Camping Capfun Les Pinèdes du Lubéron

Camping Capfun Les Pinèdes du Lubéron
6,2

4 tips over Camping Capfun Les Pinèdes du Lubéron

Nancy, 8-9-2012
Een boottocht langs de Calanques in Marseille.
Samantha Wuytack, 3-9-2012
Maak eens een dagtochtje naar Rousillion, waar je een okerwandeling kunt maken. Practhig! Ook leuk voor de kinderen...
willekejeroen, 12-8-2012

Plus punten;

Je kunt bij het restaurantje goed eten voor weinig en het is een prima uitvals basis voor uitstapjes naar Aix du provence, Cassis, Marseille en Lac St. Croix.

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Les Pinèdes du Lubéron voor je op een rij gezet:

ilse, 11-7-2012

er zijn diverse supermarkten in de buurt van de camping zoals carrefour, lidle en aldi. de mc donalds is daar ook te vinden.

we hebben 2 keer gegeten bij het restaurantje op de camping waar je diverse gerechten kon krijgen zoals friet, pizza, pasta en salades. alles vers gemaakt.