Tijdelijk €25 aanbetaling

Ciela Village Les Fontaines

We hebben de beste aanbieders voor Camping Ciela Village Les Fontaines voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 351 reviews
+34

7.9GoedScore uit 351 reviews
  • 7.1Eetgelegenheden
  • 7.8Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Vakantieplezier voor jong en oud op camping Les Fontaines in Pernes les Fontaines bij Vaucluse. De kinderen vermaken zich in de speeltuinen, de Kids Club en het zwembad, terwijl jij lekker wijn proeft en geniet van de shows die op de camping worden gegeven. Bezoek vanaf Camping Les Fontaines het historische Pernes les Fontaines.

351 Reviews over Ciela Village Les Fontaines

• 8Dick16-09-2022

Voor de derde keer prima

De camping is mooi gelegen in de Provence, waardoor veel bezienswaardigheden binnen korte afstand zijn te bezoeken, en de camping is compleet door een prima zwembad en goede broodjesservice

• 6Eetgelegenheden
  • 6Vincent26-08-2022

Niet voor ons deze camping

De kampeerplekken zijn afgeschermd en hebben vaak geen mooi uitzicht. Wij keken uit op een rommelterrein van een kweker. Het sanitair was schoon maar warm water was er vaak niet. In het zwembad zijn ze te streng in mijn ogen. Niets mag. In het restaurant wacht je erg lang. De Franse medekampeerders kreeg voorrang, dat gevoel kreeg ik in ieder geval. Deze camping is gericht op de stacaravans. De plekken waar geen stacaravan past is een losse kampeerplek. Niet ons ding.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 8Hannie13-08-2022

zonovergoten vakantie

Wij waren als grootouders met het gezin van onze dochter op deze camping, wij in een huisje en de kids op een kampeerplekje. wij waren zeer tevreden over het huisje met airco en hebben genoten van onze vakantie in Pernes les Fontaines. de info van de camping was perfect, er was een app met veel informatie. Er was een broodbestelservice en een summier winkeltje. de koudwatertappunten in de badgebouwen waren heel fijn , geen gesleep met grote flessen water vanuit de supermarkt. het animatieteam was enthousiast maar vn gericht op Franse gasten

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Klaas13-08-2022

Heerlijk verblijf

Vriendelijk personeel. Leuke animatie (nadeel alleen Franstalig). Mooie camping, erg netjes. Leuk restaurant. Mooi zwembad.

• 9Lidewij11-08-2022

Topvakantie!

Heerlijke plaats om je vakantie door te brengen. Er is voldoende te doen in de omgeving en voor alle leeftijden. Op de camping is het zwembad met glijbaan heerlijk met een goede badmeester die toezicht houdt. De animatie was heel erg leuk ondanks dat ze weinig Engels en minimaal Nederlands spreken. Zo enthousiast en laagdrempelig dat de kinderen, 8 en 10, graag meededen. De campingplaatsen vooraan hebben veel schaduw maar achteraan, bij het nieuwe sanitairblok, is dat wat minder. Sanitair is schoon. Het restaurant biedt mogelijkheden voor afhalen gelijk aan het restaurant en het eten is goed. Bij de receptie worst er naast Frans ook Engels gesproken. Echt een heerlijke plek om vakantie te vieren!

• 9Eetgelegenheden
  • 9Gabriel Lommers05-08-2022

Heerlijk luxe camping in de Provence

Rustige, klein maar fijne camping. Mooie en chique stacaravan met prima overdekt terras. Klein zwembad, maar groot genoeg voor alle gasten van de camping. Groot terras bij het restaurant, plek voor iedereen. Mooie omgeving, veel te doen: kastelen, dorpjes, kanoën en marktjes. Camping ligt in het verrassend leuke dorp Pernes Les Fontaines, zeker een bezoek waard!

• 9Eetgelegenheden
  • 7Cees30-07-2022

Camping schoon, en mooi, maar wel onpersoonlijk, en saai. Komt met name doordat wel erg in vakken is verdeeld. Eten restaurant matig

• 10Frans29-07-2022

Van de haar

Super nette schone camping met mooi zwembad met een camper van 7,5 meter er geweest

• 9Thierry28-07-2022

Fijne week gehad

We zijn net terug van een week op dreef camping. We hadden een mooie stacaravan, was schoon en goed onderhouden. De camping was netjes en vriendelijk personeel. Animatie was wel allemaal in het Frans maar deden wel hun best. Restaurant hebben we 1x gegeten en was prima.

• 9Claudia26-07-2022

Fijne camping!

We zijn net terug van een week op deze mooie camping, personeel was vriendelijk, de camping netjes en schoon en mooie dorpjes in de buurt. Animatie wel allemaal in het Frans

• 8Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar