Camping Le Domaine des Naïades

• 7.4Staat v/h sanitair

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

Domaine Le Bois de Dames is een geschikt verblijf voor stelletjes. Een Bed & Breakfast waar een gemoedelijke sfeer hangt. Schone kamers en een zwembad, verder weinig poespas. De eigenaren koken heerlijk en je eet met andere gasten op de binnenplaats. Een ideale plek voor rustzoekers. In de natuurlijke omgeving van Chantemerle Lès Grignan.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Domaine des Naïades voor je op een rij gezet:

335 reviews over Camping Le Domaine des Naïades

• 2018
    7Jennifer03-08-2018

Prima vakantie gehad!

Ruim opgezet, schoon, nette caravan. Winkel met ruim assortiment en ruime openingstijden. We zaten heel ver achterin... 650m lopen naar de uitgang van de camping ! Strand op 2 km lopen. Voor tieners weinig te doen

• 7Staat v/h sanitair

• 8Steven Orens16-07-2018

Super vakantie en super service touroperator!

Gezellige camping. waar zowel de mensen van de camping alsook de mensen van touroperator super vriendelijk en behulpzaam zijn. Ook is de camping mooi en verzorgd. Ik wil meegeven dat deze camping niet geschikt is voor mensen die moeilijk te been zijn. Aangezien je naar het zwembad/winkeltje/infobalie soms een fikse wandeling moet doen en de weg er naartoe heuvelachtig is. We kwamen op deze camping voor de tweede maal en een derde keer is niet uitgesloten ;)

• 8Marian07-07-2018

Aanrader !

Leuke terras camping, lekker rustig, wij hadden mooi uitzicht. Sta caravan was schoon en van alles voorzien wat je nodig hebt. Restaurant op de camping is top! Gezellig personeel, goed betaalbaar en lekker eten. Jammer dat er s avonds niet veel te doen was. Gunstig gelegen om leuke plaatsen te bezoeken. Wij waren er eind juni / begin juli maar je merkte al dat het erg druk begon te worden. Deze camping is zeker een aanrader !!

• 8Guus02-07-2018

Mooie caravan op een prachtige camping. Aanrader!

Gezellige camping, goede faciliteiten. Mooi gelegen tussen St. Tropez en St. Maxime. De caravan was mooi en deze had een mooie veranda. Het enige minpuntje was dat de waterdruk laag was en de regelbaarheid van de warmte van het water lastig was.

• 8Eetgelegenheden

• 8Gea Wassen17-06-2018

Gezellig.

Gezellige familie camping met vriendelijk personeel. Het strand bevindt zich op loopafstand. In het voorseizoen was er weinig animatie.

• 7Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Met vrienden

• 7Charlotte29-05-2018

Prima maar niet geweldig.

Wij hadden premium huisje voor 6 p. Via camping geboekt. Deze liggen het verste weg, 900 m van zwembad/restaurant enz. Er is geen gras oid omheen, enkel scherpe steentjes, dus om het huisje spelen was voor de kids niet top. Huisje zelf was keurig. Erbij inbegrepen zitten WiFi, handdoeken en bedlinnen, 1x p wk gewisseld, maar dat komen ze allen doen als je erom gaat vragen (op de 8ste dag). Douche was koud, aangegeven maar het isniet verholpen.. met kleine kids dus niet top. Uitzicht is mooi, het is een rustige camping, vonden wij fijn! Zwembad en peuterbad zijn verwarmd, dit was ook heel fijn in mei. Restaurant is prima en goed betaalbaar en winkeltje heeft groot assortiment, wel heel beperkt open(voorseizoen). Omgeving is prachtig maar idd druk (kustweg st Maxime-st Tropez nu al veel files). Fietsen huren op de camping kan, maar veel te weinig met een kinderzitje. Verder kregen we niet echt een gastvrij gevoel door alle strenge regels

• 6Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 7Eugenie20-05-2018

Leuke camping. Mooi gelegen.

Het is een terrassencamping. Dus voor mensen die wat slechter te been zijn is het moeilijker begaanbaar. De meesten terrassen van de caravans kijken mooi uit. Wij hadden een 6 persoonscaravan. Netjes. Schoon. 2 badkamers en 3 slaapkamers. Genoeg ruimte om je auto erbij te zetten. Gas BBQ staan klaar. Zwembad zeer goed verwarmt. Was een zaligheid. 2 leuke lange glijbanen. Gezellig terras. Wij zaten in het midden van de camping. Alles te voet was goed te doen. Maar zit je verder weg. Dan zijn zwembad zee wel ver. Naar de zee loop je in 15 min. Nu in mei was de temperatuur oké om er naar toe te lopen. Maar in de zomer zal het erg warm. Je loopt langs een weg omlaag. Straat over en over een andere camping loop je richting zee. Port grimaud erg mooi stadje. Daar loop je in 15 min naar toe. Erg leuk. Omgeving in mei al druk. Wat geeft het straks in de zomer. Ik zou er nog een keer terug gaan.

• 7Theo04-05-2018

Mooie camping met prima zwembad

Ruimte in de woning prima. De TV en WiFi was slecht. Restaurant ook niet top.

• 5Eetgelegenheden

Met vrienden

• 6Anoniem03-01-2018

Het was wel oké

De camping was alles best goed. In het restaurant op de camping kon je erg lekker eten. Het zwembad was ook wel goed alleen weinig ligbedden. Wij hadden een stacaravan en die was niet schoon en overal zaten mieren. En het strand was erg ver lopen. Er reed wel een shuttlebus alleen die was vaak erg vol.

• 5Staat v/h sanitair

• 2017
    8Bernadette16-11-2017

Mooie, nette camping in mooie omgeving

De camping is heel mooi en netjes. Zwembad is ruim en het peuterbad is goed verzorgd en afgesloten. In het restaurant kan je goed eten voor redelijke prijzen. Wij hadden een stacaravan geboekt via touroperator en dit is zeker voor herhaling vatbaar! De stacaravan was keurig verzorgd en schoon en alles was aanwezig. Met kleine kinderen is de veranda ook ideaal omdat deze volledig afgesloten kan worden. Het enige nadeel voor ons was dat voor ons het kamp van touroperator stond waarvan we in het begin heel veel geluidsoverlast hadden, vooral 's avonds laat keiharde muziek (dit kan je verwachten op een jongerencamping, niet op een familiecamping). Na een aantal keer klagen zijn ze verplaatst en hebben we hier gelukkig geen last meer van gehad. De camping ligt op loopafstand van een mooi strand en in de omgeving zijn genoeg uitstapjes te doen. Je moet wel altijd via de drukke weg dus daar moet je wel rekening mee houden.

Met jonge kinderen

25 tips over Camping Le Domaine des Naïades

• bdjee, 04-05-2014

Op de fiets is alles haalbaar. Grote supermarkt/warenhuis richting Saint Tropez. Het open strand richting St maxime is overdag en in de avonduren geen drukte. Bezoek vooral de markten in ST. Maxime en Saint Tropez

• Jos, 23-07-2012

Veel last van mieren gehad, dus mierenlokdoosjes meenemen.

• Jos, 24-07-2012

De stranden van Pampelonne zijn echt een aanrader, niet echt druk, mooie stranden en je doet er met de auto ca 10 minuten over vanaf de camping. De kans om een bekende BNN te scoren zijn daar het grootst ( club 55 )

43 vragen over Camping Le Domaine des Naïades

• Derk Dea Welbergen, 15-10-2018

Stacaravan

Vraag wie kan mij vertellen hoe de stacaravan Excellent van Roan is op camping Domaine des Naiades En is het wel leuk een camping zonder tour caravans of tenten . Bvb dank

• Wendy , 20-05-2018

Bbq

Mag je op deze camping wel met een gasbarbecue barbecuen?

• Silvia , 17-03-2018

Caravans Roan

Weet iemand iets over de ligging van de Roan stacaravans? Deze staan vrij vooraan op de camping, is dit nog wel een rustige plek? Met name benieuwd naar plek c05

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Betaalde wifiGehele hotel

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa