Camping Le Saint Louis

7,2

13 reviews over Camping Le Saint Louis in het Nederlands

Prima camping als uitvalsbasis voor de Côte d'Azur

Rico
13-8-2018

Afgelopen juli met ons gezin (kids 9 en 6) twee weken een mobil home gehuurd op Saint Louis. Prima schone mobilhome met de nodige privacy en prima bedden. Het zwembad met glijbanen is fantastisch (hoewel niet heel groot) en de mensen in het restaurantje (beperkte maar prima kaart) zijn supervriendelijk. Winkeltje op de camping is prettig om 's morgens een broodje of een flesje wijn te halen, maar op 10 minuten loopafstand zitten 2 supermarkten, het dorp Pégomas met bakker, slager en pharmacie. Animatie is enthousiast en superfrans. De camping is en rustige uitvalsbasis om de drukke Cote d'Azur te verkennen. Met de auto in 20 minuten op het (rots)strand van Pointe d'Aguille. In 10 minuten zit je op de A8 om richting Nice, Menton(aanrader!), Antibes te gaan.Landinwaarts de Gorges du Verdon (op 1,5 uur), voor wielrenners het Esterelmassief en de Tanneron vanaf de camping te rijden.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Rustig...

Dennis
20-7-2017

Een netjes opgeknapte camping met nieuwe mobile homes. Als je voor de rust komt dan zit je hier prima. Er is weinig geregeld voor de ( Nederlandse)campinggasten maar nieuw aangelegd zwembad is heel leuk voor de kleintjes. Je moet er zelf iets van maken. Kost ook niet veel dus heb je ook niet veel. Wij proberen er het beste van te maken iig.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig

Toine
10-9-2016

We hadden een schitterend uitzicht op het hoger gelegen gedeelte!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2016

Leuke betaalbare plek in Zuid-Frankrijk

Sandra
23-9-2013

Camping Saint Louis, kleinschalige camping met veelal stacaravans, waar ook vaste bewoners staan. Er is een zwembad met kleine glijbaan voor kinderen, er is een restaurant, heel laagdrempelig want je zit op plastic tuinmeubilair in de buitenlucht, maar voor 10,- heb je al een hoofdgerecht, Verder zit je 20 minuten van Cannes af en vlak bij Grasses.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

Het is gewoon een camping

H. van Os
6-7-2013

Na alle beoordelingen te hebben gelezen over deze camping waren wij (2volwassenen) van mening dat ons verblijf een ware hel zou worden. Maar niets was minder waar. Het kan zijn dat het tijdstip van verblijf (half juni) een rol heeft gespeeld maar wij hebben het prima naar ons zin gehad. De camping is een prima uitvalsbasis voor een lang weekendje weg. De caravan was nieuw en schoon. We mochten al om 12.00 uur in de caravan i.p.v. 16.00 uur. Supermarkt op loopafstand met vers brood en het zwembad was gewoon schoon. Omdat ons vliegtuig weer in alle vroegte zou vertrekken kwam de beheerder van de caravan al om 6.30 uur alles afhandelen zodat we op tijd op het vliegveld zouden zijn. Kortom een prima camping.

Gereisd Met partner in Fri Jun 14 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Camping met Franse slag

Familie Reijnders
2-9-2012

Wij zijn hier 3 weken geweest (11-8 t/m 1-9) Wij hebben ons prima vermaakt, ondanks het echt een camping met een Franse slag is. Eerste indruk was ook bij ons, gaan we het hier 3 wkn redden? Maar we hebben een heerlijke vakantie gehad.

We wisten van te voren dat het geen topcamping was. Maar onze caravan was nieuw en schoon dus prima. Het zwembad is inderdaad simpel en kan wel wat onderhoud gebruiken, net als de rest van de camping. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant, animatie etc.

De uitvalsbasis is prima. Je kunt hier alle kanten op. Deze camping heeft 4 sterren, maar geen idee waar dat op gebasseerd is, hij is het in ieder geval niet waard.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

gewoon 1.5 ster camping

h.vanelsloo
8-8-2012

Via touroperator een stacaravan gehuurd op een volgens touroperator 4 sterren camping maar dat is de grootste flauwekul die er bestaat. 1.5 ster voor deze camping is meer dan genoeg. Het zwembad is redelijk en wordt slecht schoongemaakt gezien de rotzooi op de bodem. De badmeester(es) zijn niet echt kind vriendelijk en hun ogen zijn vooral gericht op nederlandse kinderen. 2 euro voor een bedje aan het zwembad is belachelijk. Er is geen winkel en de kinderen kunnen geen snoep kopen, alleen een ijsje in een verouderd en vies hok, ook het terras is verouderd en vies( bloembak vol met sigarettenpeuken) . Er is veel kapot en nooit onderhouden. De camping moddert waarschijnlijk al jaren aan onder het motto: " Als wij de centen maar binnen hebben" . Ook pluspunten ? Ja, het is er wel rustig ( maar na 23.30 rijden er nog wel auto's over de camping ) HORECA : mag geen naam hebben ( pizza slecht ) en een heel klein menu kaartje met ook nog eens, toen wij er zaten, het vlees uitverkocht.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Prima camping

Steegh
24-8-2010

Wij hebben een fijne vakantie gehad op deze camping. Grote plaatsen met veel schaduw. Lekker zwembad en smakelijke pizza's. Veel leuke dorpjes in de omgeving.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 1998

Echte franse camping

M. Tenniglo
2-8-2010

Wij zijn 2 weken op deze camping geweest met 2 kindjes van 7 en 2 jaar. We hadden onze eigen caravan bij ons. In eerste instantie kwamen wij al met een negatief beeld naar deze camping door de slechte berichten op deze site. Het viel ons heel erg mee !!!! We hadden een super plek in de schaduw. Het zwembad was voor onze beide ! kinderen helemaal geweldig. Wij vonden het geen probleem om 2 euro voor een bedje te moeten betalen, we hadden zo in elk geval 1 bedje ipv dat alle bedjes in beslag waren genomen door ouders met kinderen die zo onfatsoenlijk zijn om de hele dag de handdoeken te laten liggen! (kids de hele dag in het water schandalig ! ) het sanitair was inderdaad niet van deze tijd maar werd elke morgen keurig schoongemaakt. 's avonds was er wel muziek maar tot maximaal 23:30 voor ons geen probleem. Het is een rustige echte franse camping. Hier kun je 's morgens de mensen in elk geval met bonjour ipv goedemorgen begroeten! Toch ook leuk..... Inderdaad weinig Nederlanders.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

te erg voor woorden!!

Tjivke
1-8-2010

EEN TOTALE AFRADER DEZE CAMPING!!! Je moet deze "camping" bereiken via een bouwplaats! Als je de "camping"oprijdt schrik je al. We hebben er wel 1500 km. voor moeten rijden om deze 4 ""sterren" camping te bereiken. Het ruikt op de "camping" overal naar urine. De receptie stamt uit het tijdperk 0 en we worden er opgegeten door de vliegen. Bij de ons toegewezen caravan komen, slaat de schrik om ons het hart, overal binnen in de caravan liggen grote bulten witte miereneieren en larven. Ook rondom de caravan zie je van die vieze bulten. De geur in de caravan is niet te harden. Het weggetje naar de caravan zit vol gaten, zo ook het stukje grond rond de caravan. Wanneer we opheldering vragen bij de receptie omtrent de vieze caravan, willen ze ons niet geloven. Na veel aandringen gaan ze mee en willen daarna gelijk alles schoonmaken,maar onze lol is er af. We maken foto's van de viezigheid en eisen een andere camping via de organisatie waar we geboekt hebben. Deze stemt hierin toe, gelukkig.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Saint Louis in Pégomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Saint Louis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.