Camping Le Domaine des Naïades

Camping Le Domaine des Naïades
7,2

Domaine Le Bois de Dames is een geschikt verblijf voor stelletjes. Een Bed & Breakfast waar een gemoedelijke sfeer hangt. Schone kamers en een zwembad, verder weinig poespas. De eigenaren koken heerlijk en je eet met andere gasten op de binnenplaats. Een ideale plek voor rustzoekers. In de natuurlijke omgeving van Chantemerle Lès Grignan.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Domaine des Naïades voor je op een rij gezet:

Contact

11 reviews over Camping Le Domaine des Naïades in het Nederlands

Gezellig.

Gea Wassen
17-6-2018

Gezellige familie camping met vriendelijk personeel. Het strand bevindt zich op loopafstand. In het voorseizoen was er weinig animatie.

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie camping met prima zwembad

Theo
4-5-2018

Ruimte in de woning prima. De TV en WiFi was slecht. Restaurant ook niet top.

Gereisd Met vrienden in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijne rustige camping

bdjee
4-5-2014

Fijne rustige en vooral schone camping. Zeer ruime plaats voor caravan/tent of camper. Het uitzicht vanaf de staanplaats is geweldig. Animatie genoeg voor kinderen en livemuziek tot in de late uurtjes voor de volwassenen. Voor de mensen die echt rust willen is de maand september een aanrader! Kortom, een top camping!!

Gereisd Met vrienden in september 2013

D-reizen

Mooie camping wel veel hoogteverschil

petra2248
2-10-2013

Mooie camping vlakbij strandjes en leuke plaatsjes Hadden een prima mobile home van Carazur met overdekte veranda Zelfs in oktober nog genoeg te doen en lekker weer Port Grimaud echt een aanrader

Gereisd Met vrienden in september 2013

Met wat aanpassingen voor herhaling vatbaar

jhb
28-7-2010

Mooi plek, stacaravan had voor die prijs iets luxer mogen zijn. Absoluut geen schaduw vriendelijke plekken een veranda bij zo'n stacaravan is toch wel gewenst. Zeker een airco mag niet ontbreken in zo'n tropisch gebied. Hele winter de tijd om er aan te bouwen!!!! Verder ruime plekken.

Gereisd Met vrienden in juli 2010

slecht

klara
18-7-2010

De camping met vrienden bezocht,maar dit is geen 4 stereen waard!Heb al op veel 4 sterren campings gestaan met name in italie,maar wat deze camping verstaat onder 4 sterren.....werd niet goed schoongemaakt hooguit maar 1 maal daags,het geheel zag er onverzorgd uit,achterstallig onderhoud.Vuilnishoop helemaal aan het eind van de camping na de stacaravans ricting voetbalveld,animatieveld.Loop daar maar eens rond!Een hond van een gast(roma's)die een vaste plaats hebben in de buurt van het zwembad helemaal achteraan,aan een ketting de hele dag,soms zonder eten en drinken en in de brandende zon!Gewoon weg schandalig

Gereisd Met vrienden in juli 2010

restaurant top!

Dusch
7-10-2009

We zijn hier met 4 vrienden een weekje geweest geboekt via een touroperator, jammer dat deze caravans helemaal achter op t park staan en je ver een veel heuvels moet lopen. prachtige omgeving. Zwembad top mannen alleen in strake zwembroek. supermarkt binnen 10 min rijden ( als er geen file is) winkel bij camping prima lekker stokbrood. restaurant echt een aanrader, heerlijk voor weinig geld!! caravan prima, stond alleen in de zon vervelend als het 40 graden is, krap met 4 volw. vooral de douche geen goede kraan, wisselend heel koud en heel warm.

Gereisd Met vrienden in oktober 2009

heerlijke camping

Fam. Lansink
3-8-2009

Zojuist teruggekeerd van onze vakantie. Deze camping is ons prima bevallen. De stacaravan was ruim, netjes en schoon. De caravans staan op ruime plaatsen, lekker onder de bomen. Personeel erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Het restaurant is goed, ook erg prettig is dat hier nederlanders werken. Omgeving is prachtig. De kustweg is erg druk maar dat weet je vooraf! Wij, 2 gezinnen met samen 4 kinderen, hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in juli 2009
2008

Mooie centraal gelegen camping.

Dorine
9-7-2008

Gisteren teruggekomen en hebben het er prima gehad!! Ligt op gunstige afstand van st-tropez en st-maxime. De weg naar beide plaatsen is erg druk maarja je hebt vakantie en de omgeving is prachtig. Wij hebben niets gemerkt van de zwembadtijden dat zou in het hoogseizoen anders zijn. Voor jonge kinderen tot 6 jaar zou er wel iets meer te doen mogen zijn, kleine speeltuin , simpel kinderbadje. De stacaravan was prima net zoals de plek. Wij komen hier zeker nog wel weer.

Gereisd Met vrienden in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Wij zijn hier in de zomer van 2006 voor 3 weken geweest

Elvira
23-11-2007

Wij zijn hier in de zomer van 2006 voor 3 weken geweest. Minpunten: hoofdweg zeer druk, altijd lange files. Erg strenge regels in het zwembad. Last van erg veel mieren gehad! Voor ons was het een leuke vakantie. Idd weinig tot geen animatie voor de kinderen, maar wij hebben ons zo ook kostelijk vermaakt. Op de camping veel rust en als we drukte wilden, gingen we van de camping af. Wij wilden graag in de omgeving van St. Tropez om daar het 1 en ander te zien. Dat kon op een redelijke camping voor een nog redelijke prijzen. (vergeleken met de omgeving)

Gereisd Met vrienden in november 2007

D-reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Betaalde wifiGehele hotel

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Op het terreinTuin
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Domaine des Naïades in Port Grimaud en Grimaud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Domaine des Naïades zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.