Camping Les Prairies de la Mer

Camping Les Prairies de la Mer
8,4

• Sfeer in stad9,3
  • Activiteiten8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Les Prairies de la Mer voor je op een rij gezet:

967 reviews over Camping Les Prairies de la Mer in het Nederlands

Camping is vreselijk, Park mooi

Annelies
18-8-2018

Positief:

- Vanaf de camping ben je met 5 min lopen op het strand.

Negatief:

- De campingplek mag je te plaatse zelf uitzoeken waardoor je van tevoren niet weet welke plaats je hebt. Terwijl je bij de boeking wel je afmetingen door moet geven. Met als gevolg dat onze caravan niet eens op die plek paste en de auto half op de weg moest staan en onze kids niet in een tentje erbij konden staan en de voortent niet aan de caravan paste.

- Afmetingen van de plaatsen verschillen sterk en dat allemaal voor hetzelfde geld. - Alles staat tegen 'hutje mutje'.

- Het personeel is zeer onvriendelijk zowel bij de receptie als in de supermarkt.

- De Douche is nonstop koud

- Tot laat in de nacht laat veel lawaai op de camping

- Nergens op hun site zijn foto's of een plattegrond van de camping te vinden.

Park zelf met mooie huisjes langs het strand en de paden zijn allemaal prachtig en netjes.

Dat was wat ons vertrouwen gaf om te boeken

niet ons ding

17-8-2018

Ik had hoge verwachtingen van deze plek, misschien te hoog? Marketing is heel slim gedaan. Prachtige sfeerfoto's etc. Alleen geldt dit niet voor het hele park. Pluspunten: mooie accomodatie (maar het blijft een overrated stacaravan, alleen nu met tropische look), animatie en het zwembad. Nadelen: horeca kan aantal gasten naar mijn idee niet aan (lang wachten, niet afgeruimde, niet schoongemaakte tafels etc,). Overvolle prullenbakken. Ook echt bizar dat mensen die op de 'eerste rij' zitten zoveel geld betalen om langs een druk wandelpad te mogen zitten. Vooral de huisjes achter de strandbar. De ligstoelen staan zowat in de spoelkeuken. Verder is het zwembad overvol. Iedere ochtend een run op de bedjes. Ben je er om 10.00 dan heb je een bedje, ben je er 10.15 dan helaas niet meer. Overal liggen de zogenaamde 'bezet' handdoeken. Verder zijn al onze schoenen gestolen van de veranda. Bizar!

Bonjour, merci pour ce joli séjour aux Prairies de la Mer. qq remarques toutefois:

1. le compartiment arrière du réfrégirateur du bungalow était sale, plein de moisissures et a infesté tout notre logement pendant près de 3 jours. Il n'est pas acceptable d'arriver dans un logement et le trouver sale et avec des odeurs nauséabondes. Cela me pose de sérieux problèmes d'hygiène pour ma famille. Et nous avons du nous y reprendre à plusieurs fois aurpès de vos équipes pour avoir un niveau de propreté et odeur ambiante convenable, Le début du séjour a été impacté par cela. très mauvais souvenir.

2. C'est la 2ème fois que nous venons dans votre complexe. Cette année nous avons remarqué un net changement vis à vis de notre dernier séjour: les voitures circulent au sein du complexe comme sur un circuit de formule 1. Pour nous, famille avec enfants, il n'est pas possible de nous promener sereinement. A cela se rajoute toutes sortes d'engins (vélos, trotinnettes, ...) avec lesquels nous devons composés, ce fut très désagréable et très angoissant pour nous parents.

3. Parlons du bruit! que se passe t il cette année?!! Pourquoi autant de manque de respect de la part des clients? Les discussions sous nos fenêtres au milieu de la nuit, les groupes qui crient à toute heure.... nous rentrons épuisés car nous n'avons pas pu nous reposer convenablement.

4. A quand des coffres forts dans les bungalows svp?

Globalement good, mais en détérioration.... dommage.

D-reizen

At arrival the reception let us wait for more than 15 minutes. And did not see that we were first in line, two other guests just went in front of line because 3 reception employees were not aware of us waiting. One employee looked me in the eyes and went to the back office and did not help us and greet us. Arrival should be the best experience. One other thing, the swimming pool is greats but our kids missed a slide and other kids things. Maby that is on the planning. Overall we had a great time at the park!

Alles was perfect alleen restaurant “

De sun” was beneden de maat, chagarijnig personeel, en veel te duur voor wat we hebben gegeten!!Maar wat waren de andere twee geweldige restaurants ,vooral die op het strand, eten was gewoon, maar wat een geweldig team, zelde meegemaakt! Super druk, maar allemaal lol in hun werk, geweldig om te zien! We hebben een super ontspannen vakantie, en zouden heel graag een keer terug komen!! Dank je wel allemaal!

Viel zu teuer

Unterkunft überhaupt keine Privatsphäre

Zu laut bis nachts Kinder ua Baby könnte nicht schlafen

Nie wieder

Camping een DRAMA

AW
14-8-2018

Camping voor de caravans is een drama, hutje mutje tegen elkaar op een soort parkeerplaats en je auto moet er ook nog bij. Gelukkig konden we na een nacht verblijf opzeggen en hebben we alsnog een prachtige camping een half uurtje verder gevonden. Omgeving en de huisjes die verhuurd worden zien er mooi en idyllisch uit. Huisjes en strand, palmbomen ed zijn als park opgezet en deed ons aan als op een filmset, erg nep. Daar moet je van houden. Een zwembad voor 1000man kon ons ook niet echt bekoren, maar ook dat is persoonlijk. Omgeving is mooi maar erg toeristisch. Wij waren aangenaam verrast dat op een half uur rijden naar het zuiden het zoveel mooier is.

Prachtig aangelegd park. Heel groen en werd keurig schoon gehouden. De camping ligt op een top locatie en heeft een mooi eigen strand. Het zwembad was over vol. Er waren geen bedjes en parasols te bemachtigen. De accommodatie (stacaravan) kwam niet overeen met onze verwachtingen. De prijs kwaliteit verhouding klopt totaal niet. Ook de animatie en activiteiten voor de jeugd viel tegen. 75% van vakantiegangers was Frans.

Tevens enorm veel overlast van muggen.

Geen camping om terug te keren.

Na een fantastische ervaring vorig jaar (ook in het hoogseizoen) hadden we opnieuw hier geboekt. Helaas liep het dit jaar compleet anders...

Ter info reisden we met twee koppels, twee kinderen en een baby.

Dit jaar kregen we een cottage toegewezen die vlak naast het 'epicentrum' lag van alles. En met 'alles' hebben wij nochtans totaal geen probleem, integendeel:

De optredens zijn gezellig elke avond en de gezellige drukte was een reden om terug te komen. Er is echter een grens, en die werd ruim overschreden:

Elke nacht na middernacht werd er vlak naast onze cottage afval gestort (glas in de glascontainer, openen en sluiten van verschillende containers, collega's die luidruchtig onder elkaar nog afsluiten na hun shift...)

De hele nacht door, tot s morgens vroeg, werd er vlak naast onze slaapkamers geleverd. (we konden de bestelwagens aanraken als we dat zouden willen door gewoon een ruit te openen) Door vaak grote vaten en palletten te laden en te lossen stond heel onze cottage te daveren, wat slapen vaak zo goed als onmogelijk maakte.

Toen we dit probleem probeerden aankaarten hebben we nooit een oplossing noch reactie gekregen en voelden we ons compleet genegeerd. Er waren vast geen andere accommodaties, dus kon er geen oplossing geboden worden en moesten wij het maar ondergaan?

De rest van vakantie werd er niet beter op:

De parking was een ramp in dit gedeelte. Veel te kleine plaatsen of bij gebrek aan parking uw wagen moeten parkeren aan de andere kant van het park. (20 min wandelen) In een bos, in het zand, zonder enige bewaking...

De restaurants aan het strand waren dit jaar sterk onderbemand en hadden duidelijk nood degelijk management. (chaos, misverstanden, vergissingen alom...) Reeds aan tafel nog een half uur tot een uur wachten om maar te kunnen bestellen, tussen iedere gang van het eten én om de rekening te krijgen,... Naast ons zeer veel gefrustreerde klanten gezien, waaronder meerdere tafels die ruim 2 uur moesten wachten op hun hoofdgerecht, met jonge kindjes erbij... Zag er een leuke avond uit voor hen. We zijn een aantal keer terug geweest omdat het vorig jaar zoveel beter was en we hoopten op een uitzonderlijke tegenvaller, maar helaas... Het werd er nooit echt beter op.

Op het strand identiek hetzelfde probleem. Niets dan chaos en lange wachttijden aan de bars. Met als 'uitzondering' de cocktail / pannenkoekenbar waar men zo 'alaise' te werk gaat, dat het een half uur duurt om een pannenkoek en een smoothie te maken. Twee wachtenden, wil zeggen een 45min geduld...

Voor het bedrag dat je hier betaald (6000 EUR voor twee weken, enkel en alleen logies) tov vergelijkbare of zelfs een gewone camping hebben we echt een slechte ervaring achter de rug met elke dag weer nieuwe teleurstellingen.

Voor dit bedrag hebben wij meerdere, andere, mooie en ook verre reizen gemaakt. Waar de service tot in de puntjes verzorgd is en het zelfs boven onze verwachtingen uitkwam. Dit is het prijs / kwaliteit absoluut niet waard.

Enige reactie die we tot nog toe ontvangen op een beoordelingssite is dat het probleem bij ons ligt en we beter in het lage seizoen zouden afzakken. Terwijl we vorig jaar in het hoge seizoen geen enkel probleem ervaren hebben?

Uiteindelijk zijn we zelfs 4 dagen vroeger vertrokken naar een hotel in de buurt, waar we onze vakantie toch nog op een leuke manier hebben kunnen afsluiten.

Voor hetzelfde bedrag ga je naar Disneyworld, de Caraïben of een all-in met een touroperator. Dan snap je waarom het voor ons een laatste keer in dit resort was.

Positief puntje (alhoewel): Wellness is dik ok. Zeer mooi afgewerkt en super vriendelijk en bekwaam personeel. Buiten de Sauna, die is volledig afgewerkt in een houtsoort (of coating) die de warmte vasthoudt... Veel te warm om te zitten noch staan, zelfs met handdoek. Wij gaan nochtans wekelijks en op elke vakantie wellnessen, nog nooit gezien zoiets. Grappig, dat wel. ;-)

Il serait pertinent de pouvoir s inscrire aux activités mini club souvent complètes en amont du voyage

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Prairies de la Mer in Port Grimaud en Grimaud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Prairies de la Mer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Prairies de la Mer scoort een 8.42 uit 10 op basis van 962 reviews.