Camping Les Prairies de la Mer

Camping Les Prairies de la Mer
8,4

• Sfeer in stad9,3
  • Activiteiten8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Les Prairies de la Mer voor je op een rij gezet:

341 reviews over Camping Les Prairies de la Mer in het Nederlands

Anders

Mooi domein en goed onderhouden

Skye Withaegels
27-9-2018

Domein was zéér kindvriendelijk en werd goed onderhouden. Continue waren er mensen het park aan het onderhouden. Ieder blaadje dat van de boom viel werd opgeraapt. Ook prachtig nieuw zwembad waar we veel plaats hadden.

Ligging voor Porte Grimaud top, rest valt er weinig op wandelafstand te zien.

Alleen bedden waren een ramp. Verschrikkelijk. Nog nooit zo slecht geslapen.

Ook wel veel muggen (gem. 25 muggenbeten per avond op het terras).

prachtig park ,personeel zeer attent ,huisje voor 6 personen wel te klein ,een slaapkamer wel klein ,erco erg lawaaierig ,als het regent kan je niet op het terras zitten , dak is niet waterdicht ,verder prima vakantie gehad

Kampeerhel, maar toch...

Hans
    28-8-2018

Welkom in de kampeerhel. Enerzijds een bomvol strand met de tenen van anderen nog net niet in je haar en anderzijds de Route National die 24/7 voortraast. Oordopjes zijn dan de enige oplossing. De camping klinkt de hele dag als een leeglopend voetbalstadion, maar -eerlijk is eerlijk- om 23:00 uur is het stil. De Fransen (die bevolken deze camping gelukkig het meest) zijn aanwezig, maar weten ook wanneer het rustig moet zijn. Personeel camping is 100% onverschillig. Je betaalt de hoofdprijs voor de bomvolle camping, maar dan ook nog eens extra 18 euro voor (matige) wifi. Dan weet je het wel... Campingwinkel = de hoofdprijs, service = voor jou een ander etc. etc. Positief nieuws is er ook: de zee is inderdaad 3 minuten lopen, maar alleen 's morgens in enige rust en privacy te bezoeken. Het weer is fantastisch en nogmaals: die Fransen zijn écht goede buren op een camping.

Neckermann Reizen

T is ons prima bevallen voor de eerste x op jullie park,alleen afstand zwembad was wel een eind en huisje was wel klein wat betreft douche ruimte erg kleinl voor een hoop geld.

Patrice
    19-8-2018

Chantal
    19-8-2018

Camping is vreselijk, Park mooi

Annelies
    18-8-2018

Positief:

- Vanaf de camping ben je met 5 min lopen op het strand.

Negatief:

- De campingplek mag je te plaatse zelf uitzoeken waardoor je van tevoren niet weet welke plaats je hebt. Terwijl je bij de boeking wel je afmetingen door moet geven. Met als gevolg dat onze caravan niet eens op die plek paste en de auto half op de weg moest staan en onze kids niet in een tentje erbij konden staan en de voortent niet aan de caravan paste.

- Afmetingen van de plaatsen verschillen sterk en dat allemaal voor hetzelfde geld. - Alles staat tegen 'hutje mutje'.

- Het personeel is zeer onvriendelijk zowel bij de receptie als in de supermarkt.

- De Douche is nonstop koud

- Tot laat in de nacht laat veel lawaai op de camping

- Nergens op hun site zijn foto's of een plattegrond van de camping te vinden.

Park zelf met mooie huisjes langs het strand en de paden zijn allemaal prachtig en netjes.

Dat was wat ons vertrouwen gaf om te boeken

Arnaud
    18-8-2018

niet ons ding

17-8-2018

Ik had hoge verwachtingen van deze plek, misschien te hoog? Marketing is heel slim gedaan. Prachtige sfeerfoto's etc. Alleen geldt dit niet voor het hele park. Pluspunten: mooie accomodatie (maar het blijft een overrated stacaravan, alleen nu met tropische look), animatie en het zwembad. Nadelen: horeca kan aantal gasten naar mijn idee niet aan (lang wachten, niet afgeruimde, niet schoongemaakte tafels etc,). Overvolle prullenbakken. Ook echt bizar dat mensen die op de 'eerste rij' zitten zoveel geld betalen om langs een druk wandelpad te mogen zitten. Vooral de huisjes achter de strandbar. De ligstoelen staan zowat in de spoelkeuken. Verder is het zwembad overvol. Iedere ochtend een run op de bedjes. Ben je er om 10.00 dan heb je een bedje, ben je er 10.15 dan helaas niet meer. Overal liggen de zogenaamde 'bezet' handdoeken. Verder zijn al onze schoenen gestolen van de veranda. Bizar!

Alles was perfect alleen restaurant “

De sun” was beneden de maat, chagarijnig personeel, en veel te duur voor wat we hebben gegeten!!Maar wat waren de andere twee geweldige restaurants ,vooral die op het strand, eten was gewoon, maar wat een geweldig team, zelde meegemaakt! Super druk, maar allemaal lol in hun werk, geweldig om te zien! We hebben een super ontspannen vakantie, en zouden heel graag een keer terug komen!! Dank je wel allemaal!

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Prairies de la Mer in Port Grimaud en Grimaud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Prairies de la Mer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.