Hotel Residence Les Aiguades

HotelWeer vandaag33°20°
Hotel Residence Les Aiguades

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Les Aiguades voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Residence Les Aiguades in het Nederlands

Nooit meer

Marie-rose
14-4-2014

Alleen bed goed en douche.

Sigaret lucht in de kamer, balcon vuil, geen zitje.

Plus punt is gesloten parking.

Is vooral een hotel voor werkmannen die voor een langere periode blijven.

Hotel buiten niet onderhouden.

Rapport qualité prix imbattable

Romain
20-4-2010

Le rapport qualité prix est imbattable, le personnel est souriant et très à l'écoute, l'équipement de la chambre est un peu léger mais très correct au regard du prix.

La télé est un peu petite mais l'accès internet est gratuit dans les chambres.

Rapport qualité prix imbattable

Romain
20-4-2010

Meilleure rapport qualité prix dans le secteur, personnel souriant et attentionné. Equipement des chambres un peu léger mais très correst au regard du tarif.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residence Les Aiguades in Port De Bouc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residence Les Aiguades zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Residence Les Aiguades scoort een 5 uit 10 op basis van 3 reviews.