Camping Les Prairies de la Mer

Camping Les Prairies de la Mer
8,4

• Sfeer in stad9,3
  • Activiteiten8,3

Les Prairies de la Mer (Var) is een klein paradijs aan de Côte d’Azur. Het lijkt net een tropisch eiland dankzij de palmbomen en het goede onderhoud. Er zijn 2 grote zwembaden en zowel kleine kinderen als tieners worden de hele dag vermaakt. Binnen een paar minuten lopen sta je op het strand en Saint-Tropez ligt op fietsafstand.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Prairies de la Mer voor je op een rij gezet:

349 reviews over Camping Les Prairies de la Mer in het Nederlands

Fantastisch!

D,
31-1-2019

1,5 week op deze prachtige camping mogen verblijven. Ligging aan het strand en vlakbij een aantal verschillende dorpen. Saint Tropez is zo’n 20 minuutjes met de boot. Wij gaan zeker nog een keer terug maar dan in een van de accommodaties aan het strand!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Heerlijke plek

Tineke,
9-1-2019

Camping Prairies de La Mer is een mooie goed onderhouden camping. Er zijn veel verschillende tour operators die delen van de camping verhuren dus de grootte van de ruimte rondom de verhuuraccommodaties kan sterk verschillen. Wij hebben twee jaar achter elkaar een Faré Coté Jardin geboekt. Doordat de Farés speels in de tuin geplaatst zijn heb je voor je gevoel veel privacy. Het strand en het (net nieuwe) zwembad zijn heerlijk (wel veel handdoekleggers helaas). Daarnaast heb je keuze uit drie restaurants waar je heerlijk kunt tafelen terwijl de kinderen op het strand spelen. Er is veel te doen: voetbal, volleybal, gym, allerlei activiteiten en het cirque d'azur (een familiecircus begon laat 21.00 maar was een grote hit bij de kinderen). Enige nadeel was dat de animatie van de camping geluidsoverlast geeft tot ong. 23.00 uur. Als ze geluidsschermen zouden plaatsen om dit te beperken is het echt een paradijsje.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastisch mooie complete camping

Jannette van Dijk,
5-11-2018

Fantastische camping direct aan het strand. Mooie groene aankleding, alle faciliteiten zoals supermarkt, horeca, winkel, kapper, fietsverhuur etc op het terrein. Sinds 2018 ook mét zwembad. Hele week de auto niet nodig gehad. Port Grimaud om de hoek. Met de boot heel makkelijk naar St tropez en St Maxime.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

D-reizen

Zeer mooie camping gelegen direct aan de zee. Het enige commentaar is dat het huisje (in ons geval Cote Jardin fare) sporen van sleet beginnen te krijgen: De deur kon niet volledig open omdat het dak van het terras wat ingezakt was, De bevestiging van de douche kop was al een keer hersteld, was nog erg wankel en krakkemikkig, WC pot niet stevig bevestigd aan de vloer. De vlonder die aan het huisje vastzit bevat schroeven die door het hout naar boven komen, dus met blote voeten kon vervelend zijn. Het zijn kleine dingen wat absoluut geen afbreuk heeft gedaan aan onze geweldige vakantie. We komen graag terug.

Gereisd anders in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi domein en goed onderhouden

Skye Withaegels,
27-9-2018

Domein was zéér kindvriendelijk en werd goed onderhouden. Continue waren er mensen het park aan het onderhouden. Ieder blaadje dat van de boom viel werd opgeraapt. Ook prachtig nieuw zwembad waar we veel plaats hadden.

Ligging voor Porte Grimaud top, rest valt er weinig op wandelafstand te zien. Alleen bedden waren een ramp. Verschrikkelijk. Nog nooit zo slecht geslapen. Ook wel veel muggen (gem. 25 muggenbeten per avond op het terras).

Gereisd met jonge kinderen in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prachtig park ,personeel zeer attent ,huisje voor 6 personen wel te klein ,een slaapkamer wel klein ,erco erg lawaaierig ,als het regent kan je niet op het terras zitten , dak is niet waterdicht ,verder prima vakantie gehad

Gereisd anders in september 2018

Top vakantie, niets aan te merken

Stefan,
24-9-2018

Top vakantie, niets aan te merken. Enige minpunt was het broertje assortiment Vd supermarkt (bv geen of weinig keuze uit luiers)

Gereisd anders in september 2018

Excellent huisje op aan een heerlijk park met geweldig met

Joost,
2-9-2018

Excellent huisje op aan een heerlijk park met geweldig strand met fantastische voorzieningen.

Gereisd anders in september 2018

We hebben wederom een fijne vakantie gehad! Het park is geweldig (deel prairies de la mer, gedeelte van de andere aanbieders doet afbreuk). Het zwembad is schitterend! Maar ligt wel te ver af van het gedeelte waar wij zaten en dat is jammer. Als tip zou ik willen meegeven dat een eenvoudige wasmogelijkheid voor de auto eenwelkome aanvulling op het park zou zijn. Wij komen volgend jaar weer terug! Zou fijn zijn dat een voorkeursnummer goedkoper zou worden.

Kampeerhel, maar toch...

Hans,
28-8-2018

Welkom in de kampeerhel. Enerzijds een bomvol strand met de tenen van anderen nog net niet in je haar en anderzijds de Route National die 24/7 voortraast. Oordopjes zijn dan de enige oplossing. De camping klinkt de hele dag als een leeglopend voetbalstadion, maar -eerlijk is eerlijk- om 23:00 uur is het stil. De Fransen (die bevolken deze camping gelukkig het meest) zijn aanwezig, maar weten ook wanneer het rustig moet zijn. Personeel camping is 100% onverschillig. Je betaalt de hoofdprijs voor de bomvolle camping, maar dan ook nog eens extra 18 euro voor (matige) wifi. Dan weet je het wel... Campingwinkel = de hoofdprijs, service = voor jou een ander etc. etc. Positief nieuws is er ook: de zee is inderdaad 3 minuten lopen, maar alleen 's morgens in enige rust en privacy te bezoeken. Het weer is fantastisch en nogmaals: die Fransen zijn écht goede buren op een camping.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Prairies de la Mer in Port Grimaud en Grimaud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Prairies de la Mer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.