dat sommige kamers en appartementen gedateerd zijn maar dat doet geen afbreuk aan het hotel . personeel zeer vriendelijk en behulpzaam ,het eten was zeer lekker elke avond een thema .ja er staan automaten voor drank . wijn vond ik zeer lekker .je kant dit niet vergelijken met een all inn in Turkije of andere Afrikaanse landen .ik vind de prijs kwaliteit een koopje voor dit hotel gezien de ligging ( Saint tropez ligt om de hoek )en het is de cote d azur wat een zeer dure regio is voor deze prijs vind je nog geen fatsoenlijk half pension . omdat ik dit hotel fantastisch vind ga ik er volgend jaar juni heenmet een groep van 44 mensen van alle leeftijden. als dit echt zo slecht is als sommige hier beweren zou ik er mij niet aan wagen terug te gaan met zoveel mensen .ik ben er geweest in september 2018 . alleen zwembad was ijskoud ondanks dat het toen nog boven de 28 graden was .

Gereisd met partner in september 2018

• 4Vanacker04-08-2018

Teleurstellend

Geen 4-sterrenhotel. Kamers zijn gerenoveerd maar de afwerking laat te wensen over. Hygiëne kan stuk beter. Zowel in het restaurantgedeelte als in de kamer. Ontbijt blijft liggen tot 13u.... S'avonds worden de cocktails in plastieken bekers lauw geserveerd. Ook de wijn is lauw....heel weinig kastruimte en kleine badkamer...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

4Johan22-09-2017

Nooit meer

Totaal geen 4 sterren waard. Kleine kamers welliswaar gerenoveerd maar met goedkope materialen. Badkamer zeer klein. Geen isolatie tussen de kamers. Balkon vuil. Receptiepersoneel kent de streek niet en kan geen info geven. Maaltijden : ochtend en middag identiek. Eten blijft van 7 tot 13u staan. Restaurant vergroot met 2 tenten. Warm en stank. Water komt van de kraan : javelsmaak. Vloer vuil en vies. Meubilair versleten.Koffiemachine geregeld stuk. Zwembad niet verwarmd. Strand te bereiken via camping aan overzijde drukke weg. Constant geurhinder riolering. Prijs voor 2 personen 2300euro in all inclusive. Golfterrein niet bespeelbaar. Totaal geen animatie. Verloederde infrastrctuur. Niet aan te raden. Ligging goed.

Gereisd met partner in september 2017

• 4Dm12-09-2016

Chaos

Of je nu verblijft in al-in of kamer met ontbijt, totaal geen controle, iedereen eet en drinkt er de ganse dag door, ook van de camping rechtover het hotel komen de gasten er ontbijten, en maken vrolijk een lunch pakketje klaar ...wat een lachertje... Wij betaalden all- in... Hadden beter kamer met ontbijt betaald , net hetzelfde !

Gereisd in september 2016

• 8monique15-08-2016

Viel al bij al mee.

Na veel slechte recencies te hebben gelezen gingen we met een klein hart richting het hotel.maar het viel dan best wel mee.Je mag zeker geen al te grote verwachtingen hebben als je naar Frankrijk gaat. Ons app was proper en voorzien van het nodige. Je zag dat er al veel gebruik van was genomen en dat er gerenoveerd mag worden .Over het eten zeker geen klagen er was veel keuze en je kan er onmogelijk niks lusten.Het zwembad was proper en werd alle dagen gecontroleerd meermaals per dag.Ligzetels waren er genoeg voor handen zowel in de zon als in de schaduw.Zeer vriendelijke mensen in de bediening.Wij zijn tevreden naar huis gekeerd.

Gereisd met partner in april 2016

• 2Schreurs25-08-2015

Gelukkig konden we weg

Buiten de kamer over de hele lijn slecht. Het eten is gewoon niet lekker en hotel is afgeleefd en ook niet proper. Konden gelukkig een andere hotel krijgen na enkele dagen. In 20 jaar niet gezien en de eerste keer dat we dit aantroffen. Is in de verste verte geen 4 sterren waard. Hotel deed ook niets om ons te helpen. Met dank aan reisbureau konden we na enkele dagen vertrekken naar iets anders. Zo werd het toch nog een goed verlof.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 3Anke1019-07-2015

Slechte keuze

Kamers werden slecht gekuist, maar waren wel modern. Het terras was verouderd en vuil inclusief de tafels en stoelen. Wij hadden een all in: zeer beperkte all in. Vieruurtje waren koffiekoeken van 's ochtends en enkele individueel ingepakte koekjes. Van 1 u tot half 5 kon je niets eten. Frisdranken kon je wel de hele dag drinken. Bij het zwembad: oude ligstoelen eng een schaduw. Ligging van het hotel was prima: in de buurt is er zeer veel te bezichtigen.

Gereisd met partner in juli 2015

• 1christineschillewaert10-07-2015

Dit nooit meer!!!!

vuil & verwaarloosd hotel. Inrichting kamer wel OK Alles versleten vuil, zwembadstoelen kapot,stoelen aan tennis stuk, tennisterrein verwaarloosd, vuilbakken puilden uit. zwembad en terras worden nooit gereinigd. Kamers worden niet dagelijks gekuist, bedden niet dagelijks opgemaakt, handdoeken niet dagelijks ververst. 10 dagen in zelfde lakens geslapen. All in zeer beperkt, keuze tussen 2 schotels die ofwel verbrand ofwel koud waren, sauzen en soepen waren niet vers maar kwam uit dozen, van een 4uurtje was geen sprake buiten een paar droge koeken. Geen muziek, geen animatie, niets in de omgeving.

Gereisd met partner in juni 2015

• 7Margriet21-10-2012

Prima hotel

Na slechte recensies te hebben gelezen verwachtten we er helemaal niets van. Dan valt alles reuze mee, zo ook dit hotel. Gedateerd interieur maar daar kijken wij op vakantie prima doorheen. Goede locatie.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 3Michel Dechamps11-07-2012

ontgoocheld

Wij hebben vorige week een 5-daags verblijf gehad in dit hotel. Bij aankomst sprong de grote barst in de vloer op de kamer meteen in het oog. De koelkast stond onder water en was defect. Bij melding hiervan werd ons tot 5 maal toe beloofd deze te vervangen - bij ons vertrek was dit nog steeds niet gebeurd! Wij boekten een kamer 2 + 1 - uiteindelijk bleek een kleine kamer te zijn me twee eenpersoonsbedden waar er een reisbedje werd bijgeplaatst. Stoel op balkon defect (armleuning gebroken). Van een restaurant is geen sprake. Ontbijt middelmatig - tafels worden inderdaad niet snel afgekuist... in de namiddag staat alles nog zoals deze in de ochtend werd achtergelaten! Wij raden dit hotel niet aan bij vrienden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

1 tip over Hotel Soleil Vacances Saint Tropez

• Familie De Beer, 26-04-2011 Rapporteren

Niet op de naam 'Le soleil de Saint-Tropez' zoeken als je aankomt, het hotel is genaamd 'hotel du soleil'. Uit de vele negatieve reacties (welke ik persoonlijk wil tegenspreken) van een andere beoordelingssite blijkt dat mensen het hotel niet gemakkelijk vinden, zelfs met gps, ???!!, onze gps (een ViaMichelin) leidde ons er recht naar toe. Eigenaardig.

0 vragen over Hotel Soleil Vacances Saint Tropez

Hotel Soleil Vacances Saint Tropez info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenBrunch, Lunch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin