Appartement Hameau des Claudins

Appartement Hameau des Claudins
7,1

5 tips over Appartement Hameau des Claudins

Willem en Nathalie, 14-7-2015
Wil je naar Saint Tropez, ga dan niet met de auto maar neem de 'Navette' overzetboot vanuit de jachthaven van Sainte Maxime.
Robert, 25-8-2014
Zondagochtend koffie drinken op het plein van Plan de la Tour. Super gezellig.
Fabe, 6-5-2014
Plan de La Tour is een echt typische Zuid Frans dorpje op nog geen 4 km afstand waar leuke restaurantjes zitten waar je heerlijk kan eten.

We hebben een aantal aanbieders voor Hameau des Claudins voor je op een rij gezet:

Robert Themoon, 4-8-2012
Zondagochtend koffie drinken in het centrum van Plan de la Tour. Alsof de tijd heeft stilgestaan en zaterdagochtend de markt van Saint Tropez. Een klassieker.
Janine Kuipers, 4-7-2012
De toren, en lekker elke avond op het dakterras met een wijntje!!!!