Appartement Les Bastides de Grimaud

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurPort Grimaud en Grimaud

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Les Bastides de Grimaud voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 11 reviews
+21/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.3GoedScore uit 11 reviews
  • 7.2Inrichting
  • 7.9Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

12 Reviews over Les Bastides de Grimaud

• 6Fabienne31-07-2016

Prima maar niet voor herhaling vatbaar.

De appartementen zijn prima op het eerste gezicht. Wij zaten in een vierpersoons appartement met 2 verdiepingen. Er is een koelkast aanwezig die het amper deed, enkel alleen de vriezer was echt koud. Douche is prima geeft goed warm water en prima straal, maar de slang waar de douchekop aan vast zit is veelste kort waardoor je gehurkt in een bad je haren moet wassen. Ga je naar de bovenverdieping met de gammele ronde trap kom je aan bij 2 slaapkamers, slaapkamers Zijn prima, airco is aanwezig alleen op t moment dat wij de kast deuren open willen schuiven valt de lastdeur uit de muur. Het terras bij het Appartement heeft geen uitzicht door de ongesnoeide bomen en struiken en het gras is helemaal verlopen waardoor ook dat geen prettig gezicht geeft. Verder is het zwembad goed, jammer dat er totaal geen vermaak is op het appartementen complex, geen bar, geen winkel, geen horeca etc.

• 7bob07-10-2013

Redelijk goed

Mooi gelegen appartement met alle voorzieningen, ook gratis Wifi. Gezellig zonneterras. Appartementen op de bovenste verdieping hebben een mooi uitzicht. Vriendelijke ontvangst. Goede ligging met mogelijkheden tot uitstappen naar saint-Tropez, Ramatuelle, Port-Grimaud,... Ons appartement lag wel op een hoogte, je diende dus een afstand te klimmen via de asfaltbaan, de parking lag immers beneden. In deze periode van het jaar werden ook appartementen verhuurd aan groepen gastarbeiders, die s'avonds behoorlijk wat lawaai konden maken... Dus zo rustig was het s'avonds ook weer niet...

• 8Bart15-09-2013

Gewoon een goede locatie

Deze zomer van 10/8 tot 17/8 een weekje met z'n 4-en hier verbleven. Dit is een prima plek om, van hieruit, een stukje Zuid-Frankrijk te verkennen. Wij hadden een 3-kamer appartement en deze was van alle gemakken voorzien. En tegenwoordig is het ook wel makkelijk dat ieder appartement een eigen Wifi heeft (zeker met twee kinderen van 15 en 17!). Op het park is verder nog een goed zwembad aanwezig voor een frisse duik, met zeker genoeg ligbedden. Van hieruit hebben we Port Grimaud, Saint Tropez en Nice bezocht.

• 7Norbert24-08-2013

Gemiste kans

Kleinschalig app. complex met ca. 50 units. Rustig gelegen, net buiten Grimaud. Ruim. app. 2 slpk, compleet met 2 airco's, vaatwasser magnetron, ruime badkamer. Uitzicht op bomen en struiken wat jammer was. Auto gebonden. 's ochtends brood halen, boodschappen doen etc etc. Mogelijkheid shuttle-service naar strand (geen gebruik gemaakt omdat we zelf onze tijden wilden bepalen) en broodjesservice (geen gebruik van gemaakt omdat brood pas om 10.00 uur bezorgd werd) Buiten het zwembad(je) geen noemenswaardige faciliteiten. We vinden het een gemiste kans dat er geen klein barretje (er is een terras bij de receptie), geen mogelijkheid tot petanque en tafeltennis spelen was. Al met al was het OK en met een paar aanpassingen kan het nog leuker worden.

• 7Fam Ghyselinck10-08-2011

Rustige residentie in prachtige omgeving

Mooie residentie, rustig en toch vlakbij Grimaud dorp.Port-Grimaud ligt op 5km. Sainte- Maxime op 10km.Intermarché in Cogolin op 3km. Ons appartement lag op de eerste verdieping en we hadden vanaf het ruime terras een prachtig uitzicht!! Ook grote badkamer(wat we in veel andere residenties missen!!)Aan het zwembad zijn er voldoende ligzetels aanwezig.We hebben er een fijne vakantie gehad mét prachtig weer. Een echte aanrader in deze streek!

• 04 volwassenen en 2 kinderen (1 en 2 jaar oud)10-07-2011

vies en niet in orde

Wij lazen dat het moeilijk te vinden is en dat klopte. Na lang zoeken en navragen kwamen wij aan. Het ontvangst was redelijk, de vrouw sprak gebrekkig Engels. Het app leek schoon, maar toen onze zoon begon te kruipen werd hij meteen zwart. Dit heeft met de tegels te maken, zeiden ze. Dus neem genoeg kleren voor de kinderen mee! Er is wel een wasmachine aanwezig. Het zwembad is klein, maar groot genoeg voor iedereen. Op het eerst gezicht lijkt het app en het zwembad mooi, maar als je goed kijkt zijn er veel dingen niet in orde. De receptie is beperkt open en niet eens iedere dag. Geen horica aanwezig (je kan er zelfs geen ijsje halen). De omgeving was wel heel mooi. Ook het uitzicht vanaf ons app was top.

• 6evatco16-06-2011

Rustig gelegen maar het uitzicht viel tegen.

De meeste appartementen op het gelijkvloers hebben totaal geen zicht op de omgeving die toch mooi is. Vanop het terras wordt gekeken op beplanting (struiken en bomen) van het domein zelf. Moest de beplanting op de terrassen op een deftige manier onderhouden zijn dan zou het uitzicht prachtig zijn. helaas is dit niet het geval! Binnen enkele jaren zal dit ook het geval zijn met de bovenverdieping als de bomen niet worden gesnoeid. De apparatementen zijn voorzien van airco wat op zich een voordeel is zolang ge maar niet op het terras zit want daar hangt de motor met ventilator van het koelelement aan de muur wat toch een constant storend geluid voortbrengt in deze rustige omgeving. Bij ons appartement was dit zelfs gevaarlijk daar de beschermingkap buiten niet meer aanwezig was. De electrische leidingen lagen dus bloot! Het gras (voor zover ge van gras kunt spreken, lijkt meer op kruidentuin) is ook niet onderhouden. Ook de terras zelf was niet onderhouden. in iedere hoek ongedierte!

• 7m.g.11-10-2010

aangenaame verblijven

prima appartement. Hou wel rekening met de erg steile weg naar de bovenste appartementen,zonder parkeerruimte daar.

• 8Familie Peijnenburg31-07-2010

Complex met goed niveau.

Een mooi complex met een goede uitstraling. Ruime appartementen met goed terras. Het oogt allemaal nog redelijk nieuw en fris. Aanrader voor mensen die rust zoeken net buiten de drukke kuststrook. Complex ligt als het ware op de grens van kust en binnenland. Je kunt dus twee kanten op. Ook geschikt voor gezinnen met kleine kinderen: complex is veilig en het zembad is leuk. Minder geschikt voor tieners die vertier zoeken of omgang met leeftijdgenoten: beiden zijn niet voorhanden. Complex ligt op een berghelling dus een beetje rondzwerven in de buurt van het compex is er niet bij: te steil. Je bent dus volledig auto-gebonden. In de directe omgeving zijn geen winkels, restaurants ed te vinden. Zee en alle voorzieningen zijn echter met 10-15 autominuten te bereiken. Wij zaten er met twee tieners van 15 en 17 jaar. Na een dikke week uitrusten begonnen die het toch wel erg rustig te vinden. Wij waardeerden het goede niveau van het comlex en onze accomodatie en de rustige ligging.

• 8Herman18-06-2010

Mooi en rustig appartement

Met echtgenote geweest in het appartementencomplex Les Bastides de Grimaud nabij Grimaud. Het is een mooi complex in een prachtige omgeving. Is wel moeilijk te vinden met navigatieapparatuur. Is bij de beheerder een bekend probleem. Het appartement was ruim en schoon. Er is veel privacy. Op het terrein staan 7 appartementsgebouwen met daarin 6 of 7 appartementen. Het terrein loopt vrij steil omhoog. Er is een zwembad van ongeveer 15 bij 6 meter met een diepte van ongeveer 125 cm. Er zijn ruim voldoende goede ligstoelen aanwezig. In het appartement is een parasol voor gebruik daar en in het zwembad. Na de ingang tot het terrein zijn 2 parkeerterreinen met voldoende parkeergelegenheid. Buiten het complex is het lastig en gevaarlijk lopen over de aanliggende weg. Je bent aangewezen op eigen auto. Wij hebben daar echter bijzonder genoten van een heel plezierig en rustig verblijf.

Appartement Les Bastides de Grimaud info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij