Appartement Résidence Le Jardin du Golfe

Meer appartement info

9 reviews over Appartement Résidence Le Jardin du Golfe

• 8h.oordt12-07-2013

Prima plek

Een zeer compleet,maarvrij klein huis. Het park wordt uitstekend onderhouden en de toezichthouder/ concierge is werkelijk uitstekend Op loopafstand is een uitsekende golfbaan en Nans le Pin is een typisch zuidfrans dorp. Voor grotere aankopen en eten is St. maximin uiterst geschikt

Gereisd met partner in januari 2013

• 9cuberider10-07-2013

Tweede keer in dit park, opnieuw zeer goed!

Eerste keer waren we hier in 2011, toen tot volle tevredenheid. We dachten toen: "Hier komen we zeker nog terug." De veel negatieve reviews hebben ons toch een beetje onzeker gemaakt, maar we hebben onze eigen ervaring laten gelden en toch opnieuw geboekt in 2013. En opnieuw een heel leuke 10 dagen mogen meemaken. Daarom dat we toch een aantal punten van kritiek willen weerleggen: - onvriendelijk personeel: waren in 2011 inderdaad twee wat norse, nonchalante dames aan de receptie. Dit jaar een zeer vriendelijke meneer... - zwembad: elke dag neemt men stalen van het water. Het lijkt precies wat "geelachtig", was ook ons eerste gedacht, maar dat is gewoon de kleur van het beton. - appartement: idem dito, zeer proper bij aankomst, kraaknet terug achtergelaten. - naar onze mening vriendelijke vaste bewoners (privéparking is nu eenmaal privé, je moet amper 20 meter verder wandelen met je koffers vanop de gezamenlijke parking) Ik weet niet wat sommigen gewend zijn, wat ons betreft: aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 1M Hessing25-06-2012

Vreselijke vakantie

We zijn zelfs 1 week eerder naar huis gegaan, appartement was redelijk, zwembad was heel erg smerig, pubers waren aan het gooien met stoelen bij het zwembad, ben naar de receptie gegaan, maar de jongens ontkenden alles, waren kinderen van vaste bewoners. Kortom we gaan hier nooit meer naar toe!!!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 5B & F22-09-2011

Résidence Le Jardin du Golfe teleurstellend.

Wij hadden een ruim 7 pers. appartement (nr. 21 C) op de beganegrond met een overdekt terras gelegen naast het gebouw, eveneens in het park, waar Fransen permanent verbleven waarbij een privé parkeergelegenheid hoorde waar wij geen gebruik van mochten maken. Met je auto bij je appartement komen is dus hier niet mogelijk. Op deze parkeerplaats stonden enkele sloopauto's met lege banden en op krikken waar vermoedelijk al jaren niet meer naar omgekeken werd. Dat was o.a. het uitzicht vanuit ons appartement. Verder keken we uit op een grasveldje. Het appartement had schimmelplekken op de muren van de douche, toiletruimte en de slaapkamer. De afzuigkap miste de bedieningsknoppen en stonk verschrikkelijk. De verlichtingsarmaturen vertoonde schroeivlekken en de inventaris was verre van kompleet (2 wijnglazen verschillend van model in een appartement voor 7 pers. is toch karig te noemen). Het park was rustig en de bakker en diverse restaurants in Plan de la Tour waren op loopafstand.

Gereisd met partner in september 2011

• 8L.K09-05-2010

Wat een rust!

Net terug van een heerlijk weekje weg. Keurige appartementen. Prachtig uitzicht. Vooral de rust was zalig. Behalve het zwembad en speeltuintje was er weinig te doen. Maar de omgeving zorgt voor genoeg entertainment dus dat heb je op je park niet nodig. Het park lag in het dorp dus verse broodjes en croissantjes op loopafstand. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 9Jacqueline31-07-2007

erg mooi clean park met ruimte appartementen. Strak wit met blauwe accenten. Fraai zwembad. Waanzinnig mooi uitzicht over de bergen; ook vanuit je ligstoel aan het zwembad. Klein karakterestiek dorpje met leuke restaurantjes. Voor tieners misschien erg rustig maar voor gezinnen en oudere mensen een ideale plek! Wel een minuutje of 20 van het strand en 15 min. van St Maxime, maar dan zit je ook niet midden in het drukke toeristische gewoel; je kunt het opzoeken als je wilt. Heerlijk alsof je in de bergen bent. Grote supermarkten dicht in de buurt evenals een groot nieuw waterpretpark: op 10 min.

Gereisd met familie in juli 2007

0 tips over Appartement Résidence Le Jardin du Golfe