Camping Domaine du Golfe de St. Tropez

Parkeren mogelijk

5 reviews over Camping Domaine du Golfe de St. Tropez in het Nederlands

Karine,
20-8-2018

Vroege vakantie in het jaar

Paul,
16-6-2018

Voor een kort verblijf van één week is deze locatie ideaal,vooral voor familie met kinderen.Wat ver weg van het strand misschien,maar moderne gebouwen maken veel goed.

De accomodatie is super maar de camping zelf is qua Veel

Wim RODENBURG,
17-8-2017

De accomodatie is super maar de camping zelf is qua onderhoud minder. Veel onkruid

Leuke vakantie vlakbij Saint-Tropez

Familie van der Laan
19-7-2013

Leuke camping. Er is een leuke animatie voor jong en oud, wel in het frans. De camping is schoon en heeft een leuk en goed restaurant. Onze kinderen ( 3,10 en 11 jaar) hebben zich niet verveeld. leuk zwembad met lichtbedden en parasols. Supermarkt (lidle) op loop afstand (1,4 km ( wel binnendoor) Dicht bij Saint-Tropez, strand op 4km (marines de cogolin) er zijn jeu de bouls banen, trampoline, speeltoestellen. Vriendelijke en gastvrije eigenaar. Sanitair is ook schoon. Een camping die bij mij op de pluslijst komt.

als je om 23u in bed wil is dit goede camping anders geen aanrader animators voor kinderen zeer goed enkel 1 animator reda die bij iedereen komt schooien voor drugs of geld en laat mensen niet rustig zijn savonds of snachts daaraan tegen de uitbaters van het restaurant dat zijn supermensen die je nooit meer vergeet

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine du Golfe de St. Tropez in Port Grimaud en Grimaud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine du Golfe de St. Tropez zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.