Tijdelijk €25 aanbetaling

Hameau des Claudins

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Hameau des Claudins voor je op een rij gezet:

4.2OnvoldoendeScore uit 43 reviews
+172

4.2OnvoldoendeScore uit 43 reviews
  • 6.1Natuur
  • 4Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

43 Reviews over Hameau des Claudins

• 3Familie Vanneste07-08-2022

Teleurstellend

Op de site zien de foto’s er veel belovend uit. Helaas valt dit tegen je er eenmaal bent. Kleine ruimte, weinig privacy en vooral heel erg vuil binnen in het huisje. Er lag stof van maanden ver op de nachtlampjes, onder het bed vond ik chips nog van de vorige huurder, de geur op het toilet was verschrikkelijk en ga zo maar door. Elke ochtend zagen we dat er andere mensen op ons terras hadden gezeten, wanneer je dit laat weten aan de verantwoordelijke dan doen ze er niks aan. Dit is blijkbaar normaal. Ons zien ze hier niet meer terug.

• 7Natuur
  • 5Mady Koopman10-10-2021

Matig

Ik heb direct na mijn vakantie een eerlijke review geplaatst.... Waarom is deze niet geplaatst? Valt mij sowieso op dat het allemaal hele oude reviews zijn.

• 5Natuur
  • 4Anoniem28-08-2021

Jammer

Het uitzicht is prachtig. Het gebouw mooi, passend in de omgeving. Kom je voor voor eenvoud dan ben je hier op het juiste adres. Broodservice laat te wensen over. 'S ochtends wordt het brood pas rond 10.30 uur geleverd tegen € 3,00 per bezorging. De pizza service houdt in dat je hem zelf dient op te halen. Is weliswaar maar 3 km van de Hameau, over die 3 km doe je ruim 20 minuten. De weg naar Le Plan-de-la-Tour is avontuurlijk te noemen..... heeeeeeeeeel smal met veel bochten. Een beetje supermarkt zit in Sainte Maxime, bijna 45 min rijden. 50% in het huisje werkt niet of is kapot. Verschillende malen was het water op. De bron was door de extreme warmte opgedroogd...??? Een tankwagen kwam iedere ochtend water brengen. Was je 's avonds als een van de laatste onder de douche had je pech. WiFi was nauwelijks aanwezig tevens was 4G ook niet bereikbaar, zelfs bellen was lastig. Zo jammer voor zo'n mooie locatie.

• 3Ruimte
  • 6Albert-Jan21-08-2019

Mooi, maar wel wat minpunten...

Prachtige plek en gastvrije ontvangst, maar een aantal zaken viel ons tegen. De WiFi is onbruikbaar omdat de trage internetverbinding de hoeveelheid gasten niet aankan. 3G/4G is niet beschikbaar, dus je bent tijdens je vakantie onbereikbaar . De airco bleek slechts 1 unit te zijn en dat was veel te weinig. Ons huis had nauwelijks privacy. Het ligt direct aan het zwembad, waardoor je de hele dag gillende kinderen hoort en het water zelfs naar binnen spettert als je de voordeur openzet. Van de 3 slaapkamers in ons appartement hadden er 2 een open verbinding met de huiskamer en keuken. Niet handig als je bijvoorbeeld niet allemaal op hetzelfde moment slaapt. De inrichting was simpel en de douches werkten niet goed. Ten slotte ligt het wel héél erg afgelegen. Zo is de dichtstbijzijnde bakker 15 minuten rijden. Voordeel hiervan is wel dat je midden in de prachtige natuur verblijft met wilde zwijnen en hertjes. Goed, maar we komen niet terug.

• 8H.Crezee26-07-2019

Mooi appartementencomplex in geweldig landschap!

Het mooi gelegen, rustige vakantieparkje met 15 appartementen, heeft ons zeer positief verrast. Wij zaten in het kleinste appartement, le Perconil ( nr 2). Voor ons was dit precies goed. Het was superschoon en het beschikt over 2 heerlijke terrassen. Geen airco in dit appartement maar door de dikke muren bleef het binnen redelijk koel. De slaapkamer is boven en het enige toilet beneden. Daardoor moesten we s nachts wel het smalle steile trapje af, maar dat was goed te doen. Het zwembad was wat aan de kleine kant maar doeltreffend om even lekker af te koelen. De omgeving is verrassend mooi. Een schitterend gebied waarin we veelvuldig hebben rondgereden. Het plaatsje Le Plan de la Tour is via een vrij smalle weg door de bergen te bereiken. Een gezellig dorp met voldoende eetgelegenheden. Ilonka en Wolter Makkinje waren dagelijks op het park en goed bereikbaar voor eventuele vragen.

• 8Margaretha02-07-2019

Heerlijke plek in het groen tussen de heuvels.

Heerlijke 2 weken gehad in een appartement in dit bijzondere gebouw. Appartement was klein met een mooie keuken waarin alles in voldoende mate aanwezig was. Het bleef er dankzij de dikke stenen muren lang heerlijk koel. Van het royale terras hebben we dankzij het prachtige weer veel kunnen genieten. We werden vriendelijk ontvangen door een van de beheerders. Fijn dat ze ook nederlands spreken. Het zwembad was ook lekker, maar hier mogen wel wat meer parasols bij komen. 2 is echt te weinig voor het aantal mensen die er kunnen zijn. Het zou helemaal mooi zijn geweest als het dorpje op loopafstand was geweest. Maar dit wisten we van te voren en het zal ons er zeker niet van weerhouden om nog een keer terug te komen.

• 5Renout van Hove23-09-2017

Verkeerde keuze

Het hele domein is zalig, en de meest appartementen zijn echt wel top ingericht. Spijtig dat het onze - nr 7 - van een eigenaar is die weinig op heeft met zijn investering en het heeft laten verloederen. Borg wordt door de eigenaar ook niet terugbetaald en reageert niet meer op berichten om een afrekening te ontvangen. Nr 7 staat blijkbaar te koop, en is dan ook te mijden. De rest van Hameau Les Claudins is echt wel top!

• 10Albert & Toos10-04-2017

De plek die alles heeft voor een mens.

Als u hier bent dan vindt u alles om tot rust te komen, met een prettige en vriendelijke ontvangst door de beidebeheerders. Bij aankomst werden rondgeleid op Hameau les Claudis. Aan gekomen op ons appartement nummer 7 stonden me vrouw en ik me kaar aan te kijken hoe schoon en geweldig het was, 8 slaapkamers met 2 wc en bad ruimte`s en geweldige moderne keuken en prachtige woonkamer. Alles was mooi ingericht en voelde als thuis. Daarna een wandeling gemaakt en ik wist niet dat dit zo mooie omgeving was en uitzicht op de sneeuw van de Alpen. Het dorp was Plan de la tour is heerlijk rustig en met oude gebouwen en gezellige pleintjes. Op 30 minuten kom je na een prachtige rit aan in Sant Tropez. Daarna een rit langs de kust lijn kom je na 15 minuten aan in ST Maxim, ook helemaal het einde. Terug naar Hameau kom je langs verschillende supermarkten voor de dagelijks boodschappen. U kunt via de beheerders een heerlijke pizza bestellen en een uitgebreid ontbijt. Dit is wat een mens zoekt, top.

• 8JH van Wijk21-02-2017

Het was er geweldig,keurig en schoon

Het ligt wat afgelegen,maar het heeft een heerlijk verwarmd zwembad.Uitstekend onderhouden met een geweldige ligging in de natuur.Het is beslist iets voor liefhebbers van natuur en rust.Er is bovendien een zeer hulpvaardig en vriendelijk beheerders echtpaar aanwezig

• 9Karin10-11-2016

Geweldige plek!

Mooi en rustig gelegen complex met supervriendelijke en behulpzame beheerders. Wij zaten in huisje 1. Dat ligt heel mooi en heeft een groot terras. Fijn verwarmd zwembad. Twintig minuutjes rijden van de zee en de levendigheid. Hier heerlijk rustig. Aanrader!

Appartement Hameau des Claudins info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Rte de Vidauban D72, 83120