Vakantie in Porquerolles

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakantie Porquerolles

Reviews over Porquerolles

• 10Miranda19-05-2016

Geweldig!

Met de boot vanaf La Tour Fonue helaas maar een korte bootreis. De boot van 10.00 uur was helemaal vol. Hoe druk zal het in het hoogseizoen zijn...? Best een kostbaar tripje. Met ons gezin €75,=... Erg leuk havenplaatsje. Volgens mijn dochter mooier dan St. Tropez. Veel mogelijkheden tot fietshuur. Jongste dochter van 5 jaar in een karretje achter de fiets. Oudste dochter van 9 jaar fietste zelf. Fietskaart bij de toeristeninformatie. Blauwe route gedaan. Zelf heel goed kijken waar je naartoe moet want staat niet als route aangegeven. Fietspad rotsig en soms erg steil. We deden ruim een half uur over een paar kilometer. Wel erg mooie uitzichten en het eiland is niet groot dus te overzien. Het fietspad vanaf het havenplaatsje tot Plage de Notre Dame was beter te doen. En wat een mooi strand. Jammer dat het al snel tijd is terug te gaan om de boot van 15.00 uur te halen...

• 10Sfeer in stad
    • 10Stranden

april 2016

• 10Kim02-05-2013

Paradijselijk eiland

Korte vaart met boot, aangekomen in schilderachtige haven, fiets huren is wel nodig, je krijgt kaartje van eiland erbij. Stranden echt wit met lichtblauw water, in september heerlijke temparatuur. Ook leuk om naar andere kant van het eiland te fietsen met ruige kust.

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 10Stranden

Gereisd met partner in september 2011

• 8thomas_goudriaan11-01-2013

De heerlijke cote d'azur

De hele sfeer van de cote d'azur is te proeven. Een heerlijke plek!

• 8Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 8Stranden

juli 2010

• 9Britta05-02-2008

schitterend eiland, wij hebben de overzet gedaan met de boot vanuit 'La Londe les Maures". Prachtig en een aanrader. Fiets huren, zo kan je het eiland helemaal verkennen.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Stranden