Camping Le Domaine des Naïades

Camping Le Domaine des Naïades
7,2

Domaine Le Bois de Dames is een geschikt verblijf voor stelletjes. Een Bed & Breakfast waar een gemoedelijke sfeer hangt. Schone kamers en een zwembad, verder weinig poespas. De eigenaren koken heerlijk en je eet met andere gasten op de binnenplaats. Een ideale plek voor rustzoekers. In de natuurlijke omgeving van Chantemerle Lès Grignan.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Domaine des Naïades voor je op een rij gezet:

Contact

51 reviews over Camping Le Domaine des Naïades in het Nederlands

Tevreden vakantie vieren met touroperator

Riny Maas
12-4-2019

Perfecte camping met een goede organisatie

Gereisd Met partner in september 2018

Geweldig

X van Rooij
29-9-2018

Service van touroperator op camping des Naiades was prima. Winkeltje had altijd vers brood, goed gesorteerd. Zwembad en glijbanen fantastisch. Uitzicht vanaf onze caravan was prachtig.

Mooie camping, geen aandacht voor veiligheid gast

A.P. Van Zanten
20-9-2018

Mooie camping, waar in de weken dat wij er waren (1e helft september), aan bepaalde veiligsheidsaspecten geen enkele aandacht besteed werd. Zo deed in een aantal delen van de camping de straatverlichting het niet. En werd niet gerepareerd, ondanks herhaald verzoek van diverse gasten. Ook het hek naar het grote 50 m bad stond altijd open. De sluiting functioneerde niet meer. De controle van de caravan door de medewerkers van touroperator kon ook beter. Drie kapotte lampen waren bij aankomst defect en de keukeninventaris was onvolledig.

D-reizen

Alles mooi behalve schoonheid....

Arthur
16-9-2018

17 uur achter de stuur en hellaas kregen wij een vies camping dus eerst ff zelf schoonmaken.... Jammer touroperator, eerste keer teleurgesteld.... verder mooie plek om te ontrusten, ongeveer 2km van de strand, zwembad alleen met strakke zwembroek dus niet geweest jammer.

Gereisd Met partner in september 2018

Rustig en zeer aangename camping

Geert
20-8-2018

Groot zwembad Niets op aan te merken

Gereisd Met partner in augustus 2018

Aanrader !

Marian
7-7-2018

Leuke terras camping, lekker rustig, wij hadden mooi uitzicht. Sta caravan was schoon en van alles voorzien wat je nodig hebt. Restaurant op de camping is top! Gezellig personeel, goed betaalbaar en lekker eten. Jammer dat er s avonds niet veel te doen was. Gunstig gelegen om leuke plaatsen te bezoeken. Wij waren er eind juni / begin juli maar je merkte al dat het erg druk begon te worden. Deze camping is zeker een aanrader !!

Gereisd Met partner in juni 2018

Mooie caravan op een prachtige camping. Aanrader!

Guus
2-7-2018

Gezellige camping, goede faciliteiten. Mooi gelegen tussen St. Tropez en St. Maxime. De caravan was mooi en deze had een mooie veranda. Het enige minpuntje was dat de waterdruk laag was en de regelbaarheid van de warmte van het water lastig was.

Goede verblijf

Fam. Engels
30-8-2017

Net terug van een goede vakantie. Wij hadden deze geboekt bij touroperator en de mensen hebben ons goed ontvangen, ook al waren wij een uur vroeger dan voorzien. De caravan was proper en er waren voldoende voorzieningen. En ja er waren een paar mieren maar dat wisten wij van uit het verleden. Gewapend met de spuitbus in de hand was dit probleem snel opgelost. Ook de tafelpoten ingespoten en de hele vakantie geen last gehad van mieren. Wie echt last van mieren heeft gehad moet eens nakijken hoe men geleefd heeft. De mogelijkheid tot meeneem maaltijden is zeker een pluspunt, niet duur en lekker. Min punt de water temperatuur van de douche was niet constant en daar moet men aan werken. De camping was net en de water temperatuur van het zwembad ideaal voor verkoeling. Als we de camping een tip zouden geven is het voorzien in ritten naar Monaco, Cannes dit is simpel te regelen. In plaats van die in ons ogen nutteloze pendel naar het strand. Wij zijn altijd te voet naar het strand geweest (wij zijn geen 20 meer en hadden daar geen last van, slechts 15 min. stappen). Zouden wij nog een derde keer terug gaan? Ja zeker en ook boeken bij touroperator.

Mooie terrassencamping nabij Saint Tropez

Anne
7-5-2017

Wij waren hier in de meivakantie 2017, we hadden een stacaravan van touroperator geboekt. Er worden ook stacaravans door de camping zelf verhuurd. De camping ligt op een vrij steil terrein. Het team van touroperator is fantastisch, iedereen is erg enthousiast en hulpvaardig. Tegenover de receptie ligt een klein winkeltje waar stokbrood wordt verkocht, ook overige boodschappen zijn er verkrijgbaar. Let op dat er alleen betaalde wifi is op de camping; een dag kost € 8, een week € 25 per aansluiting. Je kunt wisselen van apparaat met de verkregen code, maar dan duurt het een kwartier voor de aansluiting weer werkt. Wij vinden het niet meer van deze tijd om te moeten betalen voor wifi, maar dat is op veel campings in Frankrijk nog steeds het geval!

Gereisd Met partner in april 2017

Canping dicht bij St. Tropez

Wilma
22-4-2017

Voor de eerste keer op deze camping beslist geen 4 sterren waard. Deze camping is geschikt om de omgeving te verkennen en port Grimaud is erg leuk. Er wordt weinig tot geen onderhoud gedaan. Zwembad is heerlijk. Wat ons opviel was dat er weinig security is. Ver van het strand als je op de camping achterin zit. Wel in het voorseizoen animatie ook voor de kids.

Gereisd Met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Alexandra, Accueil, 14-5-2017

Dear Wilma,

Thank you for sharing your experience.

On site, we have many security systems: For instance, Check-in with control of all identities (prior to arrival and at check-in) for each booking, a security guard is on site all night from 7pm till 6am, car access on site is done with an automatic car plate reader, at the pool we always have a lifeguard with a special license and our animations are supervised by a qualified team of employees. Kind regards

D-reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Betaalde wifiGehele hotel

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Op het terreinTuin
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Domaine des Naïades in Port Grimaud en Grimaud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Domaine des Naïades zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.