Camping Le Domaine des Naïades

Camping Le Domaine des Naïades
7,2

Domaine Le Bois de Dames is een geschikt verblijf voor stelletjes. Een Bed & Breakfast waar een gemoedelijke sfeer hangt. Schone kamers en een zwembad, verder weinig poespas. De eigenaren koken heerlijk en je eet met andere gasten op de binnenplaats. Een ideale plek voor rustzoekers. In de natuurlijke omgeving van Chantemerle Lès Grignan.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Domaine des Naïades voor je op een rij gezet:

Contact

257 reviews over Camping Le Domaine des Naïades in het Nederlands

prima vakantie!

Inge
9-5-2017

In de meivakantie 2 weken op dit park geboekt. Prima ontvangst. Konden zelfs een dag eerder komen, geen probleem. Hadden wel eerst even gebeld. De sta caravan zag er prima uit. Alles aanwezig. Dekens niet echt meer van deze tijd, maar met een dekbedovertrek prima te doen. Anders zelf dekbedden meenemen.Sanitair niet gebruikt. Kan daar dus niets over zeggen. Zwembad was heerlijk. 50 meter bad, zeker voor sporters ( triatleten)een aanrader. Kinderen hebben zich heerlijk vermaakt. Leuk om naar Port Grimaud te lopen via de andere camping en dan over het strand. Veel leuke plaatjes in de omgeving. Zeker de moeite waard in de meivakantie! Tip om fietsen mee te nemen, huren is best prijzig. Heerlijke vakantie gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie terrassencamping nabij Saint Tropez

Anne
7-5-2017

Wij waren hier in de meivakantie 2017, we hadden een stacaravan van touroperator geboekt. Er worden ook stacaravans door de camping zelf verhuurd. De camping ligt op een vrij steil terrein. Het team van touroperator is fantastisch, iedereen is erg enthousiast en hulpvaardig. Tegenover de receptie ligt een klein winkeltje waar stokbrood wordt verkocht, ook overige boodschappen zijn er verkrijgbaar. Let op dat er alleen betaalde wifi is op de camping; een dag kost € 8, een week € 25 per aansluiting. Je kunt wisselen van apparaat met de verkregen code, maar dan duurt het een kwartier voor de aansluiting weer werkt. Wij vinden het niet meer van deze tijd om te moeten betalen voor wifi, maar dat is op veel campings in Frankrijk nog steeds het geval!

Gereisd Met partner in april 2017

Canping dicht bij St. Tropez

Wilma
22-4-2017

Voor de eerste keer op deze camping beslist geen 4 sterren waard. Deze camping is geschikt om de omgeving te verkennen en port Grimaud is erg leuk. Er wordt weinig tot geen onderhoud gedaan. Zwembad is heerlijk. Wat ons opviel was dat er weinig security is. Ver van het strand als je op de camping achterin zit. Wel in het voorseizoen animatie ook voor de kids.

Gereisd Met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Alexandra, Accueil, Sun May 14 2017 09:44:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Wilma,

Thank you for sharing your experience.

On site, we have many security systems: For instance, Check-in with control of all identities (prior to arrival and at check-in) for each booking, a security guard is on site all night from 7pm till 6am, car access on site is done with an automatic car plate reader, at the pool we always have a lifeguard with a special license and our animations are supervised by a qualified team of employees. Kind regards

Geweldig!

Mariëlle
6-1-2017

We hebben genoten op deze camping. Zodanig dat we er nog een paar dagen aan vast geplakt hebben. Pluspunten: - Prima zwembad, soms even wachten op een ligbed, maar nooit lang. - Leuke animatie, ook van touroperator - Mooi uitzicht - Omgeving erg leuk, met de boot naar St Tropez en ook Monaco is geweldig. - Winkeltje en restaurant prima

Minpunten: - Snackbar beetje smoezelig - Vanaf het zwembad was het een hele klim naar onze stacaravan, maar daar wen je aan. - Geen overkapping stacaravan (touroperator), te weinig schaduw door alleen een parasol

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Sanitair onaanvaardbaar.

Gerda Scoliers
1-10-2016

Gelukkig hadden wij een uitstekende caravan van touroperator, want het sanitair was werkelijk beneden alle peil; verouderd, versleten, niet onderhouden, uit elkaar rammelende wasmachines. Op deze camping zouden wij het nooit aandurven om accommodatie van de camping te boeken. Een schande voor een 4-sterren camping.

Prachtige camping met een maar !

E Gelling
22-9-2016

Wij waren voor de tweede keer op deze camping en hebben wel een heerlijke tijd gehad,prachtige mooie plaatsen met schitterend uitzicht richting port grimaud. Wat ons erg tegen viel is de staat van het sanitair gebouw hier wordt echt niets meer aan gedaan in september hooguit eenmaal per dag een vies lapje er door,echt camping les naides schaam je hier voor dit is jullie mooie camping niet waardig. Dit werd na een klacht van mij iets vaker gedaan maar het hield niet over,ook de super bij de camping kijken ze niet aan wat een waardeloze lui zeg bah. Het internet op de camping is super snel maar veel te duur 30,- voor een week wel onbeperkte mb's. We gaan toch denken aan een andere camping voor volgend jaar.

Doe er je voordeel mee camping les Naides,mensen blijven anders weg .

Gereisd Met partner in september 2016

Leuk, maar eenmalig

lotje
28-8-2016

Camping is leuk maar niks bijzonders, zwembad is saai, je kan er niet gaan liggen, geen plaats. Door de diepte erg koud zelf in hoogseizoen. Erg jammer dat onze reisaanbieder ons weliswaar een super mooie caravan maar de laatste op de camping had toegewezen. Gevolg kinderen weinig aanspraak, en de afstanden breken op.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

groot maar saai zwembad

kaatje
14-8-2016

Het zwembad is groot, maar niet echt gezellig. Gewoon een rechthoek, wel ruime afmetingen. Veel te weinig ligbedden in het hoogseizoen, en veel te weinig schaduw (geen parasols). Wij zaten helemaal achteraan de camping. Dat was best wel een eind lopen naar het zwembad in die hitte, en al helemaal een hele wandeling tot aan de zee (wij reden met de auto tot aan het rond punt). Verder een heerlijke maar drukke omgeving. Al bij al een leuk verblijf gehad, maar wij gaan niet meer terug naar deze camping. Fietsen waren handig geweest, maar het was erg duur om er te huren voor het hele gezin.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Prima vermaakt, maar geen 4* waard...

S.Schrijver
2-8-2016

Een week verbleven op deze camping in juli met een tent. Bij aankomst viel ons de toegewezen plek tegen, weinig begroeiing en dicht bij de faciliteiten gelegen, dus wat lawaaiig. Daarentegen wel een ruime plek. Tijdens de communicatie met de camping is wel netjes aangegeven dat de plek weinig schaduw had, dus werd ons aangeraden om een zonneparaplu mee te nemen. De plek had in werkelijkheid wel wat schaduw, dus dat vonden we netjes. Daarnaast hadden we elke ochtend om half 7 last van een lossende vrachtwagen en veel tuinierswerkzaamheden (bladblazer) voor 8 uur. Daarnaast viel het sanitair tegen, verouderd en vaak koud water met douchen en met de afwas lauw water. Mede hierdoor vonden wij de prijs-/kwaliteitverhouding matig met een bedrag van €63,- per nacht. De animatie is goed geregeld voor zowel volwassenen als kinderen, afwisselend programma.

Een mooie omgeving met veel bezienswaardigheden. Leuk om met een bootje vanuit Port Grimaud naar Saint-Tropez te varen. Wij raden aan om vroeg op pad te gaan i.v.m. de drukte op de weg voor de camping. Een keer over een rit richting Saint Maxime van normaal 10 min, 45 min gedaan. Maar dat is bekend in deze streek. Het strand is te vinden op ca. 10 minuten lopen. Hiervoor moet je lopen door een andere camping (Prairies de La Mer, was voor ons even zoeken). Strand zelf is vrij smal, dus ook hierbij op tijd een plekje zoeken. Het zwembad is fijn en groot genoeg voor alle gasten. Er zijn weinig ligbedden, dus het wordt op de grond liggen als je niet voor 10 uur klaar wilt staan bij het zwembad voor het handdoekje leggen.

Een leuk restaurantje is te vinden in het oude stadscentrum van Grimaud bij L'ecurie de la Marquise. Heerlijk eten tegen een betaalbare prijs, waarbij de eigenaar een fantastische service levert (op z'n Frans). Daarnaast is op een klein halfuurtje rijden een fijne wijnboer te vinden; Domaine des Beaucas. Heerlijke lokale wijnen.

Al met al een fijne vakantie gehad, maar voor ons is deze camping niet voor herhaling vatbaar. Houdt je niet zo van de drukte, dan zouden wij aanraden om wat meer naar het binnenland te gaan, want druk is het aan de kust zeker.

Gereisd Met partner in juli 2016

het was weer een zeer vertrouwd verblijf

Fransien van Griensven
28-6-2016

Mobielhome had vele kleine gebreken,parasol vies en te klein en kapot.lampen stuk veranda versleten rond de mobielhome smerig.meer onderhoud is wel nodig.

D-reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Betaalde wifiGehele hotel

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Op het terreinTuin
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Domaine des Naïades in Port Grimaud en Grimaud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Domaine des Naïades zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.