Aparthotel Le Mazet des Mûres

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurPort Grimaud en Grimaud

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel Le Mazet des Mûres voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 33 reviews
+12/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 33 reviews
  • 9Waardering

Aparthotel info

Meer aparthotel infoTonen op kaart

34 Reviews over Le Mazet des Mûres

• 10Leon en Monique14-05-2019

Geweldig, voor herhaling vatbaar!

Mooie schone studio met heerlijk ontbijt en vriendelijke eigenaren. We hebben een fijne week gehad!

• 10Ben21-09-2018

Voor herhaling vatbaar!

Mooie rustige locatie op loopafstand van de zee en Port Grimaud. Zeer gastvrij. Rustige studio's die sfeervol en karakteristiek zijn ingericht. Goed ontbijt en altijd even een praatje met de nederlandse eigenaren Tom en Lieske die overigens veel talen spreken! We zijn er voor het 2e jaar en het voelt als thuiskomen! Mooie vakantie gehad en voor herhaling vatbaar. Bedankt Tom en Lieske 👍

• 10Judith Mattens11-09-2016

Bijzonder plekje in Zuid-Frankrijk!

Bij toeval deze geweldige locatie gevonden op de site van Chambres d'Hotes. Centraal gelegen tussen Saint-Tropez en Saint-Maxime. Dichtbij zee, maar je zit ook zo in het binnenland. Wij hadden Studio 5 en hebben daar heerlijk vertoefd. De enorme gastvrijheid van Tom en Lieske maakte de vakantie compleet. Goede tips van Tom gekregen waar te eten. Iedere dag het Franse ontbijt met vers brood, croissants, heerlijke jam en vers fruit, was een feestje. Mede door de humor van Tom ook veel gelachen!! Dank je wel Tom en Lieske.

• 10Gerty Hendriks21-08-2016

aan te bevelen

Een erg gezellig stel Tom en Lieske, de eigenaren. Eten, studio's , alles perfect en gezellig. Ze doen het op een manier die te omschrijven is als gewoon gewoon met voor ieder een persoonlijk randje. Ze hebben iedere dag voor elke gast wel maatwerktips! Er is geen negatieve opmerking te plaatsen, want die is er gewoon niet. Zeker een aanbeveler!! We gaan zeker terug!

• 10Marie-José en Hans28-05-2016

Gastvrijheid, accomodatie en ligging fantastisch.

Gastvrijheid kennen we van Tom en Lieske als uitbater van het restaurant Camping Le Domaine des Naiades; deze gastvrijheid was terug te vinden in hun eigen Chambre d'Hote. Wij hadden een kamer besproken. Ontbijt elke morgen perfect. Kamers zijn prima, en worden elke dag schoongemaakt. Eigen parkeergelegenheid is zeer ruim. Ligging tov van plaatsjes in de buurt is ideaal. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Er wordt alert gereageerd op reservering en betaling. Kortom een aanrader! Marie-José en Hans.

• 9Mirande06-05-2016

fantastische plek

Grimaud rustige B&B.

De B&B van Tom en Lieske is in een Franse villa in een rustige wijk van het dorp Grimaud bij Saint Tropez. De mooi ingerichte kamers hebben een balkon of grenzen aan de mediterane tuin met bomen. Het ontbijt is heerlijk in een gezamenlijke ruimte en er is een levendige conversatie met de gastheer en tussen de gasten van verschillende nationaliteiten. Na een actieve dag is het heerlijk bijkomen op deze rustige plek. Diverse mooie uitstapjes gedaan: met de boot naar St Tropez, mooie autorit door de Provence en bij de Gorges duVerdon, prachtig gewandeld en gefietst in de schitterende natuur. Het weer was heerlijk in het voorjaar.

• 10Ireen en Ad15-11-2015

Heel gezellig

Ons verblijf in Le Mazet was heel goed. Door Tom en Lieske zijn we erg gastvrij ontvangen. Wij verbleven in een studio, met net wat meer dan een kamer. Heel goed. Lopen naar het strand is goed te doen. In de omgeving veel te zien. Ook leuk zijn de tips van Tom. Wij komen hier zeker een keer terug.

• 9Jozien en Marco16-08-2015

Grimaud rustige B&B.

De B&B van Tom en Lieske van Straaten is gelegen in een oude villa in een stille wijk van het dorp Grimaud bij Saint Tropez. De mooi ingerichte kamers hebben een zeer ruim balkon, of grenzen aan de mediteraane tuin met bomen. In de ochtend wordt het ontbijt op relaxte wijze door de gastheer zelf verzorgd. Er is een levendige conversatie tussen de gasten van verschillende nationaliteiten. De rustige ligging van de B&B is een verademing na een dag op het drukke strand of en verblijf in het krankzinnige Saint Tropez, waar het leuk is maar altijd herrie.

• 9Mary Korthals Altes28-09-2014

Lekker bijkomen

Prachtige studio's en heerlijke tuin, Tom schakelt tijdens het ontbijt moeiteloos tussen het nederlands, frans, duits, engels en italiaans.

• 10Gwen01-07-2014

Het Franse vakantie gevoel.

Een top B&B aan de Cote 'd Azur. Heerlijke rustige omgeving. De eigenaars zijn zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Gezellige studio, elke dag schoongemaakt, elke dag schone handdoeken. Een heerlijk ontbijt met verse producten.

Aparthotel Le Mazet des Mûres info

Facilities