Camping Le Domaine des Naïades

Camping Le Domaine des Naïades
7,4

Domaine Le Bois de Dames is een geschikt verblijf voor stelletjes. Een Bed & Breakfast waar een gemoedelijke sfeer hangt. Schone kamers en een zwembad, verder weinig poespas. De eigenaren koken heerlijk en je eet met andere gasten op de binnenplaats. Een ideale plek voor rustzoekers. In de natuurlijke omgeving van Chantemerle Lès Grignan.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Domaine des Naïades voor je op een rij gezet:

63 reviews over Camping Le Domaine des Naïades in het Nederlands

aanrader!

maris
9-8-2015

wij komen al jaren in deze regio maar ik heb nog niet zón fijne camping meegemaakt. wij stonden gelukkig wel vooraan op de camping waardoor een klim ons dagelijks bespaard bleef. mooie schone sta caravan, mooi zwembad met schaduwplekken. geen gevecht om de stoelen. veel te doen voor jong en oud. veel uitstap mogelijkheden in de buurt. wel druk verkeer maar dat in het achterhoofd goed te doe. vriendelijk personeel. gewoon een fijne vakantie op een topcamping.

Mooie campingplaatsen op rustige camping

Chantal
7-8-2015

Op een rijtje de pluspunten Ruime kampeerplekken Rustig gelegen Mooi zwembad Per fiets naar strand en leuk plaatsje grimaud Mooie omgeving Schoon sanitair In omgeving schitterende baaien om te snorkelen

Minpunten Sanitair is verouderd Camping ligt op heuvel dus vooraan zitten is fijn Drukke wegen ( file) naar tropez en st. Maxime

Prima camping

Mikke
7-8-2015

Mooie camping met een groot zwembad en waterglijbanen. We hadden een prachtig plekje met vrij uitzicht. Neem wel mierengif mee, want ze marcheren met honderden door je tent of caravan als je er niks aan doet.

Fantastisch mooie camping!

Fam.
3-8-2015

We hebben dit jaar glamping gedaan in een premium mobile home. Je kunt er beter huisje tegen zeggen want dan komt deze accommodatie meer tot zijn recht. Prachtige grote tweepersoons slaapkamer, een driepersoons slaapkmr, twee badkamers en twee wc's. Grote veranda met stoelen en tafel en twee ligbedden. Er is wifi maar dat is maar voor 1 apparaat. Internet kun je het beste via je eigen provider doen, is goedkoper. Het zwembad is prachtig en wordt op een heerlijke temperatuur gehouden. Je krijgt elke week schone lakens en voor elke persoon 1 handdoek, dit vond ik wat weinig dus handig om zelf wat extra handdoeken mee te nemen. Het personeel bij de receptie is super vriendelijk, als je iets vraagt gaan ze meteen over tot actie. De camping is geschikt voor grotere kinderen, niet voor de allerkleinste. Als je naar het strand wil kun je het beste met de auto gaan of een elektrische fiets huren, dit ivm de berg die je op en af moet.

Mooie camping

Harry Wijnbergen
20-9-2014

Wij hebben drie weken gestaan op deze grote camping,de meeste plaatsen zijn door stacaravans opgevuld ik denk 75 procent. De plaatsen voor toercaravans zijn echter zeer ruim en liggen prachtig keuze met of zonder schaduw.De staat van het sanitair is bedenkelijk niet eens echt oud maar gewoon niet schoon en in september slecht verlicht.De staat van de camping is verder geweldig alle paden en struiken zijn in top conditie,het personeel achter de receptie is ronduit slecht ze kijken je amper aan wat jammer is voor een grote camping.Internet moet je kopen 25 euries voor een week onbegrijpelijk in deze tijd,dus niet aan beginnen neem een week pas bij je provider veel goedkoper. De ligging is prima 5 min van strand en alle mooie dorpjes dicht bij alles is te fietsen.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer mooie camping, aanrader voor jong en oud.

Cindy
15-9-2014

Prachtige locatie, gelegen tussen verschillende leuke dorpen in. Met de auto kan het druk zijn op de hoofdweg, grote aanrader is dan ook om een fiets mee te nemen! De camping heeft zeer ruime plekken, met wonderbaarlijke uitzichten tot Grimaud aan toe. Het zwembad is heerlijk vertoeven, niet te druk en genoeg ligbedden. Het strand is 15min lopen, echter ben je met de auto in een kwartier op nóg mooiere stranden.
Toiletgebouw is aan vervanging toe maar is prima, lekkere douche en wasgelegenheden. Het restaurant bij de camping is zeer mooi aangelegd, een mooie plek om te dineren. De super op de camping heeft vrijwel alles, kost wel aardig wat. Deze camping is de prijs meer dan waard!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

geweldige camping

gerrits
11-8-2014

Deze camping is geweldig.Het is er erg gezellig. Bij de ingang is een podium gebouwd waar iedere avond goede muziek gedraaid of live gespeeld wordt. Er is een voetbal veld maar die ligt wel achter op de camping. Wij waren blij dat we de fietsen bij ons hadden. Onze kinderen van 14 en 17 hebben zich hier met de andere Hollandse jongeren erg gezellig gehad. Het zwembad met de glijbanen zijn top. Het strand is erg goed te bereiken, te voet 15 minuten lopen of met de fiets (5 minuten). Daar is een hele flitsende camping waar je gebruik van kan maken. Met verschillende eetgelegenheden, bars en terrasjes. Het strand en de zee is geweldig met gewoon zand. De omgeving is erg mooi maar wel een tip neem fietsen mee, Er liggen namelijk goede fietspaden naar St-Tropez en Sante Maxime. We hebben er ronduit een geweldige vakantie gehad met veel zwemplezier, mooie excursies en veel zon!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Leuke Camping

Bas en Co
31-7-2014

Mooie stacaravan met geweldig uitzicht,Heerlijk rustig en mooi weer. Veel mieren en veel hoogteverschil en veel Nederlands publiek. Weinig speelplaatsjes. Animatieteam tot ongeveer 16 jaar daarna gaat de jeugd veelal naar de camping aan het strand waar een disco is. campingwinkel heeft een brede keus en lekker stokbrood.De supermarkten zijn op ongeveer 5 a 10 minuten rijden. Veel files maar dat is bekend in de zomer.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke camping!

Elena Ridderbos
19-7-2014

Net terug van een heerlijke vakantie op deze leuke camping! De camping is vrij groot, als je achteraan zit moet je wel een eind lopen naar het zwembad. Het strand ligt op 15 min lopen van het strand; prima te doen. Het zwembad mooi, schoon en groot. Wij zaten gelukkig vrij vooraan in een mooi chalet met airco. De camping is een prima uitvalbasis om leuke uitstapjes te maken in deze mooie omgeving.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 05 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastische plek

D.R.Drost
18-9-2013

Goed ontvangen door de meneer van touroperator, Wij hadden een stacaravan gehuurd ,prachtige caravan van een jaar oud. Leuk ingericht. Met airco en een leuke veranda en schaduwdoek waar je heerlijk kon zitten en genieten van het uitzicht. leuk zwembad met waterglijbanen. Personeel van de camping is behulpzaam, bij de receptie spreken ze goed Engels. Aan het begin van de camping, net voor de slagboom zit een kleine supermarkt waar je van alles kunt krijgen, wel aan de prijs. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de horeca op de camping. Wifi is beschikbaar voor een week € 25,- prima snelheid. Op 20 min, lopen ligt het zandstrand, via een onderdoorgang van de weg en over het terrein van een andere camping bereik je het strand. Prachtig helder water en een mooi uitzicht op de baai van st. Tropez.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 17 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Betaalde wifiGehele hotel

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Op het terreinTuin
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Domaine des Naïades in Port Grimaud en Grimaud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Domaine des Naïades zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.