Camping Le Domaine des Naïades

Camping Le Domaine des Naïades
7,4

Domaine Le Bois de Dames is een geschikt verblijf voor stelletjes. Een Bed & Breakfast waar een gemoedelijke sfeer hangt. Schone kamers en een zwembad, verder weinig poespas. De eigenaren koken heerlijk en je eet met andere gasten op de binnenplaats. Een ideale plek voor rustzoekers. In de natuurlijke omgeving van Chantemerle Lès Grignan.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Domaine des Naïades voor je op een rij gezet:

126 reviews over Camping Le Domaine des Naïades in het Nederlands

Twijfelachtig

Neven Van Briel
12-7-2019

Negatieve punten: - bbq stond nog aan wanneer we aankwamen en was loeiend heet - er was geen bakpan aanwezig - er lag glas in de zetel - er waren geen deksels aanwezig voor de kookpotten

Positieve: - veel animatie - gezellig

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

T. Vromen
2-5-2019

Prima mooie en rustige locatie met veel te zien in de omgeving

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Nette mooie camping

Janita
25-8-2018

Nette camping. Wij zaten achterin en hadden veel privacy. Er was voldoende animatie voor de kinderen maar dit gaf geen overlast in de avond. Naar het strand lopen was met jonge kinderen best nog wel een eindje. De laatste paar dagen hebben we daarom de auto gepakt. Port Grimaud leuk en voldoende parkeergelegenheid in de avond.
Speeltuin op de camping weinig bijzonders. Zwembad fijn en groot. Frejus goed te doen en mooie stad. De markt is daar ook leuk. Kortom wel aanrader maar zelf kies ik een volgende keer liever voor een camping of appartement welke meer op loopafstand van alles ligt, bijvoorbeeld restaurantjes, strand. Restaurant was lopend niet te doen met jonge kinderen. De wegen zijn ook druk maar dat wisten we van te voren. Gebied is mooi.

nooit meer

joke
15-8-2018

Deze camping heeft geen sfeer. De gehele crew was erg jong en onervaren. vriendelijkheid is ook niet hun sterkste kant er kon geen lach af. caravan was vies schimmel in de douche en de koelkast hebben we af laten voeren. vuilnis kon maar op een plek worden weg gegooid. camping winkel was prima personeel aardig die hadden er zin in! alles was bij de uitgang gesitueerd, zwembad , speeltuintje ( was erg gedateerd ) animatie team en restaurant (waarvan de loungeset kussens gewoonweg smerig waren ) het zwembad had veel te weinig bedjes je kun dus op steen gaan zitten. vond de camping geen topper en zeker geen 4 sterren waard. voor ons nooit meer deze camping

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Prima vakantie gehad!

Jennifer
3-8-2018

Ruim opgezet, schoon, nette caravan. Winkel met ruim assortiment en ruime openingstijden. We zaten heel ver achterin... 650m lopen naar de uitgang van de camping ! Strand op 2 km lopen. Voor tieners weinig te doen

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Super vakantie en super service touroperator!

Steven Orens
16-7-2018

Gezellige camping. waar zowel de mensen van de camping alsook de mensen van touroperator super vriendelijk en behulpzaam zijn. Ook is de camping mooi en verzorgd. Ik wil meegeven dat deze camping niet geschikt is voor mensen die moeilijk te been zijn. Aangezien je naar het zwembad/winkeltje/infobalie soms een fikse wandeling moet doen en de weg er naartoe heuvelachtig is. We kwamen op deze camping voor de tweede maal en een derde keer is niet uitgesloten ;)

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Prima maar niet geweldig.

Charlotte
29-5-2018

Wij hadden premium huisje voor 6 p. Via camping geboekt. Deze liggen het verste weg, 900 m van zwembad/restaurant enz. Er is geen gras oid omheen, enkel scherpe steentjes, dus om het huisje spelen was voor de kids niet top. Huisje zelf was keurig. Erbij inbegrepen zitten WiFi, handdoeken en bedlinnen, 1x p wk gewisseld, maar dat komen ze allen doen als je erom gaat vragen (op de 8ste dag). Douche was koud, aangegeven maar het isniet verholpen.. met kleine kids dus niet top. Uitzicht is mooi, het is een rustige camping, vonden wij fijn! Zwembad en peuterbad zijn verwarmd, dit was ook heel fijn in mei. Restaurant is prima en goed betaalbaar en winkeltje heeft groot assortiment, wel heel beperkt open(voorseizoen). Omgeving is prachtig maar idd druk (kustweg st Maxime-st Tropez nu al veel files). Fietsen huren op de camping kan, maar veel te weinig met een kinderzitje. Verder kregen we niet echt een gastvrij gevoel door alle strenge regels

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Leuke camping. Mooi gelegen.

Eugenie
20-5-2018

Het is een terrassencamping. Dus voor mensen die wat slechter te been zijn is het moeilijker begaanbaar. De meesten terrassen van de caravans kijken mooi uit. Wij hadden een 6 persoonscaravan. Netjes. Schoon. 2 badkamers en 3 slaapkamers. Genoeg ruimte om je auto erbij te zetten. Gas BBQ staan klaar. Zwembad zeer goed verwarmt. Was een zaligheid. 2 leuke lange glijbanen. Gezellig terras. Wij zaten in het midden van de camping. Alles te voet was goed te doen. Maar zit je verder weg. Dan zijn zwembad zee wel ver. Naar de zee loop je in 15 min. Nu in mei was de temperatuur oké om er naar toe te lopen. Maar in de zomer zal het erg warm. Je loopt langs een weg omlaag. Straat over en over een andere camping loop je richting zee. Port grimaud erg mooi stadje. Daar loop je in 15 min naar toe. Erg leuk. Omgeving in mei al druk. Wat geeft het straks in de zomer. Ik zou er nog een keer terug gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het was wel oké

Anoniem
3-1-2018

De camping was alles best goed. In het restaurant op de camping kon je erg lekker eten. Het zwembad was ook wel goed alleen weinig ligbedden. Wij hadden een stacaravan en die was niet schoon en overal zaten mieren. En het strand was erg ver lopen. Er reed wel een shuttlebus alleen die was vaak erg vol.

Mooie, nette camping in mooie omgeving

Bernadette
16-11-2017

De camping is heel mooi en netjes. Zwembad is ruim en het peuterbad is goed verzorgd en afgesloten. In het restaurant kan je goed eten voor redelijke prijzen. Wij hadden een stacaravan geboekt via touroperator en dit is zeker voor herhaling vatbaar! De stacaravan was keurig verzorgd en schoon en alles was aanwezig. Met kleine kinderen is de veranda ook ideaal omdat deze volledig afgesloten kan worden. Het enige nadeel voor ons was dat voor ons het kamp van touroperator stond waarvan we in het begin heel veel geluidsoverlast hadden, vooral 's avonds laat keiharde muziek (dit kan je verwachten op een jongerencamping, niet op een familiecamping). Na een aantal keer klagen zijn ze verplaatst en hebben we hier gelukkig geen last meer van gehad. De camping ligt op loopafstand van een mooi strand en in de omgeving zijn genoeg uitstapjes te doen. Je moet wel altijd via de drukke weg dus daar moet je wel rekening mee houden.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2017

D-reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Betaalde wifiGehele hotel

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Op het terreinTuin
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Domaine des Naïades in Port Grimaud en Grimaud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Domaine des Naïades zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.