Camping Le Domaine des Naïades

Camping Le Domaine des Naïades
7,2

Domaine Le Bois de Dames is een geschikt verblijf voor stelletjes. Een Bed & Breakfast waar een gemoedelijke sfeer hangt. Schone kamers en een zwembad, verder weinig poespas. De eigenaren koken heerlijk en je eet met andere gasten op de binnenplaats. Een ideale plek voor rustzoekers. In de natuurlijke omgeving van Chantemerle Lès Grignan.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Domaine des Naïades voor je op een rij gezet:

Contact

62 reviews over Camping Le Domaine des Naïades in het Nederlands

nooit meer

joke
15-8-2018

Deze camping heeft geen sfeer. De gehele crew was erg jong en onervaren. vriendelijkheid is ook niet hun sterkste kant er kon geen lach af. caravan was vies schimmel in de douche en de koelkast hebben we af laten voeren. vuilnis kon maar op een plek worden weg gegooid. camping winkel was prima personeel aardig die hadden er zin in! alles was bij de uitgang gesitueerd, zwembad , speeltuintje ( was erg gedateerd ) animatie team en restaurant (waarvan de loungeset kussens gewoonweg smerig waren ) het zwembad had veel te weinig bedjes je kun dus op steen gaan zitten. vond de camping geen topper en zeker geen 4 sterren waard. voor ons nooit meer deze camping

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Prima vakantie gehad!

Jennifer
3-8-2018

Ruim opgezet, schoon, nette caravan. Winkel met ruim assortiment en ruime openingstijden. We zaten heel ver achterin... 650m lopen naar de uitgang van de camping ! Strand op 2 km lopen. Voor tieners weinig te doen

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Super vakantie en super service touroperator!

Steven Orens
16-7-2018

Gezellige camping. waar zowel de mensen van de camping alsook de mensen van touroperator super vriendelijk en behulpzaam zijn. Ook is de camping mooi en verzorgd. Ik wil meegeven dat deze camping niet geschikt is voor mensen die moeilijk te been zijn. Aangezien je naar het zwembad/winkeltje/infobalie soms een fikse wandeling moet doen en de weg er naartoe heuvelachtig is. We kwamen op deze camping voor de tweede maal en een derde keer is niet uitgesloten ;)

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

D-reizen

Leuke camping. Mooi gelegen.

Eugenie
20-5-2018

Het is een terrassencamping. Dus voor mensen die wat slechter te been zijn is het moeilijker begaanbaar. De meesten terrassen van de caravans kijken mooi uit. Wij hadden een 6 persoonscaravan. Netjes. Schoon. 2 badkamers en 3 slaapkamers. Genoeg ruimte om je auto erbij te zetten. Gas BBQ staan klaar. Zwembad zeer goed verwarmt. Was een zaligheid. 2 leuke lange glijbanen. Gezellig terras. Wij zaten in het midden van de camping. Alles te voet was goed te doen. Maar zit je verder weg. Dan zijn zwembad zee wel ver. Naar de zee loop je in 15 min. Nu in mei was de temperatuur oké om er naar toe te lopen. Maar in de zomer zal het erg warm. Je loopt langs een weg omlaag. Straat over en over een andere camping loop je richting zee. Port grimaud erg mooi stadje. Daar loop je in 15 min naar toe. Erg leuk. Omgeving in mei al druk. Wat geeft het straks in de zomer. Ik zou er nog een keer terug gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het was wel oké

Anoniem
3-1-2018

De camping was alles best goed. In het restaurant op de camping kon je erg lekker eten. Het zwembad was ook wel goed alleen weinig ligbedden. Wij hadden een stacaravan en die was niet schoon en overal zaten mieren. En het strand was erg ver lopen. Er reed wel een shuttlebus alleen die was vaak erg vol.

Heel goed. Zeer mooie streek

Bart
28-8-2017

De kookuitrusting was niet echt geschikt voor een groter gezin (5 personen). 1 pan, enkel steelpannen geen 'gewone' kookpotten, de cafétière kwam altijd los, de afloop was verstopt. Maar bon, het was schitterend weer, persooneel vriendelijk, zwembad heel goed, animatie was aangenaam (iets minder eentalig frans 's avonds zou denk ik beter zijn gezien het grote aantal engelsen, nederlanders en vlamingen, maar we zijn in Frankrijk natuurlijk). Toch een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie, nette camping met alleen maar stacaravans

Familie Jo5
15-8-2017

Wij hebben in een stacaravan van een touroperator gezeten. Deze caravans zijn nieuw sinds mei 2017 en van alle gemakken voorzien (airco, vaatwasser, sommigen zelfs met lounge set). Ze liggen vooraan op de camping en bieden voldoende privacy. Het gastpaar dat de caravans verzorgt, was in dit seizoen een Nederlands echtpaar, dat heel vriendelijk en behulpzaam was. Vanuit de camping rijdt er een busje dat je richting strand brengt of retour. Het busje rijdt van 10 tot 13 uur en van 16 tot 19 uur. Je moet dan nog een klein stukje over een andere camping lopen. Maar ook lopend is de gehele afstand goed te doen. Het zwembad is groot en schoon. Heerlijk voor een verkoelende duik. De glijbanen zijn wel aardig. De strandbedjes rondom het zwembad zijn veelal bezet in het hoogseizoen. Maar met een beetje geluk heb je er toch snel eentje voor jezelf. Van restaurant, bar of afhaalmogelijkheid hebben we geen gebruik gemaakt. Bij onze caravan zat een mooie gasgrillplaat. Dus elke avond zomers barbecueën. De wifi is duur: €25 per week, €15 per 3 dagen of €8 per dag (1 apparaat tegelijk, door wisselen wel mogelijk, zonder problemen). De mieren zie je buiten, maar ook soms binnen lopen, klein soort. Ze kriebelen alleen, maar als ze in je caravan lopen is niet zo prettig om te zien en niet zo smakelijk voor je voedsel. Ze zijn gelukkig gemakkelijk te bestrijden. Koop een spuitbus in de winkel of zet lokdoosjes neer. Het winkeltje biedt alles wat je nodig hebt, maar is prijziger dan de grote supermarkten in de omgeving. Vers stokbrood de hele dag en dat is betaalbaar! Géant is een hele grote supermarkt, richting St. Tropez, die echt alles heeft. Port Grimaud is makkelijk te voet te bereiken via strand en vandaar uit gaat een veerboot naar St. Tropez. Een leuk uitstapje. Verder hebben we Monaco bezocht, maar dat ligt toch nog op ongeveer twee uur rijden. Dit komt zeker door het feit dat de strandweg (St. Maxime - St. Tropez) in het hoogseizoen erg druk is. De camping ligt op enige afstand van de drukke weg, dus van verkeer geen last. Groot voordeel is dat de camping erg rustig is, vooral 's avonds na 22.30 uur. Heerlijk! De animatie is niet aan ons besteed, maar was niet uitbundig of fantastisch. Voor oudere kinderen geen swingende feesten of activiteiten. Maar dat zorgt dan juist weer voor de rust voor anderen. Kortom: De ligging en omgeving van de camping vonden we prachtig. De accommodatie erg luxe. Wij kwamen heerlijk tot rust, met alle gemakken die wij wensen voor onze zomervakantie. Zon, zwemmen, zee, comfort en rust.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Super locatie in mooi gebied.

Fam. Sall
8-8-2017

Alles aanwezig voor mooie vakantie.

Een heerlijk verblijf

Familie uit Utrecht
3-8-2017

Via een touroperator hadden we een goede ruime moderne accomodatie (met twee badkamers) op een zeer grote mooi beplante plek achter op de camping. De auto konden wij daar ook goed kwijt. De plek gaf veel privacy. Nadeel was wel dat het wel ver lopen was naar Port Grimaud of het strand, met kleine kinderen is dit eigenlijk geen optie. Leuke uitjes in de omgeving, zoals klimbos & kano-tochten. Camping zelf had een goed restaurant waar wij meerdere keren lekker hebben gegeten. Zwembad is schoon, groot en heerlijk. Speel mogelijkheden voor hele kleine kinderen zijn minimaal aanwezig.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Nooit meer, frauduleuse website, bedriegers

hilde
25-7-2017

De website en aangeboden mobil-homes stemmen niet overeen. Je bestelt en betaalt een confort plus en krijgt een standard met als optie mieren in de keuken, mieren op de frigo, mieren in de bedden, mieren in de kasten tussen je kledij, mieren mieren overal. De receptionisten lachen je uit, overroepen je. Eten in het restaurant moet je ook al niet doen want daar is het vergeven van de wespen. Het is onmogelijk te eten maar je moet wel je volledige rekening betalen.
Het is een schande en de camping is volledig in strijd met de hygiëne wetgeving met de veiligheid. Als preventie-adviseur ben ik van oordeel dat deze met onmiddellijke ingang moet gesloten worden. Ik kan domaine des Naidades omschrijven als één grote klucht die enkel het geld uit je zakken halen om dan heel je vakantie te vernielen. Een vakantie waarvoor we toch een heel jaar gewerkt hebben.

D-reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Betaalde wifiGehele hotel

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Op het terreinTuin
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Domaine des Naïades in Port Grimaud en Grimaud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Domaine des Naïades zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.