Camping Le Domaine des Naïadessterstersterster

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Port Grimaud en Grimaud

7.8Goed

• 7.3Eetgelegenheden
  • 7.4Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Le Domaine des Naïades voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Meer camping info

Domaine Le Bois de Dames is een geschikt verblijf voor stelletjes. Een Bed & Breakfast waar een gemoedelijke sfeer hangt. Schone kamers en een zwembad, verder weinig poespas. De eigenaren koken heerlijk en je eet met andere gasten op de binnenplaats. Een ideale plek voor rustzoekers. In de natuurlijke omgeving van Chantemerle Lès Grignan.

335 reviews over Camping Le Domaine des Naïades

• 2017
    8Fam. Sall08-08-2017

Super locatie in mooi gebied.

Alles aanwezig voor mooie vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 7Familie uit Utrecht03-08-2017

Een heerlijk verblijf

Via een touroperator hadden we een goede ruime moderne accomodatie (met twee badkamers) op een zeer grote mooi beplante plek achter op de camping. De auto konden wij daar ook goed kwijt. De plek gaf veel privacy. Nadeel was wel dat het wel ver lopen was naar Port Grimaud of het strand, met kleine kinderen is dit eigenlijk geen optie. Leuke uitjes in de omgeving, zoals klimbos & kano-tochten. Camping zelf had een goed restaurant waar wij meerdere keren lekker hebben gegeten. Zwembad is schoon, groot en heerlijk. Speel mogelijkheden voor hele kleine kinderen zijn minimaal aanwezig.

• 1hilde25-07-2017

Nooit meer, frauduleuse website, bedriegers

De website en aangeboden mobil-homes stemmen niet overeen. Je bestelt en betaalt een confort plus en krijgt een standard met als optie mieren in de keuken, mieren op de frigo, mieren in de bedden, mieren in de kasten tussen je kledij, mieren mieren overal. De receptionisten lachen je uit, overroepen je. Eten in het restaurant moet je ook al niet doen want daar is het vergeven van de wespen. Het is onmogelijk te eten maar je moet wel je volledige rekening betalen.
    Het is een schande en de camping is volledig in strijd met de hygiëne wetgeving met de veiligheid. Als preventie-adviseur ben ik van oordeel dat deze met onmiddellijke ingang moet gesloten worden. Ik kan domaine des Naidades omschrijven als één grote klucht die enkel het geld uit je zakken halen om dan heel je vakantie te vernielen. Een vakantie waarvoor we toch een heel jaar gewerkt hebben.

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

• 8eddy gijsberts23-07-2017

prima accomodatie, weinig vertier voor oudere kids

we hadden een mobile home via touroperator. Prima en perfect inclusief airco. Schitterend 50 meter zwembad met glijbanen. Camping ligt 900 meter van strand, maar er rijdt de hele dag een shuttle bus die je daar naar toe brengt! super service. Door de opzet van de "camping" heb je weinig contact met andere mensen. Er is geen kampeergelegenheid en het park bestaat uit 450 mobile homes. Voor gezinnen met kids tot 10 jaar een prima plek, maar voor de wat oudere kinderen weinig tot geen vertier 's avonds. Ik miste de gezelligheid van het kamperen, maar de omgeving is schitterend.

• 9Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 7Mulder22-07-2017

Mooie camping!

Mooie camping, wel stijl vooral als je achteraan de camping je plekje hebt. De weg langs de kust is Megadruk telkens, dus als je erop uit wilt , vroeg op pad! Erg lekker gegeten bij restaurant op de camping zelf, met ook vriendelijke bediening! Minpuntje; Hygiëne toiletten bij zwembad . Wij kwamen later aan en moesten ons melden bij security (poolse man) helemaal geen engels dus even wat misverstanden. (verkeerde caravan aangewezen voor ons, dus om half 12 s'nachts nog verkassen na een lange rit!

Zeker een pluspunt; Bij problemen met je Mobile home (stroom, o.i.de.) binnen 5 minuten zijn ze er! Vriendelijke mensen bij receptie. Leuke animatie voor jong en oud.

• 6Staat v/h sanitair

• 8Inge09-05-2017

prima vakantie!

In de meivakantie 2 weken op dit park geboekt. Prima ontvangst. Konden zelfs een dag eerder komen, geen probleem. Hadden wel eerst even gebeld. De sta caravan zag er prima uit. Alles aanwezig. Dekens niet echt meer van deze tijd, maar met een dekbedovertrek prima te doen. Anders zelf dekbedden meenemen.Sanitair niet gebruikt. Kan daar dus niets over zeggen. Zwembad was heerlijk. 50 meter bad, zeker voor sporters ( triatleten)een aanrader. Kinderen hebben zich heerlijk vermaakt. Leuk om naar Port Grimaud te lopen via de andere camping en dan over het strand. Veel leuke plaatjes in de omgeving. Zeker de moeite waard in de meivakantie! Tip om fietsen mee te nemen, huren is best prijzig. Heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• Oude reviews

7kaatje14-08-2016

groot maar saai zwembad

Het zwembad is groot, maar niet echt gezellig. Gewoon een rechthoek, wel ruime afmetingen. Veel te weinig ligbedden in het hoogseizoen, en veel te weinig schaduw (geen parasols). Wij zaten helemaal achteraan de camping. Dat was best wel een eind lopen naar het zwembad in die hitte, en al helemaal een hele wandeling tot aan de zee (wij reden met de auto tot aan het rond punt). Verder een heerlijke maar drukke omgeving. Al bij al een leuk verblijf gehad, maar wij gaan niet meer terug naar deze camping. Fietsen waren handig geweest, maar het was erg duur om er te huren voor het hele gezin.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 6Guhly25-06-2016

Ongeïnteresseerd en chagrijnig

Het personeel in de winkel is gruwelijk chagrijnig. Tevens weet een portier/bewaker onze vakantie te verpesten door ons agressief te benaderen omdat onze auto enkele uren op de kampeerplaats naast onze mobilehome, dat al drie dagen onbezet was, heeft gestaan om te zonnen vóór ons huisje. Na een hapje te hebben gegeten kwamen we terug en zagen een camper naast onze auto op de kampeerplaats staan. Direct werd de auto 5 meter verder voor ons huisje geplaatst. De auto stond nog niet stil of een portier/bewaker kwam met een golfkarretje 'aan gescheurd', sprong eruit en brulde ons toe waar wij het lef vandaan hebben gehaald om de auto 3 dagen lang op de lege kampeerplaats te plaatsen. “Drie uur i.p.v. 3 dagen zult u bedoelen”. De man hield vol dat het drie dagen waren en wij eigenlijk ook voor deze plaats moeten betalen. Pisnijdig om voor leugenaar te worden uitgemaakt hebben we bij de directie een klacht ingediend. Tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Dit was eens maar nooit meer.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in september 2015

• 8Johan & Annette van den Dool11-02-2016

Fantastische camping, magnifieke omgeving !

Prachtige, rustige, nette, zeer mooie camping, grote staanplaatsen, altijd mooi weer, magnifieke omgeving, de doorgaande weg richting Sainte Maxime en Siant Tropez is wel erg druk, het makkelijkste om je te verplaatsen naar 1 van prachtige badplaatsen is per fiets. Wij zijn 11 jaar op deze camping geweest, de eerste 8 jaar met onze eigen caravan waar we op een, voor Franse begrippen, grote staanplaats stonden, de laatste 2 jaar hebben we een stacaravan De Luxe gehuurd, wel aan de prijs maar daar heb je dan wel wat voor. De naam zegt het het al, zeer luxe ingericht ! Kortom wil je echt een keer naar de Cote d'Azur dan is deze camping zeker een aanrader.

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8Meijer232231-08-2015

Prima

We hadden een prima stacaravan met genoeg ruimte. De camping lag vrij rustig, maar toch vlak bij de doorgaande weg en het strand. Iedere dag met de fiets naar het strand geweest. Fietsen huren kan op de camping (wel vrij prijzig). De doorgaande weg is extreem druk, dus even met de auto op pad is geen feest.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

25 tips over Camping Le Domaine des Naïades

• bdjee, 04-05-2014

Op de fiets is alles haalbaar. Grote supermarkt/warenhuis richting Saint Tropez. Het open strand richting St maxime is overdag en in de avonduren geen drukte. Bezoek vooral de markten in ST. Maxime en Saint Tropez

• Jos, 23-07-2012

Veel last van mieren gehad, dus mierenlokdoosjes meenemen.

• Jos, 24-07-2012

De stranden van Pampelonne zijn echt een aanrader, niet echt druk, mooie stranden en je doet er met de auto ca 10 minuten over vanaf de camping. De kans om een bekende BNN te scoren zijn daar het grootst ( club 55 )

43 vragen over Camping Le Domaine des Naïades

• Derk Dea Welbergen, 15-10-2018

Stacaravan

Vraag wie kan mij vertellen hoe de stacaravan Excellent van Roan is op camping Domaine des Naiades En is het wel leuk een camping zonder tour caravans of tenten . Bvb dank

• Wendy , 20-05-2018

Bbq

Mag je op deze camping wel met een gasbarbecue barbecuen?

• Silvia , 17-03-2018

Caravans Roan

Weet iemand iets over de ligging van de Roan stacaravans? Deze staan vrij vooraan op de camping, is dit nog wel een rustige plek? Met name benieuwd naar plek c05

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Betaalde wifiGehele hotel

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa