Villa Villa Plan de la Tour G 117

Villa Info

Meer villainfo

1 review over Villa Villa Plan de la Tour G 117

• 10Bert14-12-2012

Fantastische locatie om heerlijk tot rust te komen

'L'Insolite Bastide' is een grote villa (2007). De villa is voorzien van alle gemakken (zelfs een wasdroger). De villa ligt erg beschut midden tussen de dorpen Plan de la Tour en Grimaud. Vanaf de weg is de villa niet zichtbaar. De ligging heeft zowel voordelen alsook nadelen. Als je privacy zoekt, moet je hier zijn! De rust van deze villa zo dicht bij St. Tropez is uitzonderlijk! Aan de andere kant: als je naar een dorp wilt zul je altijd de bergweg moeten afrijden. De villa ligt tegen de berghelling in een mooi aangelegde grote tuin, volledig voorzien van een omheining. In deze tuin kun je je prima vermaken: er is een groot verwarmd zwembad, een tafeltennistafel en veel speelgoed voor kleine kinderen. De omgeving is prachtig! De eigenaren van de villa wonen in het aangrenzende perceel. Het zijn erg gezellige en behulpzame mensen die bovendien Nederlands spreken. De prijs/kwaliteitverhouding van de accommodatie is prima: veel luxe, maar die heeft vanzelfsprekend een prijs.

Met jonge kinderen

1 tip over Villa Villa Plan de la Tour G 117

• Bert, 14-12-2012

Bezoek St. Tropez, Plan de la Tour, Saint Maxime, Gorges du Verdon (een canyon) en (één van) de steden Nice, Marseille en Monaco ;) . Wandelen op de berg (incl. weide met beekje) is een aanrader!

0 vragen over Villa Villa Plan de la Tour G 117

Villa info