Camping Le Domaine des Naïades

• 7.4Staat v/h sanitair

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

Domaine Le Bois de Dames is een geschikt verblijf voor stelletjes. Een Bed & Breakfast waar een gemoedelijke sfeer hangt. Schone kamers en een zwembad, verder weinig poespas. De eigenaren koken heerlijk en je eet met andere gasten op de binnenplaats. Een ideale plek voor rustzoekers. In de natuurlijke omgeving van Chantemerle Lès Grignan.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Domaine des Naïades voor je op een rij gezet:

335 reviews over Camping Le Domaine des Naïades

• 7Jarne12-07-2019

Leuk.

2 weken op deze camping geweest, leuke tijd geweest. De Nederlandse animators Bjorn en Justin waren supertof. Jammer dat er 's avonds niet veel te doen was.

Met vrienden

• 8T. Vromen02-05-2019

Prima mooie en rustige locatie met veel te zien in de omgeving

• 6Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 8Riny Maas12-04-2019

Tevreden vakantie vieren met touroperator

Perfecte camping met een goede organisatie

• 9Staat v/h sanitair

• 2018
    8X van Rooij29-09-2018

Geweldig

Service van touroperator op camping des Naiades was prima. Winkeltje had altijd vers brood, goed gesorteerd. Zwembad en glijbanen fantastisch. Uitzicht vanaf onze caravan was prachtig.

• 9Eetgelegenheden

• 7A.P. Van Zanten20-09-2018

Mooie camping, geen aandacht voor veiligheid gast

Mooie camping, waar in de weken dat wij er waren (1e helft september), aan bepaalde veiligsheidsaspecten geen enkele aandacht besteed werd. Zo deed in een aantal delen van de camping de straatverlichting het niet. En werd niet gerepareerd, ondanks herhaald verzoek van diverse gasten. Ook het hek naar het grote 50 m bad stond altijd open. De sluiting functioneerde niet meer. De controle van de caravan door de medewerkers van touroperator kon ook beter. Drie kapotte lampen waren bij aankomst defect en de keukeninventaris was onvolledig.

• 7Staat v/h sanitair

• 4Arthur16-09-2018

Alles mooi behalve schoonheid....

17 uur achter de stuur en hellaas kregen wij een vies camping dus eerst ff zelf schoonmaken.... Jammer touroperator, eerste keer teleurgesteld.... verder mooie plek om te ontrusten, ongeveer 2km van de strand, zwembad alleen met strakke zwembroek dus niet geweest jammer.

• 3Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

• 8Janita25-08-2018

Nette mooie camping

Nette camping. Wij zaten achterin en hadden veel privacy. Er was voldoende animatie voor de kinderen maar dit gaf geen overlast in de avond. Naar het strand lopen was met jonge kinderen best nog wel een eindje. De laatste paar dagen hebben we daarom de auto gepakt. Port Grimaud leuk en voldoende parkeergelegenheid in de avond.
    Speeltuin op de camping weinig bijzonders. Zwembad fijn en groot. Frejus goed te doen en mooie stad. De markt is daar ook leuk. Kortom wel aanrader maar zelf kies ik een volgende keer liever voor een camping of appartement welke meer op loopafstand van alles ligt, bijvoorbeeld restaurantjes, strand. Restaurant was lopend niet te doen met jonge kinderen. De wegen zijn ook druk maar dat wisten we van te voren. Gebied is mooi.

• 7Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 8Geert20-08-2018

Rustig en zeer aangename camping

Groot zwembad Niets op aan te merken

• 7carla4717-08-2018

Anders

• 4joke15-08-2018

nooit meer

Deze camping heeft geen sfeer. De gehele crew was erg jong en onervaren. vriendelijkheid is ook niet hun sterkste kant er kon geen lach af. caravan was vies schimmel in de douche en de koelkast hebben we af laten voeren. vuilnis kon maar op een plek worden weg gegooid. camping winkel was prima personeel aardig die hadden er zin in! alles was bij de uitgang gesitueerd, zwembad , speeltuintje ( was erg gedateerd ) animatie team en restaurant (waarvan de loungeset kussens gewoonweg smerig waren ) het zwembad had veel te weinig bedjes je kun dus op steen gaan zitten. vond de camping geen topper en zeker geen 4 sterren waard. voor ons nooit meer deze camping

• 1Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

25 tips over Camping Le Domaine des Naïades

• bdjee, 04-05-2014

Op de fiets is alles haalbaar. Grote supermarkt/warenhuis richting Saint Tropez. Het open strand richting St maxime is overdag en in de avonduren geen drukte. Bezoek vooral de markten in ST. Maxime en Saint Tropez

• Jos, 23-07-2012

Veel last van mieren gehad, dus mierenlokdoosjes meenemen.

• Jos, 24-07-2012

De stranden van Pampelonne zijn echt een aanrader, niet echt druk, mooie stranden en je doet er met de auto ca 10 minuten over vanaf de camping. De kans om een bekende BNN te scoren zijn daar het grootst ( club 55 )

43 vragen over Camping Le Domaine des Naïades

• Derk Dea Welbergen, 15-10-2018

Stacaravan

Vraag wie kan mij vertellen hoe de stacaravan Excellent van Roan is op camping Domaine des Naiades En is het wel leuk een camping zonder tour caravans of tenten . Bvb dank

• Wendy , 20-05-2018

Bbq

Mag je op deze camping wel met een gasbarbecue barbecuen?

• Silvia , 17-03-2018

Caravans Roan

Weet iemand iets over de ligging van de Roan stacaravans? Deze staan vrij vooraan op de camping, is dit nog wel een rustige plek? Met name benieuwd naar plek c05

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Betaalde wifiGehele hotel

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa