Camping Le Domaine des Naïades

Camping Le Domaine des Naïades
7,4

Domaine Le Bois de Dames is een geschikt verblijf voor stelletjes. Een Bed & Breakfast waar een gemoedelijke sfeer hangt. Schone kamers en een zwembad, verder weinig poespas. De eigenaren koken heerlijk en je eet met andere gasten op de binnenplaats. Een ideale plek voor rustzoekers. In de natuurlijke omgeving van Chantemerle Lès Grignan.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Domaine des Naïades voor je op een rij gezet:

114 reviews over Camping Le Domaine des Naïades in het Nederlands

Erg goed

Freddy
19-7-2019

Hele fijne vakantie gehad op domaine des naiades in Grimaud. Geboekt via touroperator. De caravan was door Ian en Wendy fantastisch schoongemaakt. Nog nooit zo meegemaakt. Fijne camping voor het tweede jaar. Hopen volgend jaar weer te komen in zo een schone caravan ( vivaldi). Winkel prima met een groot assortiment, ovenvers stokbrood, goede pizza’s bij de afhaal, fantastisch zwembad met verwarmd water en mooie glijbanen. Aardig personeel op de hele camping.

Tevreden vakantie vieren met touroperator

Riny Maas
12-4-2019

Perfecte camping met een goede organisatie

Gereisd Met partner in september 2018

Geweldig

X van Rooij
29-9-2018

Service van touroperator op camping des Naiades was prima. Winkeltje had altijd vers brood, goed gesorteerd. Zwembad en glijbanen fantastisch. Uitzicht vanaf onze caravan was prachtig.

D-reizen

Mooie camping, geen aandacht voor veiligheid gast

A.P. Van Zanten
20-9-2018

Mooie camping, waar in de weken dat wij er waren (1e helft september), aan bepaalde veiligsheidsaspecten geen enkele aandacht besteed werd. Zo deed in een aantal delen van de camping de straatverlichting het niet. En werd niet gerepareerd, ondanks herhaald verzoek van diverse gasten. Ook het hek naar het grote 50 m bad stond altijd open. De sluiting functioneerde niet meer. De controle van de caravan door de medewerkers van touroperator kon ook beter. Drie kapotte lampen waren bij aankomst defect en de keukeninventaris was onvolledig.

Alles mooi behalve schoonheid....

Arthur
16-9-2018

17 uur achter de stuur en hellaas kregen wij een vies camping dus eerst ff zelf schoonmaken.... Jammer touroperator, eerste keer teleurgesteld.... verder mooie plek om te ontrusten, ongeveer 2km van de strand, zwembad alleen met strakke zwembroek dus niet geweest jammer.

Gereisd Met partner in september 2018

Rustig en zeer aangename camping

Geert
20-8-2018

Groot zwembad Niets op aan te merken

Gereisd Met partner in augustus 2018

nooit meer

joke
15-8-2018

Deze camping heeft geen sfeer. De gehele crew was erg jong en onervaren. vriendelijkheid is ook niet hun sterkste kant er kon geen lach af. caravan was vies schimmel in de douche en de koelkast hebben we af laten voeren. vuilnis kon maar op een plek worden weg gegooid. camping winkel was prima personeel aardig die hadden er zin in! alles was bij de uitgang gesitueerd, zwembad , speeltuintje ( was erg gedateerd ) animatie team en restaurant (waarvan de loungeset kussens gewoonweg smerig waren ) het zwembad had veel te weinig bedjes je kun dus op steen gaan zitten. vond de camping geen topper en zeker geen 4 sterren waard. voor ons nooit meer deze camping

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Prima vakantie gehad!

Jennifer
3-8-2018

Ruim opgezet, schoon, nette caravan. Winkel met ruim assortiment en ruime openingstijden. We zaten heel ver achterin... 650m lopen naar de uitgang van de camping ! Strand op 2 km lopen. Voor tieners weinig te doen

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Super vakantie en super service touroperator!

Steven Orens
16-7-2018

Gezellige camping. waar zowel de mensen van de camping alsook de mensen van touroperator super vriendelijk en behulpzaam zijn. Ook is de camping mooi en verzorgd. Ik wil meegeven dat deze camping niet geschikt is voor mensen die moeilijk te been zijn. Aangezien je naar het zwembad/winkeltje/infobalie soms een fikse wandeling moet doen en de weg er naartoe heuvelachtig is. We kwamen op deze camping voor de tweede maal en een derde keer is niet uitgesloten ;)

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Aanrader !

Marian
7-7-2018

Leuke terras camping, lekker rustig, wij hadden mooi uitzicht. Sta caravan was schoon en van alles voorzien wat je nodig hebt. Restaurant op de camping is top! Gezellig personeel, goed betaalbaar en lekker eten. Jammer dat er s avonds niet veel te doen was. Gunstig gelegen om leuke plaatsen te bezoeken. Wij waren er eind juni / begin juli maar je merkte al dat het erg druk begon te worden. Deze camping is zeker een aanrader !!

Gereisd Met partner in juni 2018

D-reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Betaalde wifiGehele hotel

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Op het terreinTuin
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Domaine des Naïades in Port Grimaud en Grimaud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Domaine des Naïades zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.