Hotel Auberge de l'Orangerie

Kleine hotelsWeer vandaag26°13°
8,5

2 reviews over Hotel Auberge de l'Orangerie in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Een rustig plekje middenin een woonwijk

Annemieke, 14-6-2012

Achter een poort waar je auto veilig staat, aardige mensen en nette schone kamers.

Helaas kwamen wij aan op een dag dat de keuken niet open was, dus moesten we erg vermoeid op zoek naar een restaurant.

romantisch hotel voor een perfecte prijs

N.Jaspers, 17-8-2011

Een bijzonder hotel in de buurt van Orange. prima om een nachtje te verblijven als je op doorreis bent. Kamer was erg goedkoop, bedenk wel dat je er heerlijk kunt eten en drinken maar dat het niet goedkoop is, dus dat maakt het dan wel weer wat duurder. Maar wel echt de moeite waard, heerlijk met goede gerechten en wijn. Ontbijt goed. Mooie ambiance. vriendelijk personeel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auberge de l'Orangerie in Piolenc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auberge de l'Orangerie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Auberge de l'Orangerie scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: