Hotel Giraglia

3 reviews over Hotel Giraglia in het Nederlands

Geweldige plek

Roel
12-9-2014

Ligging is fantastisch. Direct aan het strand. Prachtig uitzicht.

Vriendelijk personeel.

Prachtig gelegen, maar de kamers zijn zeer klein en lelijk. Te duur voor het comfort dat je krijgt !

prachtig zicht op saint tropez , zeer goed gelegen ,

mooi terras zwembad en direkt aan het strand , maar niet goedkoop

We hebben een aantal aanbieders voor Giraglia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Giraglia in Port Grimaud en Grimaud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Giraglia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Giraglia scoort een 8.6 uit 10 op basis van 3 reviews.