Camping Le Domaine des Naïades

Camping Le Domaine des Naïades
7,6

Domaine Le Bois de Dames is een geschikt verblijf voor stelletjes. Een Bed & Breakfast waar een gemoedelijke sfeer hangt. Schone kamers en een zwembad, verder weinig poespas. De eigenaren koken heerlijk en je eet met andere gasten op de binnenplaats. Een ideale plek voor rustzoekers. In de natuurlijke omgeving van Chantemerle Lès Grignan.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Domaine des Naïades voor je op een rij gezet:

63 reviews over Camping Le Domaine des Naïades in het Nederlands

Mooie camping . Overal dichtbij.

Ron Konter
16-9-2013

Mooie accommodatie met mooi zwembad en ligt centraal voor strand en diverse dorpjes en steden.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Super Camping!

Ernst-Jan
10-9-2013

Tweede jaar Domaine des Naiades, nu 2 weken en dat is goed bevallen. Slechts 900m van zee en een heerlijk zwembad. Camping wordt zeer strak geleid. Een troep Duitse gasten is tijdens ons verblijf van de camping verwijderd vanwege overlast! Klasse. Restaurant prima! Douches warm! Winkel duur en iedere avond wel iets te doen. Camping is een absolute aanrader. Wel meenemen ter overweging dat de kustweg altijd druk tot zeer druk is en dat een bezoek aan bv Castellane daardoor minimaal 2,5 uur kost.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

Veel van verwacht, helaas tegen gevallen.

E.
31-8-2013

Touroperatorcaravans erg ongezellig gelegen. Achteraan de camping, en lijkt wel of het daar nog in "aanbouw" is. Weinig begroeiing, en wij stonden ook nog eens ongezellig met het terras op zand/grind grond en langs de weg, waardoor je als er iemand langs rijd je zand hapt. Zwembad vonden wij ongezellig aan doen. Weinig animatie daar, en de lifeguards hadden er ook niet zo'n zin in. Die zat en meer met elkaar te praten, en eentje had zelfs haar eigen zoontje van een jaar of 4 meegenomen, en was dus meer daar mee bezig dan oog voor de gasten. Er liep ook regelmatig een klein kind van zo'n 3 jaar zonder zwemvleugeltjes blij het wedstrijdbad, en vind dat naast uiteraard de verantwoordelijkheid van die ouders, ook dat de lifeguards daar van wat moeten zeggen. De camping ligt wel vlak bij een super strand. De camping beneden aan de weg waren wij meer op te vinden dan op deze camping.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

Leuke vakantie gehad

Bea
22-8-2013

Wij verbleven eind juli 9 dagen op deze camping. Wij troffen het niet met onze kampeerplaats. Vrij klein en vol in de zon. Jammer want er waren echt hele mooie plaatsen bij. Wij zaten aan een zeer drukke straat waar veel bewoners van de mobilhomes langs kwamen om naar de winkel, het zwembad ed te gaan. Vanaf achteraan op de camping was het ruim 800 meter naar voren lopen. Vandaar dat vele autoverkeer. Het zwembad was lekker maar wel wat saai, alleen een rechthoekig bad, wel met olympische afmetingen en op het diepste gedeelte 3.90m diep. Wel twee grote glijbanen. Geen shorts en verder niets mee het water in. Het restaurant ziet er trendy uit en het eten was goed. Het toiletgebouw was netjes (maar invalidetoilet alleen per trap bereikbaar) en echt heeeeerlijk, zelf te regelen, warm water in de douches en afwas. Waardeloze en weinig wasmachines. Helaas altijd druk op de wegen rondom, dus zelfs naar de grote Geant altijd file rijden. Winkeltje op camping goed. Wifi voor € 25 per week.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 16 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie camping, van alles voorzien

Inez Nijmeijer
8-8-2013

Heerlijke camping in een mooie omgeving met in de zomer prachtig weer. Heerlijk zwembad wat zelfs met drukte nog niet vol is. Toiletgebouwen netjes. De kampeerplekken zijn mooi en door de terrassen heb je niet het gevoel dat de camping groot is. Tien minuten lopen naar het strand, heerlijk met de boot naar St. Tropez en een must: De stranden bij Ramatouelle, echt blauwe zee en kleine rotshoekjes om te snorkelen. Wij hebben niet in het restaurant gegeten, en de bediening savonds met de drankjes kon het allemaal niet aan. Tip: Eten bij het restaurant op het strand bij Prairies de la mer ( Wat ik overigens een vreselijk camping-dorp vond, wel netjes en schaduwrijk, maar echt mega!) Wel reserveren! De kinderen zagen wij de hele dag niet, badmeesters hielden goed overzicht bij het zwembad, erg fijn! Port Grimaud een erg leuk dorpje. Wij zijn hier twee weken geweest met eigen tent: Voordeel: Kampeergedeelte ligt vooraan op de camping. Alles lekker dichtbij. Na 23.00 is alles heerlijk stil.

Mooie camping

JSJD
13-10-2012

Mobile home geboekt rechtstreeks via site camping. Mooie caravan, netjes en schoon. Rustige plek gevraagd en ook gekregen. Camping is wel heel groot en druk maar onze plek had heel veel privacy. Personeel was aardig en behulpzaam. Bij zwembad zijn bedjes met een parasol te huur per halve of hele dag tegen o.i. lage prijs. Weg naar strand is best ver om te lopen, zeker met kleine kinderen op een hete dag. Campingwinkel was goed uitgerust maar erg duur. Wel lekker stokbrood. Langs de kustweg (5-10 min. met auto) ligt een grote Casino-supermarkt, een enorm complex waar je zo'n beetje alles kunt kopen. Leuke camping, zeker een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Geen 4 sterren waard, niet bruisend, wel rustig.

Barbara
26-8-2012

De eerste indruk van de camping is goed. Prachtige omgeving en vriendelijk personeel. Wij hadden een cottage rechtstreeks geboekt. Was luxe ingericht met 2 badkamers en nog zeer nieuw op een plaats met veel privacy. De kwaliteit van de inrichting was wat inferieur. De bedden waren erg hard. Bij de ingang is een zogenaamd animatiepleintje, waar ook auto's parkeren bij aankomst, met het restaurant, de receptie en een speelplaatsje dat donker is in de avond. Jeugd loopt er wat verloren rond en wordt ook niet enthousiast van een animateprogramma met een elvis-achtige cover zanger. Het sportveld bevindt zich achterin de camping en ziet er onverzorgt en vervallen uit. Is absoluut aan een opknapbeurt toe.Ook dit is niet verlicht, zoals de hele camping slecht verlicht is. Het zwembad is prima en het leek ons heerlijk om er banen te zwemmen in de ochtenduren, maar dat was alleen mogelijk tegen 6 euro betaling pp voor openingstijd. Tja, wat heb je danaan een wedstrijdbad met olympische afmeting.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Prima camping, met ruime plekken.

Familie uit Ede
30-7-2012

Ruim opgezette terras camping met prima zwembad. Verder zeer vriendelijke receptie en zeer behulpzaam. De mobile home's staan op mooie ruime plekken. Kustweg is wel erg druk in het hoogseizoen. Er is veel te zien in de omgeving. Grote supermarkt op 5 minuten rijden.

Prima camping

fam_lakke
28-7-2012

Terrassen camping met ongeveer 75% stacaravan en de caravan/tenten bijelkaar. Over het algemeen heeft iedere plek wel schaduw. Mieren na 2 dagen al in de caravan. Het sanitair van caravan/tent gedeelte is geweldig, de HELE dag is er een (buitengewoon vriendelijk) persoon die alles schoon en netjes houdt. Voor pubers is er weinig aansluiting, vanwege ontbreken ontmoetingspunt. Sportfaciliteiten (voetbal, basketbal en tafeltennis) staan ver weg tov receptie in de volle zon. Nodigt niet uit aan het meedoen van alleen maar franse activiteiten. Avond animatie is door het mini podium zeer minmaal en alleen frans.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jul 09 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima camping

Elakke
27-7-2012

Zo'n 2,5 week met caravan op deze camping gestaan. Hoofdzakelijk stacarvans met redelijk tot goeie plaatsen voor caravan/tent (meeste met schaduw). Sanitair tbv caravan/tent is geweldig, er loopt de hele dag iemand rond om alles schoon en netjes te houden. Nadeel weinig tot geen samenkomst van jeugd. Speel faciliteiten (voetbal, basketbal en tafeltennis) staan op uiterste puntje van de camping (tov receptie), in de volle zon. Alle activiteiten en vertoningen op mini podium in het frans. Restaurant nodigt niet uit tot eten. Pizza halen? Port Grimaud (2 km). Strandje? rijdt een stukje langs de kust en er is voldoende plaats

D-reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Betaalde wifiGehele hotel

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Op het terreinTuin
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Domaine des Naïades in Port Grimaud en Grimaud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Domaine des Naïades zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.