We hebben een aantal aanbieders voor Peypin-en-Provence voor je op een rij gezet:

Reviews over Peypin-en-Provence

Aanrader

Leon,
    26-8-2011

Dit appartementencomplex ligt erg leuk in de bergen. Je hebt daardoor een mooi uitzicht en het is lekker rustig. Je zit vlakbij de snelweg, dus het is ook een makkelijke uitvalbasis om de omgeving te bekijken. Bij het oprijden van de snelweg moet wel altijd tol worden betaald, dus dat is wel een nadeel.

Het appartement is redelijk goedkoop, maar wel goed ingericht en heeft een leuk terras/balkon. Het complex ziet er goed en vrij nieuw uit.

Nadeel is dat de receptie maar van 9-13 uur open is.

Verder wordt er maar 1x per week schoongemaakt, dus dat is niet zo vaak.

Schone handdoeken kun je tussendoor gewoon halen bij de receptie.

Er is een hele grote parkeerplaats, dus je auto kun je altijd (gratis) kwijt.

Een leuk strand is 30-40 minuten rijden met de auto.

Als je het niet erg vind om een stukje te reizen is het een aanrader om is een dagje naar Monaco te gaan (2 uur rijden zonder file).

Je zit binnen een half uur in Marseille, maar deze stad viel een beetje tegen.

Gereisd met partner in juli 2011