Vakantiepark Le Hameau des Oliviers

• 6.3Onderkomen
  • 5.3Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

12 Reviews over Le Hameau des Oliviers

• 7hannoell03-03-2015

fijne vakantie

bij aankomst kregen we een huisje toegewezen dat groter was dan we oorspronkelijk geboekt hadden zonder bijkomende opslag -pluspunt :-) Huisje was in orde, alles aanwezig behalve wifi. daarvoor moest je naar de receptie. leuk zwembad aan het huis. in het centrum waren er restaurantjes en best wel leuke (kinder)animatie. Niet echt geschikt voor de aller allerkleinsten en de ouderen slecht te been, want het park is erg heuvelachtig en in die warmte stijl omhoog wandelen zonder enig schaduw is puffen. verwacht geen superluxe, maar gewoon een basic huisje met alles wat je nodig hebt.

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 6van de velde werner28-07-2014

dit nooit meer

Heel mooie omgeving en zeer goed gelegen! Huizen zijn klein( in de keuken kon er maar 1 persoon staan) en geen airco zoals gevraagd, wifi lag met momenten af:niet handig als je iets wil opzoeken voor een uitstap!! Als je 's morgens gedoucht had kon je er 's avonds geen meer nemen want het warm water was op, niet leuk na een uitstap naar zee op een heel warme dag! ( boiler warmt enkel 's nachts).

• 3Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
  • 3robert01-05-2012

Vreselijk

Ondanks de mooie ligging, een vreselijk onderkomen: - moesten 3 kwartier in brandende zon wachten voor het inchecken - huis was vuil en zeer karig ingericht - tuinmeubels vielen uit elkaar - heel klein tv-tje was defect - zwembad was lek, waardoor de filterinstallatie niet werkte - tuin zonder scheiding over naar tuin van (zeer luidruchtige zuider-)buren Al met al zul je ons daar niet meer terug vinden

• 3Activiteiten
    • 4Onderkomen
  • 7margo15-07-2011

fijn vakantiepark voor wie goed ter been is

Wij hadden bij "touroperator" geboekt en die gaven ons een verkeerde route-beschrijving. Zij stuurden ons naar nauwe straatjes in Mallemort, terwijl het P&V park al op de doorgaande weg stond aangegeven. Erg naar ons zin gehad op dit parkje met 31 woningen die goed zijn uitgerust. En een leuke wandeling naar het grote aangrenzende park met faciliteiten zoals restaurants en een wasserette. Die inderdaad verstopt zit naast een garage!

• 5Cees en Gabrielle06-11-2010

Omgeving schitterend alleen golf op park

Huizen zijn zgn geschikt voor 6-7 personen. In de woonkamer staat 1 slaapbank met rugkussens - tegen de trapleuning waardoor 1 kussen niet gebruikt kan worden - een rieten stoel en zes eetkamerstoelen, allemaal zonder kussens dus niet echt comfortabel. De keukenuitrusting is echt minimaal. Geen waterkoker en 1 pan met deksel, als je geluk hebt. Er is geen startpakket voor de keuken, zelfs geen zout of peper te bekennen, laat staan een vaatwasborstel of doekje, of een blokje voor de vaatwasser. De winkels hebben we zelf niet kunnen ontdekken. Wasmachine is op de zesde verdieping van een parkeergarage verstopt. Zonder auto, een ramp, terrein is heel heuvelachtig en nodigt niet echt uit om te lopen.

• 7cookie03-05-2010

Bon logement sur joli site mais...

Les maisons sont très bien, avec terrasse et jardinet privé. Le site est très beau et c'est très calme, malgré les appartements en construction derrière. Elles sont surtout très grandes (pour 8 pers.), avec cusine séparée de la salle de séjour et bien équipée au niveau électroménager (four + four à micro-ondes). Malheureusement, certaines choses mériteraient un peu plus d'entretien : 5 lampes grillées que nous avons du changer nous-mêmes, et surtout une piscine soi-disant chauffée qui ressemble à une mare aux canards : dalles cassées, piscine non remise en route toute verte et très sale, donc si vous pensez vous baigner en Avril (comme il est indiqué dans la doc "piscine chauffée", vous pouvez oublier....)

• 1Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 7A. Bakx05-04-2010

Leuke vakantiebestemming voor wie de stilte zoekt

Le Hameau des Oliviers ligt in Pont Royal in een idyllisch vakantiepark en bestaat uit huizen die van alle gemakken zijn voorzien, zoals magnetron, grote koelkast, vaatwasser en een oven. Er is een aparte douche en een aparte badkamer met ligbad. Voor de hond was er een omheinde tuin, fantastisch toch? Het parkeren was eveneens geen enkel probleem, plaats genoeg. Het park zelf is aangelegd tussen en rondom een gigantische golfbaan en alle wegen zijn verhard. Er zijn wat kleine winkeltjes waar men de nodige boodschappen kan halen, zoals brood of een krant. Hou er wel rekening mee dat deze 's middags gesloten zijn en dat het nog een flinke afstand is vanaf de woningen. Bovendien is het terrein behoorlijk heuvelachtig en steil waardoor je hier niet kunt wandelen of fietsen, ook niet om 's ochtends brood te halen. Voor echt grote boodschappen kun je terecht in Mallemort bij de grote Intermarché, die op 3 km afstand ligt. Verder is er vrij weinig te beleven, behalve een paar zwemba

• 4Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
  • 8Gielen11-10-2009

Rustig(te rustig voor sommigen)

Le Hameau des Oliviers ligt in het mooie domein van Pont Royal.De huizen zijn groot en volledig in orde.Enkel het bed (matras was veel te hard,heb er slecht geslapen)Voor wie van en rustige vakantie houdt in een mooie omgeving is dit ideaal.Auto is onontbeerlijk.

• 9Onderkomen
  • 8Paul08-02-2009

Leuk kleinschalig complex

Leuke bestemming als je een rustige vakantie wilt. Verderop is een Pierre et Vacance park met wat faciliteiten. je kan daar overigens in de zomer niet naar het zwembad. Dit parkje is ideaal, wij hadden de vierkamerwoning, semi vrijstaand met eigen tuin en terras plus garage voor de auto(sommige waren wel minder leuk, wij hadden geluk). Het zwembad is afgesloten met een kindersluiting, ideaal voor ons zoontje die lekker "veilig" in de tuin speelde. De golfbaan is prachtig maar wel wat prijzig (va. 75,-/18). Gunstig gelegen om diverse mooie locaties in de omgeving te bezoeken. Wij hadden een heerlijke vakantie.

• 10rita27-01-2009

Een aanrader !

Een aanrader ! Schitterende ligging, mooie appartementen en een ideale uitvalsbasis om de omgeving te verkennen. Voor golfliefhebbers de max! Mooie zwembaden. Domein uitgestrekt genoeg om toffe wandelingen te maken. Gezellige winkeltjes, supermarkt te duur - beter even buiten het domein de plaatselijke supermarkten opzoeken.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen