Camping Le Domaine des Naïadessterstersterster

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Port Grimaud en Grimaud

7.9Goed

• 7.4Eetgelegenheden
  • 7.4Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Le Domaine des Naïades voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Domaine Le Bois de Dames is een geschikt verblijf voor stelletjes. Een Bed & Breakfast waar een gemoedelijke sfeer hangt. Schone kamers en een zwembad, verder weinig poespas. De eigenaren koken heerlijk en je eet met andere gasten op de binnenplaats. Een ideale plek voor rustzoekers. In de natuurlijke omgeving van Chantemerle Lès Grignan.

335 reviews over Camping Le Domaine des Naïades

• 9Fam. Engels30-08-2017

Goede verblijf

Net terug van een goede vakantie. Wij hadden deze geboekt bij touroperator en de mensen hebben ons goed ontvangen, ook al waren wij een uur vroeger dan voorzien. De caravan was proper en er waren voldoende voorzieningen. En ja er waren een paar mieren maar dat wisten wij van uit het verleden. Gewapend met de spuitbus in de hand was dit probleem snel opgelost. Ook de tafelpoten ingespoten en de hele vakantie geen last gehad van mieren. Wie echt last van mieren heeft gehad moet eens nakijken hoe men geleefd heeft. De mogelijkheid tot meeneem maaltijden is zeker een pluspunt, niet duur en lekker. Min punt de water temperatuur van de douche was niet constant en daar moet men aan werken. De camping was net en de water temperatuur van het zwembad ideaal voor verkoeling. Als we de camping een tip zouden geven is het voorzien in ritten naar Monaco, Cannes dit is simpel te regelen. In plaats van die in ons ogen nutteloze pendel naar het strand. Wij zijn altijd te voet naar het strand geweest (wij zijn geen 20 meer en hadden daar geen last van, slechts 15 min. stappen). Zouden wij nog een derde keer terug gaan? Ja zeker en ook boeken bij touroperator.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Bart28-08-2017

Heel goed. Zeer mooie streek

De kookuitrusting was niet echt geschikt voor een groter gezin (5 personen). 1 pan, enkel steelpannen geen 'gewone' kookpotten, de cafétière kwam altijd los, de afloop was verstopt. Maar bon, het was schitterend weer, persooneel vriendelijk, zwembad heel goed, animatie was aangenaam (iets minder eentalig frans 's avonds zou denk ik beter zijn gezien het grote aantal engelsen, nederlanders en vlamingen, maar we zijn in Frankrijk natuurlijk). Toch een aanrader.

• 6Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 8Wouter Spit27-08-2017

Heerlijke Camping

Algemeen: Fijne terras camping met mooie ruime plekken, heerlijke zwembaden voor (jonge) kinderen en leuke glijbanen. Camping was ruim opgezet op een heuvel dus wel een stukje lopen naar Winkeltje, Zwembad en Speeltuintje.

Plus: Ruime plekken, Uitzicht op heuvel, Locatie (vlakbij strand, port grimaud, grimaud, st. Tropez, etc), Netheid van de camping, Goede pizzeria (om te eten of mee te nemen), Campingwinkel net buiten camping. Min: Sommige plekken hebben weinig schaduw, Flinke loopafstanden, Zwembaden alleen geschikt voor zwemmers of kleine kinderen (tot 5 jaar), Maar 1 (bovendien zeer kleine) speeltuin.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Familie Jo515-08-2017

Mooie, nette camping met alleen maar stacaravans

Wij hebben in een stacaravan van een touroperator gezeten. Deze caravans zijn nieuw sinds mei 2017 en van alle gemakken voorzien (airco, vaatwasser, sommigen zelfs met lounge set). Ze liggen vooraan op de camping en bieden voldoende privacy. Het gastpaar dat de caravans verzorgt, was in dit seizoen een Nederlands echtpaar, dat heel vriendelijk en behulpzaam was. Vanuit de camping rijdt er een busje dat je richting strand brengt of retour. Het busje rijdt van 10 tot 13 uur en van 16 tot 19 uur. Je moet dan nog een klein stukje over een andere camping lopen. Maar ook lopend is de gehele afstand goed te doen. Het zwembad is groot en schoon. Heerlijk voor een verkoelende duik. De glijbanen zijn wel aardig. De strandbedjes rondom het zwembad zijn veelal bezet in het hoogseizoen. Maar met een beetje geluk heb je er toch snel eentje voor jezelf. Van restaurant, bar of afhaalmogelijkheid hebben we geen gebruik gemaakt. Bij onze caravan zat een mooie gasgrillplaat. Dus elke avond zomers barbecueën. De wifi is duur: €25 per week, €15 per 3 dagen of €8 per dag (1 apparaat tegelijk, door wisselen wel mogelijk, zonder problemen). De mieren zie je buiten, maar ook soms binnen lopen, klein soort. Ze kriebelen alleen, maar als ze in je caravan lopen is niet zo prettig om te zien en niet zo smakelijk voor je voedsel. Ze zijn gelukkig gemakkelijk te bestrijden. Koop een spuitbus in de winkel of zet lokdoosjes neer. Het winkeltje biedt alles wat je nodig hebt, maar is prijziger dan de grote supermarkten in de omgeving. Vers stokbrood de hele dag en dat is betaalbaar! Géant is een hele grote supermarkt, richting St. Tropez, die echt alles heeft. Port Grimaud is makkelijk te voet te bereiken via strand en vandaar uit gaat een veerboot naar St. Tropez. Een leuk uitstapje. Verder hebben we Monaco bezocht, maar dat ligt toch nog op ongeveer twee uur rijden. Dit komt zeker door het feit dat de strandweg (St. Maxime - St. Tropez) in het hoogseizoen erg druk is. De camping ligt op enige afstand van de drukke weg, dus van verkeer geen last. Groot voordeel is dat de camping erg rustig is, vooral 's avonds na 22.30 uur. Heerlijk! De animatie is niet aan ons besteed, maar was niet uitbundig of fantastisch. Voor oudere kinderen geen swingende feesten of activiteiten. Maar dat zorgt dan juist weer voor de rust voor anderen. Kortom: De ligging en omgeving van de camping vonden we prachtig. De accommodatie erg luxe. Wij kwamen heerlijk tot rust, met alle gemakken die wij wensen voor onze zomervakantie. Zon, zwemmen, zee, comfort en rust.

• 8Fam. Sall08-08-2017

Super locatie in mooi gebied.

Alles aanwezig voor mooie vakantie.

• 8Staat v/h sanitair

• 5Fam Boere08-08-2017

Geen 4 sterren waard

Zwembad niet geschikt voor kinderen jonger dan 8,je kan er niet staan begint bij 1,20 diep. Animatie redelijk maar spreken alleen Frans,zo ook de shows in de avond. Slecht bar en restaurant personeel,brengen totaal geen sfeer,spreken alleen Frans en zijn onderbezet en chagrijnig. Wel goed, dicht bij mooi stadje port Grimaud,

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 7Familie uit Utrecht03-08-2017

Een heerlijk verblijf

Via een touroperator hadden we een goede ruime moderne accomodatie (met twee badkamers) op een zeer grote mooi beplante plek achter op de camping. De auto konden wij daar ook goed kwijt. De plek gaf veel privacy. Nadeel was wel dat het wel ver lopen was naar Port Grimaud of het strand, met kleine kinderen is dit eigenlijk geen optie. Leuke uitjes in de omgeving, zoals klimbos & kano-tochten. Camping zelf had een goed restaurant waar wij meerdere keren lekker hebben gegeten. Zwembad is schoon, groot en heerlijk. Speel mogelijkheden voor hele kleine kinderen zijn minimaal aanwezig.

• 8Eetgelegenheden

• 8Do30-07-2017

Leuke plek

Leuke plek. Via een touroperator een mobile home geboekt (huisjes beginnen met een C (aanrader)). Via andere aanbieders de accomodaties echt minder. Of de wat luxere van euro Camps (huisjes beginnen met een R en dichtbij de kinderanimatie). Wij zaten beetje aan t begin en dan is het niet zo steil. Ben je slecht ter been of met hele kleine kindjes dan niet boeken of vooraan boeken. Heb je wat grotere kids, neem skate board of stepje mee. Lekker crossen door het park! Heeft een winkeltje met van alles. Naar het strand een klein stukje lopen dan onder een bruggetje door via een andere camping. Leuk voetbalveld/basketbal veld. Zwembad is perfect voor zwemmers. Ook aan de kleintjes is gedacht. Je mag er alleen niet eten. Wel leuk restaurantje bij het zwembad. Ach en mieren zijn er altijd. Je moet gewoon 2x per dag aanvegen en je tafel schoon achter laten anders heb je inderdaad mieren. Maar dat is overal zo!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 1hilde25-07-2017

Nooit meer, frauduleuse website, bedriegers

De website en aangeboden mobil-homes stemmen niet overeen. Je bestelt en betaalt een confort plus en krijgt een standard met als optie mieren in de keuken, mieren op de frigo, mieren in de bedden, mieren in de kasten tussen je kledij, mieren mieren overal. De receptionisten lachen je uit, overroepen je. Eten in het restaurant moet je ook al niet doen want daar is het vergeven van de wespen. Het is onmogelijk te eten maar je moet wel je volledige rekening betalen.
    Het is een schande en de camping is volledig in strijd met de hygiëne wetgeving met de veiligheid. Als preventie-adviseur ben ik van oordeel dat deze met onmiddellijke ingang moet gesloten worden. Ik kan domaine des Naidades omschrijven als één grote klucht die enkel het geld uit je zakken halen om dan heel je vakantie te vernielen. Een vakantie waarvoor we toch een heel jaar gewerkt hebben.

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

• 8eddy gijsberts23-07-2017

prima accomodatie, weinig vertier voor oudere kids

we hadden een mobile home via touroperator. Prima en perfect inclusief airco. Schitterend 50 meter zwembad met glijbanen. Camping ligt 900 meter van strand, maar er rijdt de hele dag een shuttle bus die je daar naar toe brengt! super service. Door de opzet van de "camping" heb je weinig contact met andere mensen. Er is geen kampeergelegenheid en het park bestaat uit 450 mobile homes. Voor gezinnen met kids tot 10 jaar een prima plek, maar voor de wat oudere kinderen weinig tot geen vertier 's avonds. Ik miste de gezelligheid van het kamperen, maar de omgeving is schitterend.

• 6Eetgelegenheden

25 tips over Camping Le Domaine des Naïades

• bdjee, 04-05-2014

Op de fiets is alles haalbaar. Grote supermarkt/warenhuis richting Saint Tropez. Het open strand richting St maxime is overdag en in de avonduren geen drukte. Bezoek vooral de markten in ST. Maxime en Saint Tropez

• Jos, 23-07-2012

Veel last van mieren gehad, dus mierenlokdoosjes meenemen.

• Jos, 24-07-2012

De stranden van Pampelonne zijn echt een aanrader, niet echt druk, mooie stranden en je doet er met de auto ca 10 minuten over vanaf de camping. De kans om een bekende BNN te scoren zijn daar het grootst ( club 55 )

43 vragen over Camping Le Domaine des Naïades

• Derk Dea Welbergen, 15-10-2018

Stacaravan

Vraag wie kan mij vertellen hoe de stacaravan Excellent van Roan is op camping Domaine des Naiades En is het wel leuk een camping zonder tour caravans of tenten . Bvb dank

• Wendy , 20-05-2018

Bbq

Mag je op deze camping wel met een gasbarbecue barbecuen?

• Silvia , 17-03-2018

Caravans Roan

Weet iemand iets over de ligging van de Roan stacaravans? Deze staan vrij vooraan op de camping, is dit nog wel een rustige plek? Met name benieuwd naar plek c05

Camping Le Domaine des Naïades info

• Aantal sterrensterstersterster
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Betaalde wifiGehele hotel

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa