Tijdelijk €25 aanbetaling

Les Prairies de la Mer

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Prairies de la Mer voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 1480 reviews
+159

6.7VoldoendeScore uit 1480 reviews
  • 7.8Eetgelegenheden
  • 4.5Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Les Prairies de la Mer (Var) is een klein paradijs aan de Côte d’Azur. Het lijkt net een tropisch eiland dankzij de palmbomen en het goede onderhoud. Er zijn 2 grote zwembaden en zowel kleine kinderen als tieners worden de hele dag vermaakt. Binnen een paar minuten lopen sta je op het strand en Saint-Tropez ligt op fietsafstand.

1480 Reviews over Les Prairies de la Mer

• 8Roger Schols18-09-2022

Afhankelijk van waar je staat, mooie camping

Grote camping op een gunstige lokatie. Direct aan mooi verzorgd strand met diverse eetgelegenheden. 100 meter van Port Grimaud en van daaruit makkelijk met de veerboot naar Saint-Tropez. Camping heeft ouder en nieuw gedeelte waar veel verschil in zit, dus kijk goed waar je wilt staan. Let wel op waar je het huisje reserveert. Bij vanacsoleil krijg je een ander huisje toegewezen dan je hebt gereserveerd en kan het dus tegenvallen. Beter om via de camping zelf te reserveren of anders via Azur Beach.

• 4MWillemse27-08-2022

Highly overrated

Wij hadden huisje 4120. Wat was dat een grote tegenvaller. Behalve dat het klein is staat dit huisje binnen 1 meter van de buren, waardoor je bijna geen daglicht hebt. Ook staat het op de hoek van 2 hoofdpaden, waardoor je altijd lawaai hebt vd mensen op de park die langs je huisje lopen. Daarnaast is de organisatie zo gewiekst dat ze zonder je toestemming zomaar je 10% extra laten betalen. Dot zijn illegale praktijken waar ze mee weg proberen te komen. Service vanuit het park is zeer slecht. De strandtenten en restaurants die afzonderlijke worden gerund zijn prima. En de service is ook prima. Ook wilde Prairies de la mer ons voor 1 extra nacht eur 757 laten betalen. (Gewoon 6 persoons lodge). Dit zijn boeven praktijken die alleen maar uit zijn op zo snel mogelijk zo veel mogelijk te verdienen. Prijs kwaliteit is hier zeer ver te zoeken. Ik kom hier nooit meer terug.

• 2Staat v/h sanitair
  • 5Martien van der Steen21-08-2022

Huisjes benauwend dicht op elkaar

Camping faciliteiten zoals zwembad en strand zijn prachtig. Huisjes in het dure gedeelte zijn ruim en mooi maar de stacaravans staan op elkaar gepropt. Zijn oud en beschadigd en niet echt schoon. Wifi werkt voor geen meter en als je vraagt of ze daar iets aan kunnen doen wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Wel abonnement aangeschaft voor 1 week a 18 euro maar is weg gegooid geld geweest. Geboekt via eurocamp maar niet meer.

• 3Staat v/h sanitair
  • 9Sjaak12-07-2022

Fantastisch, kom hier zeker terug

Wij zijn dit jaar in juni voor de 3e keer naar deze camping geweest. We gaan zeker nog een keer terug. Het is eigenlijk een resort met voornamelijk luxe lodges, mobile homes. Het blijft, voor ons, telkens een verademing wanneer we hier aankomen. Het park is tot in de puntjes verzorgd, het groen is fantastisch onderhouden. Daar wordt ook dagelijks aan gewerkt. De voorzieningen zijn eveneens geweldig. Van luxe restaurant tot kwalitatief goede afhaal service. Elke avond een optreden van een muzikant of band. Je bent niet verplicht om daar naar te te gaan maar het is er wel. Dan het strand en het zwembad.. 1 woord : geweldig. Ligging van de camping is perfect. Precies tussen st. tropez en saint maxime. Prima te doen met de fiets. Port Grimaud is leuk! Ik lees veel reacties van kampeerders die negatief zijn. Die moeten hier inderdaad niet zijn. Wat bezielt je ook om met een camper van een ton op 2 vierkante meter in het zand te gaan staan?

• 7Staat v/h sanitair
  • 7Danielle10-08-2021

Voor 2-3 dagen leuk!

Het stukje camping wat er nog is, is jammer genoeg niet geweldig. MAAR de faciliteiten op het park vind ik enorm leuk.Het zwembad is erg mooi, met de fiets door het park is al een beleving. Genoeg vertier voor de Kids. Port-grimaud is leuk. Huur een elektrische fiets om naar st-tropez en ST maxime te gaan! Douche en toilet net niet schoon... Ai en koud

• 6Staat v/h sanitair
  • 10Miri31-07-2021

We'll be back!

Prachtige luxe en sfeervolle camping met niet alleen een supermooi en groot zwembad, maar ook een heerlijk groot strand alwaar een bar, discotheek, restaurantjes, surfplankverhuur, waterfietsen, etc. De luxe houten chalets die direct aan het strand staan, zijn helemaal top. De locatie van de camping is ideaal; vlakbij Saint Tropez, Monaco, Frejus, etc.

• 10Staat v/h sanitair
  • 7Esther30-07-2021

Let op camping bestaat uit 2 gedeeltes!

Het park bestaat uit 2 delen: het ‘sjiekere’ gedeelte (bruine huisjes van prairies zelf) en het ‘gewone’ gedeelte waar alle overige aanbieders zitten. Zo ook Homeair waar wij geboekt hebben. Tussen deze 2 campinggedeeltes zit wel degelijk een groot verschil! Denk aan geluidsoverlast, netheid en type vakantievierders. Het ‘gewone’ gedeelte valt tegen voor de prijs die je betaald in het hoogseizoen. Kleine caravan plekken en alles dicht op elkaar gepropt. Security staat vooral in het sjiekere gedeelte waardoor er veel herrie is (in de nachten). Personeel sjeest door de straten. Het is een mooi opgezette camping, maar zou het hoogseizoen (qua drukte en prijs) en het ‘gewone gedeelte’ zeker afraden!

• 8Jolanda24-06-2021

Wij hebben enorm genoten en gaan dit jaar weer

Wij stonden op de camping. Het camping gedeelte wordt helaas steeds kleiner door de huisjes. Wij hebben een super vakantie gehad. Heel Nederland lag vol en in Frankrijk was het niet te druk op de stranden. Niet iedere wc was altijd even schoon, maar dat komt door de vieze mensen. Thuis laat je de wc toch ook normaal achter. Wij hebben een super gezellige en leuke vakantie gehad.

• 7Staat v/h sanitair
  • 2Dave25-08-2020

Mooi park SLECHTE camping!!

Het park is mooi aangelegd maar de camping is echt SLECHT!! Na 1 nacht vertrokken omdat de plaatsen klein, kort op elkaar, geen privacy, geen afbakening en geen zon. Sanitair was ver onder de maat. Klein en smerig! Manager gaf aan dat volgend jaar ze de camping willen sluiten voor (nog) meer mobile homes. Daarnaast gaf ze aan dat ze vaker mensen doorstuurde na de camping ernaast omdat ze niet tevreden waren. TIP: ga er NIET heen!

• 1Staat v/h sanitair
  • 3Milou23-08-2020

SLECHTE CAMPING

Mooi opgezet park voor bungalows maar voor te kamperen Verschrikkelijk!! Kleine plaatsen zonder zon, super kort op elkaar, vies sanitair en er komt amper water uit de douche. Voor te kamperen ga er NIET heen!! Zijn na 1
    nacht vertrokken na andere camping.

• 1Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar