Camping Le Saint Louis

6.8Voldoende

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Pégomas

Op vakantie geweest naar Le Saint Louis?

6.8Voldoende

• 6.2Eetgelegenheden

Meer camping info

49 reviews over Camping Le Saint Louis

• 2018
    8Rico13-08-2018

Prima camping als uitvalsbasis voor de Côte d'Azur

Afgelopen juli met ons gezin (kids 9 en 6) twee weken een mobil home gehuurd op Saint Louis. Prima schone mobilhome met de nodige privacy en prima bedden. Het zwembad met glijbanen is fantastisch (hoewel niet heel groot) en de mensen in het restaurantje (beperkte maar prima kaart) zijn supervriendelijk. Winkeltje op de camping is prettig om 's morgens een broodje of een flesje wijn te halen, maar op 10 minuten loopafstand zitten 2 supermarkten, het dorp Pégomas met bakker, slager en pharmacie. Animatie is enthousiast en superfrans. De camping is en rustige uitvalsbasis om de drukke Cote d'Azur te verkennen. Met de auto in 20 minuten op het (rots)strand van Pointe d'Aguille. In 10 minuten zit je op de A8 om richting Nice, Menton(aanrader!), Antibes te gaan.Landinwaarts de Gorges du Verdon (op 1,5 uur), voor wielrenners het Esterelmassief en de Tanneron vanaf de camping te rijden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

5Dennis20-07-2017

Rustig...

Een netjes opgeknapte camping met nieuwe mobile homes. Als je voor de rust komt dan zit je hier prima. Er is weinig geregeld voor de ( Nederlandse)campinggasten maar nieuw aangelegd zwembad is heel leuk voor de kleintjes. Je moet er zelf iets van maken. Kost ook niet veel dus heb je ook niet veel. Wij proberen er het beste van te maken iig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Toine10-09-2016

Prachtig

We hadden een schitterend uitzicht op het hoger gelegen gedeelte!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

• 8Sandra23-09-2013

Leuke betaalbare plek in Zuid-Frankrijk

Camping Saint Louis, kleinschalige camping met veelal stacaravans, waar ook vaste bewoners staan. Er is een zwembad met kleine glijbaan voor kinderen, er is een restaurant, heel laagdrempelig want je zit op plastic tuinmeubilair in de buitenlucht, maar voor 10,- heb je al een hoofdgerecht, Verder zit je 20 minuten van Cannes af en vlak bij Grasses.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 7H. van Os06-07-2013

Het is gewoon een camping

Na alle beoordelingen te hebben gelezen over deze camping waren wij (2volwassenen) van mening dat ons verblijf een ware hel zou worden. Maar niets was minder waar. Het kan zijn dat het tijdstip van verblijf (half juni) een rol heeft gespeeld maar wij hebben het prima naar ons zin gehad. De camping is een prima uitvalsbasis voor een lang weekendje weg. De caravan was nieuw en schoon. We mochten al om 12.00 uur in de caravan i.p.v. 16.00 uur. Supermarkt op loopafstand met vers brood en het zwembad was gewoon schoon. Omdat ons vliegtuig weer in alle vroegte zou vertrekken kwam de beheerder van de caravan al om 6.30 uur alles afhandelen zodat we op tijd op het vliegveld zouden zijn. Kortom een prima camping.

Gereisd met partner in juni 2013

• 5Familie Reijnders02-09-2012

Camping met Franse slag

Wij zijn hier 3 weken geweest (11-8 t/m 1-9) Wij hebben ons prima vermaakt, ondanks het echt een camping met een Franse slag is. Eerste indruk was ook bij ons, gaan we het hier 3 wkn redden? Maar we hebben een heerlijke vakantie gehad.

We wisten van te voren dat het geen topcamping was. Maar onze caravan was nieuw en schoon dus prima. Het zwembad is inderdaad simpel en kan wel wat onderhoud gebruiken, net als de rest van de camping. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant, animatie etc.

De uitvalsbasis is prima. Je kunt hier alle kanten op. Deze camping heeft 4 sterren, maar geen idee waar dat op gebasseerd is, hij is het in ieder geval niet waard.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 6h.vanelsloo08-08-2012

gewoon 1.5 ster camping

Via touroperator een stacaravan gehuurd op een volgens touroperator 4 sterren camping maar dat is de grootste flauwekul die er bestaat. 1.5 ster voor deze camping is meer dan genoeg. Het zwembad is redelijk en wordt slecht schoongemaakt gezien de rotzooi op de bodem. De badmeester(es) zijn niet echt kind vriendelijk en hun ogen zijn vooral gericht op nederlandse kinderen. 2 euro voor een bedje aan het zwembad is belachelijk. Er is geen winkel en de kinderen kunnen geen snoep kopen, alleen een ijsje in een verouderd en vies hok, ook het terras is verouderd en vies( bloembak vol met sigarettenpeuken) . Er is veel kapot en nooit onderhouden. De camping moddert waarschijnlijk al jaren aan onder het motto: " Als wij de centen maar binnen hebben" . Ook pluspunten ? Ja, het is er wel rustig ( maar na 23.30 rijden er nog wel auto's over de camping ) HORECA : mag geen naam hebben ( pizza slecht ) en een heel klein menu kaartje met ook nog eens, toen wij er zaten, het vlees uitverkocht.

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 7Steegh24-08-2010

Prima camping

Wij hebben een fijne vakantie gehad op deze camping. Grote plaatsen met veel schaduw. Lekker zwembad en smakelijke pizza's. Veel leuke dorpjes in de omgeving.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 1998

• 8M. Tenniglo02-08-2010

Echte franse camping

Wij zijn 2 weken op deze camping geweest met 2 kindjes van 7 en 2 jaar. We hadden onze eigen caravan bij ons. In eerste instantie kwamen wij al met een negatief beeld naar deze camping door de slechte berichten op deze site. Het viel ons heel erg mee !!!! We hadden een super plek in de schaduw. Het zwembad was voor onze beide ! kinderen helemaal geweldig. Wij vonden het geen probleem om 2 euro voor een bedje te moeten betalen, we hadden zo in elk geval 1 bedje ipv dat alle bedjes in beslag waren genomen door ouders met kinderen die zo onfatsoenlijk zijn om de hele dag de handdoeken te laten liggen! (kids de hele dag in het water schandalig ! ) het sanitair was inderdaad niet van deze tijd maar werd elke morgen keurig schoongemaakt. 's avonds was er wel muziek maar tot maximaal 23:30 voor ons geen probleem. Het is een rustige echte franse camping. Hier kun je 's morgens de mensen in elk geval met bonjour ipv goedemorgen begroeten! Toch ook leuk..... Inderdaad weinig Nederlanders.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 1Tjivke01-08-2010

te erg voor woorden!!

EEN TOTALE AFRADER DEZE CAMPING!!! Je moet deze "camping" bereiken via een bouwplaats! Als je de "camping"oprijdt schrik je al. We hebben er wel 1500 km. voor moeten rijden om deze 4 ""sterren" camping te bereiken. Het ruikt op de "camping" overal naar urine. De receptie stamt uit het tijdperk 0 en we worden er opgegeten door de vliegen. Bij de ons toegewezen caravan komen, slaat de schrik om ons het hart, overal binnen in de caravan liggen grote bulten witte miereneieren en larven. Ook rondom de caravan zie je van die vieze bulten. De geur in de caravan is niet te harden. Het weggetje naar de caravan zit vol gaten, zo ook het stukje grond rond de caravan. Wanneer we opheldering vragen bij de receptie omtrent de vieze caravan, willen ze ons niet geloven. Na veel aandringen gaan ze mee en willen daarna gelijk alles schoonmaken,maar onze lol is er af. We maken foto's van de viezigheid en eisen een andere camping via de organisatie waar we geboekt hebben. Deze stemt hierin toe, gelukkig.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair