Camping Le Domaine des Naïades

• 7.4Staat v/h sanitair

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

Domaine Le Bois de Dames is een geschikt verblijf voor stelletjes. Een Bed & Breakfast waar een gemoedelijke sfeer hangt. Schone kamers en een zwembad, verder weinig poespas. De eigenaren koken heerlijk en je eet met andere gasten op de binnenplaats. Een ideale plek voor rustzoekers. In de natuurlijke omgeving van Chantemerle Lès Grignan.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Domaine des Naïades voor je op een rij gezet:

335 reviews over Camping Le Domaine des Naïades

• 9Guusje de Bruijn27-09-2019

Mét Deet, fantástisch!

Een prachtige camping met geweldige faciliteiten en vriendelijk&behulpzaam personeel. Zowel van de camping zelf, als van touroperator. 1 nadeel: de muggen. Van 13:00 tot 20:00 werden we compleet overvreten met alle vervelende gevolgen van dien. Onze tip: koop een ‘groene wierook spiraal’ en zorg voor lavendel-olie en DEET. Héél véél DEET.

Port Grimaud is snoezig en centraal gelegen: perfecte uitval basis! En de Aspect-mobile home van touroperator is perfect! Vorig jaar, dit jaar weer, en volgend jaar? Zéker weer!

• 10Staat v/h sanitair

• 6Taco23-09-2019

Geen tweede x

Via touroperator 3e week september geboekt type esprit helemaal achterop 8 minuten lopen voor zwembad en winkel. Caravan niet schoon, airco kapot, inventaris totaal niet meer compleet , caravan onder de bomen andere plek was er niet werd er gezegd.?? Naar strand lopen 20 minuten Receptie wel netjes en super goed restaurant, winkel erg duur maar dat weet je Al met al zouden wij hier niet meer terug komen. Maar kiezen voor openbare camping aan het strand

• 9Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 9Fam. D. Breen28-08-2019

Super en zeker voor herhaling vatbaar

Via touroperator hebben wij bij deze camping geboekt. Het verblijf was uitstekend. Rustige ligging, goed zwembad, aardig personeel en zeer behulpzaam en service gericht. We hebben het erg naar ons zin gehad. De omgeving is ook mooi, vooral de stranden van Pampelonne en Cap Tailat is zeker een aanrader als je van helder blauw water houdt en wit zand. Wij hebben eigenlijk geen nadelen aan ons verblijf ervaren. Alleen als je achter op de camping zit, is het ver lopen naar het zwembad en het winkeltje, omdat het een grote camping is. Het chalet was prima in orde. De grootte van de camping heb je niet echt in de gaten vonden wij, omdat de chalets lekker ruim zijn opgezet. Je hebt veel privacy.

• 9Staat v/h sanitair

• 8Mirjam19-08-2019

Heerlijke vakantie op heuvelachtige camping

Gisteren teruggekomen van veertiendaagse vakantie. In een heel luxe caravan van een touroperator (type Esprit, beide slaapkamers hebben een badkamer) We hoefden bij weggaan alleen vuilnis weg te gooien de rest deed de touroperator. Caravan had airco, veel bergruimte en was echt schoon. Deze types staan verder achterin, waardoor het zo’n 8 minuten lopen naar het ruime zwembad was. Zwembad was schoon, strakke zwembroek is verplicht, maar worden daar voor 15,- in campwinkel verkocht. Aardig personeel. Gratis pendelbusje zet je in 3 minuten af voor een andere camping over die camping gelopen ben je zo op het strand. Het restaurant ‘the sun’ op dat strand is een aanrader! Camping is heuvelachtig. Zeker voor buggy’s. Tieners lopen dit makkelijk. Geen echte disco voor tieners, wel bijna elke avond optredens. Port grimaud. Monaco en st Tropez zijn leuke uitjes. De weg naar andere stadjes is een ramp, daar staat altijd file. Lidl in saint Maxime is prima.

• 9Staat v/h sanitair

• 8Anja15-08-2019

Voor herhaling vatbaar

Mooie schone camping met een actief animatie team. Groot zwembad met verschillende dieptes en 2 leuke glijbanen. Dichtbij mooi strand aan de baai van St Tropez met diverse strandtentjes. Port Grimaud is ook echt een aanrader! Mooi klein Venetië in Frankrijk! Op 3 km.

• 10Staat v/h sanitair

• 9Rooswinkel02-08-2019

Super

De camping was heel fijn en rustig. De stacaravan was super (premium 6, van de camping zelf) en in de omgeving genoeg te doen.

• 10Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 8Bf Bennink28-07-2019

Leuke en Fijne vakantie.

Leuke camping, wel in heuvelrijk gebied. Dus als je huisje bovenin zit dan elke dag even een goede wandeling😁. Fantastisch heerlijk zwembad. Goede animatie. Voor kinderen boven de 14 jaar iets minder te beleven, tot 13 jr super. Saint Tropez en omgeving wel drukker dan andere omgeving .

• 9Arjan24-07-2019

leuk verblijf mooie camping

Leuke en mooi verzorgde camping in een mooie omgeving

• 8Staat v/h sanitair

Anders

• 8Freddy19-07-2019

Erg goed

Hele fijne vakantie gehad op domaine des naiades in Grimaud. Geboekt via touroperator. De caravan was door Ian en Wendy fantastisch schoongemaakt. Nog nooit zo meegemaakt. Fijne camping voor het tweede jaar. Hopen volgend jaar weer te komen in zo een schone caravan ( vivaldi). Winkel prima met een groot assortiment, ovenvers stokbrood, goede pizza’s bij de afhaal, fantastisch zwembad met verwarmd water en mooie glijbanen. Aardig personeel op de hele camping.

• 7Neven Van Briel12-07-2019

Twijfelachtig

Negatieve punten: - bbq stond nog aan wanneer we aankwamen en was loeiend heet - er was geen bakpan aanwezig - er lag glas in de zetel - er waren geen deksels aanwezig voor de kookpotten

Positieve: - veel animatie - gezellig

25 tips over Camping Le Domaine des Naïades

• bdjee, 04-05-2014

Op de fiets is alles haalbaar. Grote supermarkt/warenhuis richting Saint Tropez. Het open strand richting St maxime is overdag en in de avonduren geen drukte. Bezoek vooral de markten in ST. Maxime en Saint Tropez

• Jos, 23-07-2012

Veel last van mieren gehad, dus mierenlokdoosjes meenemen.

• Jos, 24-07-2012

De stranden van Pampelonne zijn echt een aanrader, niet echt druk, mooie stranden en je doet er met de auto ca 10 minuten over vanaf de camping. De kans om een bekende BNN te scoren zijn daar het grootst ( club 55 )

43 vragen over Camping Le Domaine des Naïades

• Derk Dea Welbergen, 15-10-2018

Stacaravan

Vraag wie kan mij vertellen hoe de stacaravan Excellent van Roan is op camping Domaine des Naiades En is het wel leuk een camping zonder tour caravans of tenten . Bvb dank

• Wendy , 20-05-2018

Bbq

Mag je op deze camping wel met een gasbarbecue barbecuen?

• Silvia , 17-03-2018

Caravans Roan

Weet iemand iets over de ligging van de Roan stacaravans? Deze staan vrij vooraan op de camping, is dit nog wel een rustige plek? Met name benieuwd naar plek c05

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Betaalde wifiGehele hotel

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa