Camping Le Domaine des Naïades

• 7.4Staat v/h sanitair

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

Domaine Le Bois de Dames is een geschikt verblijf voor stelletjes. Een Bed & Breakfast waar een gemoedelijke sfeer hangt. Schone kamers en een zwembad, verder weinig poespas. De eigenaren koken heerlijk en je eet met andere gasten op de binnenplaats. Een ideale plek voor rustzoekers. In de natuurlijke omgeving van Chantemerle Lès Grignan.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Domaine des Naïades voor je op een rij gezet:

335 reviews over Camping Le Domaine des Naïades

• 10Dirk van zieker18-11-2008

een super leuke camping

wij kwamen er afgelopen zomer 2008, het is een mooie camping met een super mooi zwembad. Je wordt er heel goed geholpen en er is veel te doen. Je kan ook leuke stadjes bezoeken. op de camping; er is een hele boel te doen, en heeft een mooie ligging!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 7Norbert02-09-2008

Rustige camping in drukke omgeving

geweest van 27/4 - 9/5. 1e keer op deze camping in een voor ons bekende omgeving. sta-caravan via camping geboekt wat allemaal soepel ging. camping zelf was rustig; weinig omgevingslawaai. mooi groot zwembad; jammer dat het zwembad vanaf 16.30-17.00 uur ter beschikking werd gesteld aan een zwemclub (en eigenlijk niet te verkopen aan je gasten). winkeltje bij de camping stelt niet veel voor. wij gingen boodschappen doen in de Geant (richting St. Tropez). nadeel van deze camping is de ligging tov strand (wisten wij van te voren) = ca. 15 minuten stevig doorlopen. het strand van Grimaud is niet mooi. wij gingen naar Plage de Debarquement in de gemeente La Croix Valmer (ca. 15 min. met de auto zonder file) er is in de omgeving genoeg te doen en te zien, maar je moet wel engelengeduld hebben ivm drukte richting st. Tropez of de andere kant op richting st. Maxime.

• 8fam. Ordelman24-08-2008

Prima camping!

Graag zou ik een positieve reactie toe willen voegen. Nadat wij hadden geboekt en toen pas bepaalde negatieve reacties op internet tegenkwamen waren we benieuwd hoe het in het echt zou zijn. We waren blij verrast! De camping is echt mooi, de plaatsen ruim, het zwembad oke en wij vonden de medewerkers echt aardig. Wij snappen werkelijk niet waar die behoorlijk negatieve reacties vandaan komen. ( vooral de 1-en en 2-en zijn vrij ongeloofwaardig)Ieder recht op zijn / haar mening natuurlijk maar wij vonden het er fijn!

• 5Staat v/h sanitair

• 8Nadine23-08-2008

geen vier sterren waard ,vinden wij

zijn op camping geweest ,de eerste 2 weken van augustus.Wij hadden een supperplaats,dichtbij zwembad en sanitair wat inderdaad verouderd is maar bij ons wel proper!jammer van de animatie die enkel in het Frans was!Ellelange files en winkeltje zeer duur maar LIDL en L'ECLERC in de buurt.

• 7Staat v/h sanitair

• 7Poeliejoe21-08-2008

Redelijke camping

Wij zaten op een prima plek, onderaan de berg waardoor het niet zo ver lopen was naar het strand. Inderdaad 500 meter. Je kon ook je auto onderaan de weg neerzetten en dan het tunneltje door, via een camping prairie de la mer naar het strand (5 minuten). De winkel op prairie de la mer heeft ook een veel groter assortiment dan Naiades en is goedkoper. Een Lidl en de Geant Casino zijn in de buurt, maar door de drukte kan het een tijd duren voordat je er bent. De receptie deed inderdaad uit de hoogte en wees mij er op dat mijn zwembandje te los zat, wat ik natuurlijk expres had gedaan omdat ik geen streep op mijn arm wou krijgen, dus net zo arrogant teruggedaan en dat helpt. Het zwembad is geweldig. Jammer van de openingstijden voor de glijbanen. Deze waren niet altijd open. Omgeving erg mooi, zeker Port Grimaud.

• 7Staat v/h sanitair

• 7DIck17-08-2008

gewoon, mooi zwembad

net terug van vakantie, 2e keer hier geweest. Ja het is een camping gelegen op de heuvel, waardoor je aardig wat moet klimmen, Camping is s avonds zeer rustig. In het algemeen is er wel schaduw per plek, de stacaravans staan overal wat een tenminste niet zo'n amerikaanse wijk oplevert met straatjes. Het sanitair is wel goed maar inderdaad niet goed onderhouden, maar in een stacaravan maak je er ook bijna geen gebruik van. Het zwembad is gewoon top. 2 mooie glijbanen en een bad die inderdaad 50 m1 lang is en waarvan het diepste punt op 4,9 zit. echt een zwembad waar iedereen zich kan vermaken, er is ook klein kinderbad. Restaurant goed wordt beheerd door nederlander en spanjaard. Je bent wel aangewezen op je auto om een ritje te maken naar alle mooie plaatsten in de buurt. Wel rekening houden met wanneer mensen terugkomen van strand of naar restaurants gaan, anders sta je in een dikke file, maar als je een beetje eraan denkt valt het wel mee!

• 9Eetgelegenheden

• 8jeanine12-08-2008

omgeving is prachtig

De camping is mooi gelegen, de caravan die we gehuurd hadden had een goede ligging, fantastisch uitzicht. Zwembad is ook mooi wij hadden geen problemen met de ligbedden. 35 gr. heerlijk, daar ga je toch ook voor. Port-grimaud heel bijzonder en St. tropez helemaal dit moet je gezien hebben. Animatie op de camping is niet veel , en het klopt dat de verlichting ook zeer slecht is in de avond. Kortom toch een leuke vakantie gehad in een zeer mooie omgeving

• 6Raymond09-08-2008

Niet volgens verwachting

Via Vaya.nl geboekt.Vooraf best hoge verwachting maar viel toch enigszins tegen. Op zich mooie camping, maar veel heuvel op en af. Stacaravan GEEN airco, bij 35+ graden en plek in de volle zon regelrecht drama. In onze caravan weinig stopcontacten en op rare plaatsen (onder de bedden) Animatie voor kids schijnt er te zijn, maar hebben wij niet echt kunnen ontdekken. Restaurant van goede kwaliteit en vriendelijke bediening. Groot zwembad, erg druk en veel te weinig. lig bedden. Strand op loopafstand, maar is best pittig stukje. Strand is enrom druk. Net als de kustweg in deze periode. Stukjes van 10 kilometer doe je een uur tot anderhalf uur over. Is een gegeven maar drukt de pret enorm.

Is 4 sterrencamping maar wij hebben voor veel minder geld betere voorzieningen gehad. Het ontbreken van airco, animatie is, naar mijn mening, een schande. Slotsom: te weinig waar voor redelijk veel geld.

• 5Gombert05-08-2008

Plankslapen

Zeer slechte bedden, klein en rot zo hard als een plank! Restaurant en snackbar tussen 4-7 uur niet te bereiken voor eten zijn gewoon dicht noemen ze franse tijden. Receptie ongelooflijk uit de hoogte. Verder is het zwembad prima alleen erg druk natuurlijk. Zee prima te bereiken ja je moet een weggetje af maar das te doen, winkeltje uiteraard duur maar das overal het geval!

• 4Eetgelegenheden

• 7Sjoerd en Jacqueline03-08-2008

mooi gelegen en rustige camping

prima te belopen naar het strand. We hebben de afstand gemeten en het was 800 meter vanaf de ingang. Punt van kritiek is de slechte verlichting van de paden en soms moeilijk toegankelijke kampeerplaatsen. Mijn klacht over de defecte verlichting in het toiletgebouw werd prima verholpen. Sanitair was niet luxe maar acceptabel schoon. Voordeel: rustige camping vlakbij stranden en St. Tropez en toch lekker rustig. Geen last gehad van blaffende honden (zie ouder commentaar). Voor kleine kinderen een onoverzichtelijke camping. Zwembad was prima. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

25 tips over Camping Le Domaine des Naïades

• bdjee, 04-05-2014

Op de fiets is alles haalbaar. Grote supermarkt/warenhuis richting Saint Tropez. Het open strand richting St maxime is overdag en in de avonduren geen drukte. Bezoek vooral de markten in ST. Maxime en Saint Tropez

• Jos, 23-07-2012

Veel last van mieren gehad, dus mierenlokdoosjes meenemen.

• Jos, 24-07-2012

De stranden van Pampelonne zijn echt een aanrader, niet echt druk, mooie stranden en je doet er met de auto ca 10 minuten over vanaf de camping. De kans om een bekende BNN te scoren zijn daar het grootst ( club 55 )

43 vragen over Camping Le Domaine des Naïades

• Derk Dea Welbergen, 15-10-2018

Stacaravan

Vraag wie kan mij vertellen hoe de stacaravan Excellent van Roan is op camping Domaine des Naiades En is het wel leuk een camping zonder tour caravans of tenten . Bvb dank

• Wendy , 20-05-2018

Bbq

Mag je op deze camping wel met een gasbarbecue barbecuen?

• Silvia , 17-03-2018

Caravans Roan

Weet iemand iets over de ligging van de Roan stacaravans? Deze staan vrij vooraan op de camping, is dit nog wel een rustige plek? Met name benieuwd naar plek c05

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Betaalde wifiGehele hotel

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa