Camping Le Domaine des Naïades

Camping Le Domaine des Naïades
7,2

Domaine Le Bois de Dames is een geschikt verblijf voor stelletjes. Een Bed & Breakfast waar een gemoedelijke sfeer hangt. Schone kamers en een zwembad, verder weinig poespas. De eigenaren koken heerlijk en je eet met andere gasten op de binnenplaats. Een ideale plek voor rustzoekers. In de natuurlijke omgeving van Chantemerle Lès Grignan.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Domaine des Naïades voor je op een rij gezet:

Contact

63 reviews over Camping Le Domaine des Naïades in het Nederlands

T. Vromen
2-5-2019

Prima mooie en rustige locatie met veel te zien in de omgeving

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Nette mooie camping

Janita
25-8-2018

Nette camping. Wij zaten achterin en hadden veel privacy. Er was voldoende animatie voor de kinderen maar dit gaf geen overlast in de avond. Naar het strand lopen was met jonge kinderen best nog wel een eindje. De laatste paar dagen hebben we daarom de auto gepakt. Port Grimaud leuk en voldoende parkeergelegenheid in de avond.
Speeltuin op de camping weinig bijzonders. Zwembad fijn en groot. Frejus goed te doen en mooie stad. De markt is daar ook leuk. Kortom wel aanrader maar zelf kies ik een volgende keer liever voor een camping of appartement welke meer op loopafstand van alles ligt, bijvoorbeeld restaurantjes, strand. Restaurant was lopend niet te doen met jonge kinderen. De wegen zijn ook druk maar dat wisten we van te voren. Gebied is mooi.

Prima maar niet geweldig.

Charlotte
29-5-2018

Wij hadden premium huisje voor 6 p. Via camping geboekt. Deze liggen het verste weg, 900 m van zwembad/restaurant enz. Er is geen gras oid omheen, enkel scherpe steentjes, dus om het huisje spelen was voor de kids niet top. Huisje zelf was keurig. Erbij inbegrepen zitten WiFi, handdoeken en bedlinnen, 1x p wk gewisseld, maar dat komen ze allen doen als je erom gaat vragen (op de 8ste dag). Douche was koud, aangegeven maar het isniet verholpen.. met kleine kids dus niet top. Uitzicht is mooi, het is een rustige camping, vonden wij fijn! Zwembad en peuterbad zijn verwarmd, dit was ook heel fijn in mei. Restaurant is prima en goed betaalbaar en winkeltje heeft groot assortiment, wel heel beperkt open(voorseizoen). Omgeving is prachtig maar idd druk (kustweg st Maxime-st Tropez nu al veel files). Fietsen huren op de camping kan, maar veel te weinig met een kinderzitje. Verder kregen we niet echt een gastvrij gevoel door alle strenge regels

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

D-reizen

Mooie, nette camping in mooie omgeving

Bernadette
16-11-2017

De camping is heel mooi en netjes. Zwembad is ruim en het peuterbad is goed verzorgd en afgesloten. In het restaurant kan je goed eten voor redelijke prijzen. Wij hadden een stacaravan geboekt via touroperator en dit is zeker voor herhaling vatbaar! De stacaravan was keurig verzorgd en schoon en alles was aanwezig. Met kleine kinderen is de veranda ook ideaal omdat deze volledig afgesloten kan worden. Het enige nadeel voor ons was dat voor ons het kamp van touroperator stond waarvan we in het begin heel veel geluidsoverlast hadden, vooral 's avonds laat keiharde muziek (dit kan je verwachten op een jongerencamping, niet op een familiecamping). Na een aantal keer klagen zijn ze verplaatst en hebben we hier gelukkig geen last meer van gehad. De camping ligt op loopafstand van een mooi strand en in de omgeving zijn genoeg uitstapjes te doen. Je moet wel altijd via de drukke weg dus daar moet je wel rekening mee houden.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2017

Heerlijke Camping

Wouter Spit
27-8-2017

Algemeen: Fijne terras camping met mooie ruime plekken, heerlijke zwembaden voor (jonge) kinderen en leuke glijbanen. Camping was ruim opgezet op een heuvel dus wel een stukje lopen naar Winkeltje, Zwembad en Speeltuintje.

Plus: Ruime plekken, Uitzicht op heuvel, Locatie (vlakbij strand, port grimaud, grimaud, st. Tropez, etc), Netheid van de camping, Goede pizzeria (om te eten of mee te nemen), Campingwinkel net buiten camping. Min: Sommige plekken hebben weinig schaduw, Flinke loopafstanden, Zwembaden alleen geschikt voor zwemmers of kleine kinderen (tot 5 jaar), Maar 1 (bovendien zeer kleine) speeltuin.

Geen 4 sterren waard

Fam Boere
8-8-2017

Zwembad niet geschikt voor kinderen jonger dan 8,je kan er niet staan begint bij 1,20 diep. Animatie redelijk maar spreken alleen Frans,zo ook de shows in de avond. Slecht bar en restaurant personeel,brengen totaal geen sfeer,spreken alleen Frans en zijn onderbezet en chagrijnig. Wel goed, dicht bij mooi stadje port Grimaud,

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Leuke plek

Do
30-7-2017

Leuke plek. Via een touroperator een mobile home geboekt (huisjes beginnen met een C (aanrader)). Via andere aanbieders de accomodaties echt minder. Of de wat luxere van euro Camps (huisjes beginnen met een R en dichtbij de kinderanimatie). Wij zaten beetje aan t begin en dan is het niet zo steil. Ben je slecht ter been of met hele kleine kindjes dan niet boeken of vooraan boeken. Heb je wat grotere kids, neem skate board of stepje mee. Lekker crossen door het park! Heeft een winkeltje met van alles. Naar het strand een klein stukje lopen dan onder een bruggetje door via een andere camping. Leuk voetbalveld/basketbal veld. Zwembad is perfect voor zwemmers. Ook aan de kleintjes is gedacht. Je mag er alleen niet eten. Wel leuk restaurantje bij het zwembad. Ach en mieren zijn er altijd. Je moet gewoon 2x per dag aanvegen en je tafel schoon achter laten anders heb je inderdaad mieren. Maar dat is overal zo!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Geweldig!

Mariëlle
6-1-2017

We hebben genoten op deze camping. Zodanig dat we er nog een paar dagen aan vast geplakt hebben. Pluspunten: - Prima zwembad, soms even wachten op een ligbed, maar nooit lang. - Leuke animatie, ook van touroperator - Mooi uitzicht - Omgeving erg leuk, met de boot naar St Tropez en ook Monaco is geweldig. - Winkeltje en restaurant prima

Minpunten: - Snackbar beetje smoezelig - Vanaf het zwembad was het een hele klim naar onze stacaravan, maar daar wen je aan. - Geen overkapping stacaravan (touroperator), te weinig schaduw door alleen een parasol

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Leuk, maar eenmalig

lotje
28-8-2016

Camping is leuk maar niks bijzonders, zwembad is saai, je kan er niet gaan liggen, geen plaats. Door de diepte erg koud zelf in hoogseizoen. Erg jammer dat onze reisaanbieder ons weliswaar een super mooie caravan maar de laatste op de camping had toegewezen. Gevolg kinderen weinig aanspraak, en de afstanden breken op.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

aardige camping voor buiten het hoogseizoen

marcel
20-6-2016

veel chalets, staan soms wel kort op elkaar, verder prima chalet met airco. nu was de bezetting rustig, in hoogseizoen lijkt het met niets. vlakbij strand, met kleine kinderen moet je eigenlijk wel met auto, kustweg is wel superdruk.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2016

D-reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Betaalde wifiGehele hotel

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Op het terreinTuin
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Domaine des Naïades in Port Grimaud en Grimaud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Domaine des Naïades zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.