Camping Les Prairies de la Mer

Camping Les Prairies de la Mer
8,4

• Sfeer in stad9,3
  • Activiteiten8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Les Prairies de la Mer voor je op een rij gezet:

314 reviews over Camping Les Prairies de la Mer in het Nederlands

Geweldig park voor ons als gezin met een jong kindje. Van alle gemakken voorzien.

Fantastisch, om naar terug te gaan

Jannette
20-5-2018

Fantastisch mooie camping direct aan zee. Alle faciliteiten aanwezig, restaurantjes, winkeltjes, supermarkt en sportterrein. Vanaf de camping loop je zo naar Port Grimaud. Seizoen 2018 is er ook een zwembad.

De eerste drie dagen hebben wij geen warm water gehad, elke keer bellen naar de receptie. Zeer vervelend. Absoluut geen 5 sterren.

Fantastisch!

Vakantieganger
11-5-2018

Prachtige camping aan het strand en heel dicht bij veel bezienswaardigheden, zoals o.a. Saint Tropez , Nice en miljonairs havenplaats Grimaud. ( Een soort venetië in het klein)

Wij zijn er heel vaak op vakantie geweest . Eerst met de camper, maar later in een huisje.

We hadden iets te vieren en zijn een week met kinderen en kleinkinderen geweest. We gebben genoten van de service, vriendelijkheid van het personeel en de prachtige accomodaties. We komen zeker terug!!

Wij hebben een geweldig week gehad

Jessie
2-5-2018

Wij hebben een geweldig week gehad. We voelden ons enorm welkom op dit park. Wat het extra goed maakte was:

- Ontvangst waarna we door iemand naar ons huisje werden geleid

- De vriendelijkheid van alle medewerkers

- De netheid van het park en hoe schoon alles was

- De snelheid waarmee problemen werden opgelost en de keurige en supervriendelijke houding van de monteur ( Extra pluim van ons!)

- De mooie groene omgeving waarbij het toch netjes is rond je huis en op de paden

- De ligging is geweldig!

- Manava Plage krijgt ook een extra pluim, met name de jonge man met grote glimlach maakt dat je je ook daar echt welkom voelt! Iedereen deed daar erg zijn best om het naar je zin te maken zonder opdringerig te zijn. Super! Volgens onze kids tevens de lekkerste pizza's ooit bij Manava. Ook ontbijt op het strand was daar geweldig. Lekker rustig aan, zeer goede bediening.

- Ook al was het nog niet druk op het park, toch was alles open en er volop gezelligheid

- De stijl van Prairies de la Mer was terug te vinden op het hele park, wat wij erg mooi vonden. Zelfs bij het nieuwe zwembad is het al te zien...

Enige puntjes van kritiek:

De canopy bar zou terrasverwarmers mogen hebben nu het 's avonds nog niet warm is. Nu gingen we weg van de kou terwijl het wel gezellig was. Jammer want ik denk dat anders meer mensen zouden blijven zitten , zeker met die live muziek erbij.

Restaurant Le Sun is veel minder gezellig en klantvriendelijk dan Manava Plage. Een Engelstalige kaart zou ook wel fijn zijn.

Wij hadden veel overlast van mensen in de villa tegenover ons die iedere nacht luide feestjes vierden . Beter zou een vastgesteld tijdstip zijn in het reglement van het park waarop je mag verwachten dat het rustig is op het park en de muziek echt zachter moet, laat staan het geschreeuw dat erbij kwam. Dan hebben andere parkgasten ook een leidraad waarmee ze kunnen bepalen wanneer de beveiliging in alle redelijkheid gebeld kan worden.

Verder was onze vakantie dus echt perfect! Wij ko

geweldige weken in een prachtige omgeving

Rekker
9-4-2018

prachtig gelegen camping met volop vertier

Wij zaten in nr 607 Helaas 2e week last gehad van de muziek met microfoon en geluidsinstallatie tijdens de kerkdiensten die gehouden werd door een Zwitserse groep Heb ik gemeld bij de receptie

Verder prima verblijf gehad

Komen al aantal jaren naar t park

Mariska
    24-9-2017

Komen al aantal jaren naar t park. Bevalt nl. De complete sfeer, de relaxte houding.

Feedback:

1) Graag 'kermis' (carroussel, springkussen etc.) een rookvrij gebied maken.

2) Honden op het strand niet toestaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Prairies de la Mer in Port Grimaud en Grimaud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Prairies de la Mer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Prairies de la Mer scoort een 8.44 uit 10 op basis van 883 reviews.