Camping Le Domaine des Naïades

• 7.4Staat v/h sanitair

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

Domaine Le Bois de Dames is een geschikt verblijf voor stelletjes. Een Bed & Breakfast waar een gemoedelijke sfeer hangt. Schone kamers en een zwembad, verder weinig poespas. De eigenaren koken heerlijk en je eet met andere gasten op de binnenplaats. Een ideale plek voor rustzoekers. In de natuurlijke omgeving van Chantemerle Lès Grignan.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Domaine des Naïades voor je op een rij gezet:

335 reviews over Camping Le Domaine des Naïades

• 9Marije18-07-2007

Ben hier met mijn ouders in het voorseizoen geweest!En hebben het erg naar onze zin gehad! Het zwembad mooi schoon en verwarmd en met toezicht!! Dat je er niet mag roken en drinken plus eten vind ik alleen maar hygienisch{Terwijl ik zelf wel rook! Strand is inderdaad een stukje lopen,maar ach dat is juist leuk,het heeft wel wat! Winkeltje beneden is ook ok,elke ochtend vers brood gehaald,plus iets verderop de winkel Paul{Heerlijke broodjes. Ons stacaravan was matig niet erg schoon,en de bedden waren vreselijk!! Het restaurant was prima leuke aardige bediening al is de eigenaar van het restaurant wel eigenaardig en een beetje vreemd!! De dorpjes nabij Port Grimaud erg gezellig en mooi En ik hou juist van die drukte,dat weet j eals je hier een camping boekt!! Het is namelijk een toeristische plaats!! Maar deze camping is echt een aanrader,zou er zo nog een keer heen gaan,vooral omdat het zwembad zo geweldig lekker was,en het strand erg mooi en schoon helder water!!

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Alleenreizend

Go4Holiday.nl
Go4Holiday.nl

25 tips over Camping Le Domaine des Naïades

• bdjee, 04-05-2014

Op de fiets is alles haalbaar. Grote supermarkt/warenhuis richting Saint Tropez. Het open strand richting St maxime is overdag en in de avonduren geen drukte. Bezoek vooral de markten in ST. Maxime en Saint Tropez

• Jos, 23-07-2012

Veel last van mieren gehad, dus mierenlokdoosjes meenemen.

• Jos, 24-07-2012

De stranden van Pampelonne zijn echt een aanrader, niet echt druk, mooie stranden en je doet er met de auto ca 10 minuten over vanaf de camping. De kans om een bekende BNN te scoren zijn daar het grootst ( club 55 )

43 vragen over Camping Le Domaine des Naïades

• Derk Dea Welbergen, 15-10-2018

Stacaravan

Vraag wie kan mij vertellen hoe de stacaravan Excellent van Roan is op camping Domaine des Naiades En is het wel leuk een camping zonder tour caravans of tenten . Bvb dank

• Wendy , 20-05-2018

Bbq

Mag je op deze camping wel met een gasbarbecue barbecuen?

• Silvia , 17-03-2018

Caravans Roan

Weet iemand iets over de ligging van de Roan stacaravans? Deze staan vrij vooraan op de camping, is dit nog wel een rustige plek? Met name benieuwd naar plek c05

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Betaalde wifiGehele hotel

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa