Vakantiehuis Grimaud

VakantiehuisWeer vandaag27°17°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Grimaud voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis Grimaud in het Nederlands

Onvoorstelbaar vies huis! Echt alles was smerig! En het was heel slecht afgewerkt. Tegels die van de schouw vielen, plastic nog op het wastafelkastje in de wc, een totaal onafgewerkte pilaar... Als je ging douchen stond heel de badkamer en de slaapkamer blank! Het terras lag schots en scheef. En er lagen overal losse spijkers. Levensgevaarlijk voor kleine kinderen! Het zwembad is ontzettend klein! En het kleurde groen aan het eind van de vakantie! Het huis is niet vrijstaand, maar zit vast aan een ander huis. Het ligt erg afgelegen. Je moet over een ontzettend slechte weg om er te kunnen komen. Onze klachten werden totaal niet serieus genomen door de eigenaren. Ik raad iedereen af om hierheen te gaan!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Grimaud in Port Grimaud en Grimaud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Grimaud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Grimaud scoort een 2 uit 10 op basis van 1 reviews.