We hebben een aantal aanbieders voor Plan de la Tour voor je op een rij gezet:

Reviews over Plan de la Tour

Gezellig

Thijs Berntsen
    25-6-2015

Gezellig dorp, leuk klein centrum met goede restaurants naast elkaar. Zee en binnenland goed bereikbaar (opletten dat je niet in de drukte naar st maxim / st tropez rijdt), prachtige golfbaan st andreol in de buurt, is absoluut een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

leuke restaurantjes in Plan de la Tour

Cristine
    3-1-2015

Plan de la Tour heeft niet echt een verkeersvrij centrum zoals Grimaud maar kan toch bekoren vanwege de goede restaurants (oa Tour du Plan). Het straalt een familale sfeer uit met zijn petanquebanen . voor het nachtleven moet je niet in Plan zijn. (Discotheken zijn er niet) Wel voor een gezellige wandeling.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Jul 07 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Onontdekte parel naast Saint Tropez

Robert
    25-8-2014

Zeer gezellig dorp wat (gelukkig) nog onontdekt is. Gezellig plein met restaurantjes en terrasjes, leuke markt op Donderdag en veel (culturele) evenementen. Vooral op vrijdag en zaterdag gezellig eten met life muziek op het plein. Alles is aanwezig van supermarktje tot bakker. Voor de grotere boodschappen is Sainte Maxime nog geen 10 minuten rijden.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Lieflijk dorpje

Linde
    21-7-2014

Plan is een heel fijn dorpje met een prachtig dorpsplein waar je heerlijk kan genieten van een kopje koffie op het plaatselijk terras. Er zit op het dorpsplein ook een bakkertje, en die verkoopt de allerbeste merenque citroen taart van de wereld! Het is een knus dorp waar je je dagelijkse boodschapjes kan doen, een galerijtje kan bezoeken of een fijn terrasje kan pakken. De bewoners zijn heel gemoedelijk en vriendelijk.

Gereisd met vrienden in Tue Apr 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi typische Frans dorp

Fabe
    6-5-2014

Een echt origineel Frans dorp waar je je dagelijkse boodschappen kan halen. Met diverse leuke restaurants waar je heerlijk kan eten en van de plaatselijke wijn kan genieten, beslist een aanrader is Restaurant Tour de Plan.

Gereisd met oudere kinderen in april 2014
Plan de la Tour scoort een 7,8 uit 10, op basis van 21 reviews