Camping Le Domaine des Naïades

Camping Le Domaine des Naïades
7,2

Domaine Le Bois de Dames is een geschikt verblijf voor stelletjes. Een Bed & Breakfast waar een gemoedelijke sfeer hangt. Schone kamers en een zwembad, verder weinig poespas. De eigenaren koken heerlijk en je eet met andere gasten op de binnenplaats. Een ideale plek voor rustzoekers. In de natuurlijke omgeving van Chantemerle Lès Grignan.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Domaine des Naïades voor je op een rij gezet:

Contact

23 reviews over Camping Le Domaine des Naïades in het Nederlands

carla47
17-8-2018
Gereisd Anders in augustus 2018

Een heerlijke relaxcamping met prima zwembad voor grote en

Ilona straatman
6-5-2016

Een heerlijke relaxcamping met prima zwembad voor grote en kleine kinderen. Allés is heel netjes en s choon.

Gereisd Anders in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

supermooie omgeving,prima camping

m de boer
6-10-2014

Omdat het hier een zgn. terrassencamping betreft zijn er plekken met een fantastisch uitzicht.Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Bij klachten waren ze er snel om het op te lossen.Prachtig zwembad.

Gereisd Anders in Sat Sep 13 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke, gezellige Camping

Scarlett-Jane
13-9-2013

Een prima camping. Netjes onderhouden. Tijdens ons verblijf in het begin van Juli gingen zij net de bomen snoeien. Dit was 1 dag wel met geluidsoverlast. Verder een net, groot en diep zwembad. Leuke glijdbanen ideaal voor kinderen. Ligging is goed, wel een stukje lopen van het strand maar zeker goed te doen. Wij vonden het personeel in het restaurant/bar erg onvriendelijk. Vooral de oudere dame achter de bar. In het frietkot stond daarentegen wel weer een hele vriendelijke jonge knul die erg zijn best deed om het de gasten het naar hun zin te maken. Die kon ook engels. Aan de receptie erg vriendelijk en behulpzaam. Onze staancaravan stond helemaal aan het begin van de camping dus erg mooi gelegen. Hier was helemaal niks mis mee, alles erop en eraan. Wij zaten met zijn vieren in een vijf persoonshuisje. Wij vonden het een prima, leuke camping!!

Gereisd Anders in juli 2013
2007

Zijn in mei 2007 op deze camping geweest

RSA
9-7-2007

Zijn in mei 2007 op deze camping geweest. Een zeer rommelige camping (het groen op de camping wordt zeer slecht onderhouden). De staat van het sanitair is vreselijk slecht. Dat het oud is, is een feit, maar maak het dan wel schoon. Wij verbleven hier in het voorseizoen en het was al een vieze bende. Wil niet weten hoe het er in het hoogseizoen uitziet !!! Deze camping voert 4-sterren, maar die zijn ze zeker niet waard.

Gereisd Anders in juli 2007

Net terug van een vakantie in Domaine des Naiades

Fam. Steenis
27-6-2007

Net terug van een vakantie in Domaine des Naiades. Erg leuke camping, ligt vlakbij Port Grimaud en het strand is te voet bereikbaar. Inderdaad wel een steile weg terug. Caravan gehuurd via touroperator. Best een leuke caravan, maar niet de allermooiste. Er stonden mooiere caravans via Carazur. Camping zelf is gezellig, de caravans staan niet te dicht op elkaar. Het eten van het restaurant op de camping is prima, ook afhaal.

Zwembad is groot, maar vonden wij niet zo leuk, je mag er niet eten/drinken, met slippers lopen,roken etc etc.

Zodra je de camping afrijdt is het wel druk op de weg, gelukkig zaten wij in het voorseizoen, maar hou rekening met files in het hoogseizoen !

Verder is deze camping een aanrader !

Gereisd Anders in juni 2007

2006

Zijn eind augustus 2006 op de camping geweest

O v Lotringen
13-9-2006

Zijn eind augustus 2006 op de camping geweest. Hadden rechtstreeks een stacaravan geboekt, en die zijn prima. Schoon, grote koelkast met vriesvak, 4 gaspitten, altijd warm water. Ondanks het einde van het seizoen waren de mensen aan de receptie en in de winkel erg aardig. 1 ochtend hadden we geen warm water, omdat de gastank leeg was, binnen 5 minuten gasfles verwisseld. Strand is te voet goed te doen, weg naar de camping loopt wel redelijk steil op. Erg mooie omgeving, zowel het binnenland als de kust de moeite. Sanitair op de camping kan ik niks over zeggen omdat wij eigen sanitair hadden.

Gereisd Anders in Wed Sep 13 2006 12:48:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We zijn hier de laatste 2 weken van augustus geweest

Marleen
2-9-2006

We zijn hier de laatste 2 weken van augustus geweest. Geen enkel minpunt voor de camping. Goede ligging (uitstapjes naar St Tropez, en St Maxime.Mooi zwembad en schoon sanitair op de camping. Zeker een aanrader...

Gereisd Anders in Sat Sep 02 2006 12:03:20 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wij zijn er de eerste 2 weken van juli 2006 geweest

wilma
23-7-2006

wij zijn er de eerste 2 weken van juli 2006 geweest. Een geweldige mooie camping met een supermooi zwembad echt heerlijk. vlakbij de prachtige zee, we gaan zeker nog een keer terug. En met de goedkope lidl en de ED in de buurt valt het allemaal erg mee. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. zeker een aanrader.

Gereisd Anders in Sun Jul 23 2006 00:20:29 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn hier meivakantie 2005 geweest

Yvonne
24-5-2006

Wij zijn hier meivakantie 2005 geweest. Mooi gelegen camping in het groen en tegen een berg. Wij hadden een stacaravan gehuurd van Canvas. De caravans van de camping zelf hebben de mooiste staanplaatsen. Zwembad is erg groot en heerlijk verwarmd in het voorseizoen. Wel jammer was dat de glijbaan niet altijd open was. Brood van de campingwinkel vonden wij wat minder, dat haalden we altijd bij een broodkraam langs de weg naar Port Grimaud. Camping is goed gelegen om diverse uitstapjes te doen naar o.a. Saint-Tropez. Voor onze 2 jongens hebben ze daar een supergave Dino-minigolf. Camping is een aanrader.

Gereisd Anders in Wed May 24 2006 14:52:24 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Betaalde wifiGehele hotel

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Op het terreinTuin
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Domaine des Naïades in Port Grimaud en Grimaud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Domaine des Naïades zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.